Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2013-12-26 01:25 | |
![]() | desamma P-S snart dags för sista skriket detta år :) | |
| Primalskrik - Ej medlem längre | 2013-12-26 01:41 | |
![]() | Verkligen:) sista dan inloggad;P Orka.... | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-26 09:58 | |
![]() | Är jag en del av problemet? Säg det rakt ut i sådana fall, så avlägsnar jag mig. Jag förstår inte subtila hintar och jag tar inte illa upp över att vara oönskad. Jag har ett behov av att småprata eftersom att jag inte har människor att hänga med "IRL" och kommer således fortsätta på den inslagna vägen om jag är här. Det är också därför jag mest håller mig till denna tråd, så att de som inte gillar lättsamt småprat behöver irritera sig. Vill man inte veta av chattande kan man bara låta bli att besöka denna tråd? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-26 10:02 | |
![]() | Och som sagt, att det blir en sekt är knappast något vi aktiva kan göra något åt om ingen annan deltar? Det är väl ingen här som utesluter nytillkomna? Jag skriver till den som är här när jag är här, i alla fall. Men visst, vissa är lättare att skriva med än andra. Man kan inte vara bästis med alla. Inte jag, åtminstone. | |
| Possitiv - Ej medlem längre | 2013-12-26 10:12 | |
![]() | Hej inget korsord vi ska lösa idag? | |
| fulsnack | 2013-12-26 10:24 | |
![]() | Törs man komma in och säga hej? | |
| Possitiv - Ej medlem längre | 2013-12-26 10:32 | |
![]() | Hej hej | |
| hfranke | 2013-12-26 17:57 | |
![]() | Jag gillar också att fördriva tiden här. Enkelt, lättsamt och oftast är folk trevliga i den här tråden, till skillnad från en del andra trådar där ämnet för tråden bara verkar vara en täckmantel för att få kasta skit på andra medlemmar, eller rent rasistiskt skit. Kanske just därför folk retar sig på den här tråden, vi är inte ute efter att skapa drama... Hej på er alla trevliga, förresten. Hfranke ligger i soffan efter en pizza och en halvliter julmust. Vad sysslar ni med? | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 18:10 | |
![]() | Äter julmat för tredje dan i rad ( och inte sista ser jag i kylskåpet ). Sitter en polare på golvet och hoppas att det trillar ner en köttbulle eller nått sånt..:) | |
| hfranke | 2013-12-26 18:45 | |
![]() | Skicka hit din polare (jag hoppas det är en fyrbent, annars tycker jag du ska erbjuda en stol :) ) så blir jag av med de sista resterna! Tänk vad trött man blir på julmaten! Vill inte ha en prinskorv eller köttbulle på länge nu. Nähä, om man skulle dra igång tvättmaskinen så man har nåt att sätta på sig imorgon och h helgen på jobbet. Äh, jag letar upp nåt i garderoben, orkar inte resa mig ur soffan. | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:07 | |
![]() | Synd att det är lite långt till dig hfranke annars skulle jag skicka över han direkt, han är grym på att äta korv! Jag är också lite less på prinskoven ( varför köper man den för egentligen? ) så i morgon blir det korv till polarn och själv tar jag hand om pepparlaxen , den har jag inte tröttnat på än. | |
| fulsnack | 2013-12-26 19:18 | |
![]() | Just därför är dansk julmat så mycket bättre. Och godare. Vem behöver prinskorv när det finns and?! | |
| Frasse2 - Ej medlem längre | 2013-12-26 19:22 | |
![]() | And låter smaskens, vilken är godast gräsand eller vigg? | |
| fulsnack | 2013-12-26 20:00 | |
![]() | Ingen aning om vad det är för and. Vet bara att de är från min morbrors farm, har varit frigående och levt ett lyckligt liv. Och är goda med sås, rödkål och kanderad potatis. | |
| kryddeluntan | 2013-12-26 20:11 | |
![]() | Jag upplever inte att det här är för en utvald skara, ganska rolig läsning, mycket humor och lättsamt. Jag vill inte heller se julmat mer. Bjöd på älgkalvstek, med alla möjliga tillbehör igår, när syrran kom på besök. Uppskattat av alla:-) | |
| hfranke | 2013-12-26 20:17 | |
![]() | Jag upplever heller inte att det är en utvald skara, även om vi är några som tuggar mer och oftare. Men ingen blir ju ignorerad, och alla som vill är ju välkomna att kasta sig in i det (oftast rätt tramsiga) ämne som det pladdras om just då. And och älg, jag tryckte i mig en hemkörd pizza jag. Inte lika spännande, men jag slapp laga mat själv iallafall. | |
| ig-apan - Ej medlem längre | 2013-12-27 02:42 | |
![]() | Har ni fest eller? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-27 06:59 | |
![]() | Livet är väl alltid en fest? | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-12-27 06:59 | |
![]() | Grattis till 4000 inlägg, franke! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-12-27 08:23 | |
![]() | God morgon. Jag fattar inte att jag är vaken redan. Kom väl i säng hyfsat men sömnen ville inte infinna sig förrän efter klocka 3. Tur att jag ska jobba i natt, då får jag gå lägga mig och sova en stund på eftermiddagen. :P | |