Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:20 | |
![]() | ja, vem vågar kolla på sån't mitt i natten? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:20 | |
![]() | Jag kollar gärna på dokumentärer om JTR. :) Null - skönt! :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:21 | |
![]() | numsan - nej då. Du är klart en på miljonen. <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:21 | |
![]() | Om inte ännu mer, vill säga. <3 <3 <3 | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:21 | |
![]() | jag vaknade mitt i natten för några dagar sedan (inget ovanligt i sig) och började tänka på filmen The Ring. Det var riktigt dumt. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:22 | |
![]() | du jag har huvudet på skaft det har jag sett till med handkraft | |
| Lillstölla | 2011-02-07 01:22 | |
![]() | Ja fast denna var inte så läskig, ja eller inte läskig alls. Skräckfilm kollar jag inte på, alldeles för lättskrämd för det, men the Ripper är inte otäck, tycker inte jag i alla fall:) Konstig, ja, säkerligen:D | |
| bobo flux | 2011-02-07 01:22 | |
![]() | En naiv idiot kanske kollar The Dark Knight och njuter av den dystopiska människosyn som förmedlas? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:22 | |
![]() | Null - den var bara så där. Jag hade högre förväntningar på den än den lyckades infria. :( Men en som var riktigt dålig var "The Village". Fy fan vad besviken jag blev. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:25 | |
![]() | Ja, tyckte inte heller den var så bra. Men sjukt korkat att ligga och tänka på läskiga typer som kryper ur teven när man är galet mörkrädd och helt ensam. Vågade inte somna om. Åh, jag gillar The Village :P | |
| Lillstölla | 2011-02-07 01:25 | |
![]() | Men The Dark Knight var väl inte läskig?! SÅ minns inte jag den i alla fall. Lady: Du att jag gick med ett ex och min bror på the Village, och tänkte inte riktigt innan, men hade rött på mig, den förbjudna färgen, och såklart började ju exet jävlas och säga att " ja du är inte rädd av dig du" osv. Han visste att jag inte var såå sugen på att se filmen, lättskrämd och dan som jag är. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:27 | |
![]() | Null - ummm... nej, det låter inte som det bästa valet av funderingar i ett sådant läge. *haha* Men hallå! Jag skrek högt av ilska när de där satans piggsvinen kom. Vilket jäkla skit, alltså! Och den blinda flickan som inte bara lyckades springa, ja SPRINGA genom skogen utan även klättra besegra en som anföll henne medan hon trippade omkring där..... Urk. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:28 | |
![]() | Stölla>> jag skrämde halvt ihjäl min syster när hon kollade på The Village ngn gång den gick på tv, hon är sjukt lättskrämd; och jag gömde mig bakom soffan iklädd en röd morgonrock och knackade henne på axeln. tror inte riktigt hon förlåtit mig än. Men kul var det =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:28 | |
![]() | Schysst ex, Stölla. Hoppas du gav honom vad han tålde. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:28 | |
![]() | och jag som precis tänkte se den ... tack så mkt | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:29 | |
![]() | Null - *ASG* DET är en sådan grej jag skulle kunna göra. :D | |
| bobo flux | 2011-02-07 01:29 | |
![]() | Det är en scen som är läskig, men den sätter å andra sidan stämningen för hela filmen sen...Jag gillar den filosofiska sidan av filmen, människor kan till stor del kan vara kapabla till väldigt mycket, både ont och gott. | |
| Lillstölla | 2011-02-07 01:29 | |
![]() | Nulltj: Jag kan fortfarande börja tänka på scener ur Twin Peaks om jag är uppe på toa på natten när man står framför spegeln, såg den i somras!!! Som sagt, lättskrämd och kan säga att om tråden fortsätter på inslaget spår, kommer jag tvingas lämna den, för läser jag sånt som Lady nyss skrev så kommer jag inte våga sova heller. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-02-07 01:29 | |
![]() | Lady>> Och så måste jag ändå ligga och fundera igenom filmen i detalj, verkligen skrämma upp mig själv ordentligt. Rådumt. Ja, kanske inte HELT genomtänkt, det kan jag ge dig. | |
| numsan | 2011-02-07 01:29 | |
![]() | bobo - jo.. så kan det ju vara. Jag tror att jag ska undvika det dock. Jag tycker mest det är jobbigt. Lillstölla - Jag är ganska känslig för våld på film.. Mjukis vet du. Res - hej din gamle get, här får du ett paket. | |