Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 20 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:09 | |
![]() | Klyva atomer vet jag inget om men man behöver inte 180 i IQ för att spela schack. Fråga mig. Men det är klart - för att spela bra kanske man behöver det, hihi | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:10 | |
![]() | Jo, ni duger såklart men jag fäster mig vid människor och saknar dem när de försvinner... Mystisk... Jag känner mig väldigt omystisk men det beror förstås på att jag lever med mig själv varje dag. :) | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:11 | |
![]() | Haha. Vad roligt | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:12 | |
![]() | Om man målar soffbordet innan man ska äta har man inget att ställa mackorna på sen. Eller datorn. Det känns lite.. hm... JA, VAR ÄR INTELLIGENTIAN!? Kom tillbaka! | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:12 | |
![]() | SP, dom finns nog här någonstans, med nya nick.. Apbur... haha, ja hon var go! Missförstådd och cynisk, men vass. | |
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:13 | |
![]() | Håller med dig. Förändring är sällan bra när det gäller människor :) Frågan är om du ser dig i skugga snett från vänster varje gång? Prova det och du ska se att du ser mystisk ut :P | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:14 | |
![]() | SylviaPlath är alltid vacker på sina kort, och alltid mystisk, man undrar, SylviaPlath, vem är det egentligen | |
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:17 | |
![]() | Poet och symbol för feminister...tror jag. Den ursprungliga alltså, men det kanske gäller för "våran" sylvia också. | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:18 | |
![]() | Har läst lite SP, intressanta verk måste jag säga. Ägnade en regnig kväll med henne och en kanna kaffe | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:21 | |
![]() | Nä, ingen symbol för feminism om jag själv får välja. Ordet ger mig dåliga vibbar vilket är väldigt synd. Humanism är ett finare ord då. | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:22 | |
![]() | Jobbar du med böcker SP? | |
mikenomad - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:25 | |
![]() | Det är ju synd. Tycker nog att det behövs, utan att vet mycket om SP. Att ordet feminism kan ge dåliga vibbar är bara sura gubbars fel. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:28 | |
![]() | På tal om feminism så minns jag vad jag retar mig på nu: Butiksbiträden som står och pratar väder och vind med varandra över kundernas huvuden i exklusiva klädbutiker. De pratar sådär flamsigt, förtroligt och med barnsligt pipig röst trots att de passerat klimakteriet (syns på huden och höfterna), och jag retar mig på deras utpräglade göteborgska som på något sätt skall föreställa vara förfinad. Det är den inte, ni är tanter och ni är tjötrövar - inget annat. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:29 | |
![]() | mollee, ja det kan man säga (men något utförligare svar får du inte här). :) | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:31 | |
![]() | Jag retar mig på att jag ej får någon respons här. Får ansluta mig till intelligentan eller nåt kanske | |
mollee - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:32 | |
![]() | där kom svaret. Okej, i will ask no more. Jag känner mig trött och flamsig, kanske bäst att logga ut | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:33 | |
![]() | Bläddrade i en damtidning i ett väntrum i förmiddags. Retade mig på: Typ alla. (Carola, Kicken, Faddes nya kvinna som såg ut att ha fått en handgranat i ansiktet (restylane), Andreas Johnsons och Lisa Knapps mesighet, Familjen Wahlgrens hårfästesproblematik etc etc.) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:37 | |
![]() | Och nu retar jag mig på att jag får ont i nacken av att sitta hukad som en gam framför datorn... mollee, det är okej att vara trött och flamsig, det händer även intelligentian (gissar jag)! :) | |
Pubbe | 2011-06-17 23:41 | |
![]() | Klockan redan är så mycket... Kan f.ö. bekräfta att det även händer intelligentian! | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-06-17 23:43 | |
![]() | Andreas Johnsons ansikte ser ut som smält ost. Smält flottig självbelåten hushållost. | |