Spelrum
Giraffen | 9 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 11 |
Mobilspel
Pågående | 20 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 10:57 | |
![]() | Min mobil (eller rättare sagt min pappas avlagda, en urgammal nokia) slocknade, vilken knapp trycker jag på för att få igång den igen? Provat röd lur, grön lur, stjärna, fyrkant osv... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 11:01 | |
![]() | Hittade den, det var en stor en på mobilens ovansida. Mvh/ ericssonskadad | |
lewarcher | 2011-06-22 11:41 | |
![]() | Att dagarna nu blir kortare och kortare. | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-06-22 11:43 | |
![]() | att jag bar typ tjugo kilo en halvtimma i sträck igår, från stationen och hem. så idag har jag träningsvärk i armarna och axlarna. hahah. klenis. | |
ektis - Ej medlem längre | 2011-06-22 11:45 | |
![]() | ja just det.. höst är det också, jiha: ) | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-06-22 12:12 | |
![]() | Fult smygande. Hej, stake frågetecken. | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2011-06-22 15:15 | |
![]() | Bryggarjävel! Jag retar mig på att jag måste ta ut kannan ur kaffebryggaren för att kunna fälla in filterhållaren. Jäkla Rusta som gör flera sekunder av mitt liv till ett rent helvete. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-06-22 15:30 | |
![]() | haha dagens glädje proppen! | |
Fispropp - Ej medlem längre | 2011-06-22 15:31 | |
![]() | Bjuder jag på! :) | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-06-22 15:31 | |
![]() | retar mig på så fina brev att jag inte ens kan svara i förträfflighet utan bara vill gråta. jag trodde jag visste allt. :( | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 16:36 | |
![]() | Jag har sedan igår då och då lite ont på ett och samma ställe vid höger tinning. Tänker genast: Stroke på g? Retar mig på min hypokondri. | |
Tess 08 | 2011-06-22 17:19 | |
![]() | Att jag måste tjaffsa med andra människors barn... Just nu känner jag mig inte det minsta pedagogisk och att bli emotkäftad av andras 5-7-åringar står inte så högt i kkurs just nu.... | |
Gautama | 2011-06-22 17:26 | |
![]() | Sylvia exakt det klagade min oroliga lilla granne på. Hon frågade mig om det kunde vara stroke. För det första så kan man inte känna på sig en stroke i flera dagar innan utan den kommer plötsligt och inte smygande. Sen kommer oftast sån värk som du beskriver från musklerna i nacke och rygg. Jag masserade henne och några dagar efter var värken borta:)) Tvinga någon att massera din nacke och rygg så går det snart över:)) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 17:28 | |
![]() | Åh, tack för info! Tyvärr är min privata massör inte här (irriterande!), men jag får helt enkelt tvinga hit honom snarast... :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 17:44 | |
![]() | Retar mig på mammas o pappas ointelligenta tvättmaskin. Inte meningen att råka tvätta om tvätten, men det var inte det lättaste att räkna ut vilken knapp jag skulle trycka på (och inte) för att få igång en extra centrifugeringsomgång. Retar mig också på min tvångsmässiga far som bestämt att man inte skall använda torktumlaren (ekonomiska skäl?), och på mamma som finner sig i det. Det kommer regna när som helst och då får vi rädda tvätten från tvättlinan. | |
-FaMo- - Ej medlem längre | 2011-06-22 17:45 | |
![]() | Sitter längst bak i bussen, ett steg från fönstret. Bussen har totalt kanske 20 passagerare utspridda. Ingen mer utom jag sitter längst bak. Med en bok o läser. På stiger en mamma o en 4-åring. Dottern ska sitta vid fönstret, bredvid mig, har hon bestämt. Inte på andra sidan där det finns 3 platser. Modern sätter dottern på sättet o ska sen kila in sig själv också. Jag funderar kraftigt på om det e nåt galet i huvudet på henne. Tar min bok o sätter mig på en annan plats. Fram ur mammans väska kommer en Pippi-bok. Som hon högt o tydligt börjar läsa ur för dottern. I den annars tysta bussen. Biter mig i tungan. Orkar inte käfta med en idiot. Ska bara 2 hållplatser till. packar ner min bok, kliver av. Undrar fortfarande vad i detta beteende som kunde främja dottern. Curling? I min hjärna va det fullständigt galet. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 17:48 | |
![]() | Någon slags mamma-exhibitionism? Se-hur-fint-vi-har-det-ja g-och-min-dotter? Fel i huvudet låter inte helt orimligt. Eller så var hon helt enkelt tyskättad. | |
Gitarrmagnus | 2011-06-22 17:57 | |
![]() | Vilket härligt ord " mamma-exhibtionism" Det snor jag :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-06-22 17:59 | |
![]() | He he, allt mitt är ditt så varsågod! ;) | |
Gitarrmagnus | 2011-06-22 18:00 | |
![]() | Tack:) | |