Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| singelmalt | 2007-10-22 23:20 | |
![]() | Gick in på Google och skrev in Solna AIK som sökning och klickade på "Jag har tur" gissa vad som hände. Rakt in på Allmänna idrottsklubbens hemsida. Knepigt?? Nae. Det är nog bara för att det heter Solna AIK. | |
| pilutta-dej | 2007-10-22 23:32 | |
![]() | Suck, vad är du ute efter Miss_jk? Bortsett från det, såg du att jag vinkade till dig, Tobbelille? Var bollen verkligen inne? Nåja, hur som helst vann ni matchen, så grattis till segern. Humöret och sångarglädjen i göteborgsklacken var det sannerligen inget fel på, lätt extas där kan man säga. Den som fortfarande pratar om läggmatch var inte där! Jisses så Gnaget låg i, fast det inte räckte ända fram. Valdemarin var så nära flera gånger, men nära skjuter ingen hare. Inte fan la de sig i alla fall! Trots detta, nu när Gnaget är borta från guldstriden tycker jag det skulle vara roligast om Kalmar vann. Har de tagit guld någon gång? Det är alltid roligt med uppstickare, som när Danmark kom med i EM i Göteborg (var det -92?) eftersom dåvarande Jugoslavien uteslöts av politiska skäl, och så gick de och vann hela alltet! Nu lär det ju bli Göteborg eller Dif som tar hem spelet, men man kan ju önska. | |
| singelmalt | 2007-10-22 23:52 | |
![]() | Kalmar har aldrig vunnit SM-guld enligt Sportspegeln i söndags. Visst vore det kul med en outsider, men inte i år. Vad sägs om Ljungskile som svenska mästare 2008? Snacka om uppstickare... =) | |
| pilutta-dej | 2007-10-23 00:04 | |
![]() | Det var en bra idé, fast bara om inte AIK vinner då. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-10-23 04:42 | |
![]() | Men snälla missdjuik, Grönan har stängt Djurgärdsglassen tinar skansen laddar inför julmarknad, eran största fan "Ulf Ellving står hemma och kammar lugg, medans hans kompis Adelsson ( Ulf i förnamn sitter hemma och masserar ministeraxlar.Vilken underbar klack ni har Ulf und Ulf, den känns verkligen fotbollsmässig. Hellre brajen än Bratsen IF. | |
| nicke_bagare | 2007-10-23 05:29 | |
![]() | visst hade blåvitt tur men bengt andersson gör sin bästa match. alla lag har nån gång under säsongen en tur match där domarn missar nåt eller gör en tabbe. blåvitt har med vind nu. sm guld,sm guld,sm guld,smguld. måste samtidigt gratulera kalmar till en andra plats.inte dåligt. bättre lycka nästa år damen_.:) | |
| Miss_jk | 2007-10-23 18:06 | |
![]() | Basta: Kungen/Reinfeldt/Ohly/Ugg la/Schlaug! Härligt vidsträckta DIF! | |
| skogstorparn | 2007-10-23 18:23 | |
![]() | han kanske ljuger om att han är djurårdare oxå.. www.dn.se/DNet/jsp/p...p; a=236071 | |
| Miss_jk | 2007-10-23 19:14 | |
![]() | Att någon "ljuger" om att de är Djurgårdare är ett gott betyg för vår kungliga förening... Sedan är det starkt av Ohly att ljuga och ändå gå på alla matcher borta som hemma sedan många år tillbaka. Det kallar jag en grym fusk-supporter. | |
| skogstorparn | 2007-10-23 20:16 | |
![]() | kan man kontra med ingvar carlsson/jörgen mörnbäck/eva roos/jarl borssen | |
| Forky - Ej medlem längre | 2007-10-23 20:19 | |
![]() | *asg* | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-10-23 20:33 | |
![]() | Tabellens utseende började iaf på det vis som jag skrev i våras. | |
| Tobbelille | 2007-10-23 22:43 | |
![]() | Sorry pilutta-dig men missade o vinka :P hehe jävla nervöst d va ibland, sen om bollen va inne lr ej... klockrent att den va | |
| Maybach | 2007-10-23 22:48 | |
![]() | Läste att det nu var slutsålt i klacken till Bajens avslutningsmatch mot GAIS :) Känns fint att jag fixade en i god tid! | |
| Ordmaskinen - Ej medlem längre | 2007-10-23 23:04 | |
![]() | Årets första match? | |
| Miss_jk | 2007-10-24 11:13 | |
![]() | www.skellefteaaik.se...?n umber=10 Se "Övriga klubbar" | |
| OneW | 2007-10-24 13:53 | |
![]() | men vad du har svårt att förstå mis! Det heter inte Solna AIK eller saik eller AJK eller alla andra namn du googlar dig fram efter och jag struntar högaktningsfullt i vad andra föreningar, tidningar eller klubbar skriver. Vi heter AIK och kommer så alltid heta. Som sagt.. krävs inte hög IQ att förstå vilket kanske då visar på...... | |
| pilutta-dej | 2007-10-24 20:36 | |
![]() | Snälla Fröken! Att du gör detta med AIK:s namn till din stora mission i livet! Det är väl inte så märkligt om ett annat lag med AIK i sitt namn, och det finns en del, försöker särskilja sig från vårt AIK genom att kalla vårt lag efter var arenan ligger. Vilka är det som bestämmer vad ett lag ska heta, laget självt eller motståndarna? Och nu talar jag inte om alla smek- och öknamn som fansen ger varandras lag, utan om den officiella lagbeteckningen. Varför brinner du så för att döpa om vårt lag? Vem ska då få bestämma vad Djurgården heter? Jag fattar inte hur detta kan vara en så viktig fråga för dig. När jag läser andra ilnlägg från dig i andra trådar verkar du vara en balanserad, klok och ganska harmonisk tjej, men här lägger du ner en fruktansvärd massa krut på att försöka provocera motståndarlagets anhängare med något så barnsligt som att döpa om laget. Vi skiter faktiskt högaktningsfullt i vad du kallar vårt lag, men sluta tjata om det nu. Fortsätt med kärleksförklaringarna till ditt eget lag i stället. | |
| Miss_jk | 2007-10-24 20:44 | |
![]() | Den ena struntar högaktningsfullt i det och den andra skiter högaktningsfullt i det. Är det därför ni bemödar er med att hugga tillbaka varenda gång jag skriver solna aik? Miss JK berör! Härligt! solna aik är överallt: - i solna - när de orkar - när det är gratis Inget guld för aik. (Som vanligt...) 11-10 | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-10-24 20:50 | |
![]() | Jag tycker att Miss_djuifk lyckas rätt bra, tydligen är det en öm tå i Sumpan -eller är det Solna att förknippas med ett förträffligt bandylag från Sanndviken eller ett klassist hockeylag från norr. | |