Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:25 | |
![]() | retar mig på att jag är snarstucken då det egentligen är jävligt onödigt att bry sig och spekulera över saker som man ändå inte blir vettig av! retar mig inte på att jag nu tänker hugga in på kyckling med bambuskott. | |
| Rultatultan | 2013-08-05 21:26 | |
![]() | *begår en lagom okristlig handling och snor Mollee2's käk* Retar mig på att jag är hungrig men är för lat för att göra något åt det. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:27 | |
![]() | Du får gratis. behöver inte stjäla <3 | |
| Rultatultan | 2013-08-05 21:28 | |
![]() | Aww, tack! <3 | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:28 | |
![]() | Synd bara att tankar inte kan mätta magar. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:29 | |
![]() | Kiwi, om nån lägger in en pik o sen säger att det INTE gäller den ovanför. Då e det ÄNNU tydligare att så e fallet. Finns speciellt en som e duktig på att försöka gå runt sina fjantiga "uppror" med en sån kommentar. Gärna efter en viss tids "huvudvärk" Klart man kan störa sig på en person som man tycker gnäller länge o väl. Kör raka rör då. Även om mottagaren blir upprörd. Mindre trams, mera rakhet. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:30 | |
![]() | Så ska jag reat mig lite: Har ont i halsen och nej jag har inte honung. Vad kan en med minimalt förråd kunna tänkas ha som hjälper, eller vad ska införskaffas? Milt te, typ Earl G - kan det va nåt? | |
| kiwiskal | 2013-08-05 21:30 | |
![]() | Men ibland sitter man bara i sin egen värld och klottrar av sig lite på beta, och om någon skriver något relaterat är det lätt att "ta åt sig". Just pikar tål jag inte (har ju förekommit en del, förr även från mig men jag hoppas att det inte är så längre), skriv hellre då att "kiwiskal du är ett mongo som gillar katter" eller vad det nu är. Kanske i ett PM så nån slipper bli avstängd. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:30 | |
![]() | hehe reat... nåja | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:31 | |
![]() | Gurgla saltvatten. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:32 | |
![]() | precis kiwi, mera rakt o äkta. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:32 | |
![]() | Tack, Rultantultan! Ibland verkar folk missförstå vad man skriver trots att man försöker uttrycka sig så klart och nyanserat som möjligt. Blev lite trött på det bara. Men nu ska jag inte reta mig mer utan logga ut för ikväll. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:32 | |
![]() | Men lol, fick gå tillbaka och läsa nu. FÖRSTÅR äntligen vad detta gäller men nä kiwi, jag läste faktiskt inte molles inlägg innan jag skrev och syftade inte heller på henne. Men om det får dig att känna dig smartare kan vi förstås låtsas att det var så, och sen kan jag skriva en disclaimer efter varje inlägg någon kan ta åt sig av, så blir det lugnare i ankdammen. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:32 | |
![]() | ok saltavtten p G, tack jon. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:34 | |
![]() | Jag saknar Dyslekso. Var är du? | |
| kiwiskal | 2013-08-05 21:35 | |
![]() | Famo; lite så jag känner med. Ingen här förstår ju heller om man menar sin gamla gnälliga mormor eller nån på beta om man inte skriver det, fritt fram för alla möjliga tolkningar då. Jag inbillar mig att man ska blanda varmt och kallt mot en ond hals: först lite isglass och sen (efter ett tag så man slipper tandvärk) te eller soppa. | |
| kiwiskal | 2013-08-05 21:37 | |
![]() | Var nånting igår med MatthiasM också (har dock inget minne av vem som pikade då). Jag tyckte det räckte faktiskt. Kvack kvack | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:38 | |
![]() | Jag håller med. Jag brukar skriva vem jag adresserar. Men ibland adresserar man flera samtidigt och då kan inlägget bli lite sådär ofrivilligt insinuant och mystiskt. | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:39 | |
![]() | Glass finns, te finns - hurra. Tack för tipsen. Gurglar först en tund till :) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-08-05 21:40 | |
![]() | men guuuudars - tund? | |