Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-10 23:57 | |
![]() | det är inte skadlit för barn att vara sociala ,ensam barn blir ofta odrägliga bortskämda och får för mycket uppmärksamhet och som du hör så har jag lika mycket fördommar som dej lady sol | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-10 23:57 | |
![]() | Natti Tinna! :-) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-10 23:58 | |
![]() | Nej, nu är det dags för mig att vara ocool nog att gå lägga mig. Ja, jag vet att klockan bara är barnet, men jag är ändå trött nu. =D Sov gott när ni ramlar i säng sen. =) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-10 23:59 | |
![]() | så om man har många barn är man mindre kapabel en om man har ett barn,intresant slutsats du drar | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-11 00:00 | |
![]() | ttiittii - Jag har inte någonsin sagt att det är fel att ha många barn. Du frågade om man kan ha för många barn. Jag tog det som en generell fråga och svarade att man kan ha det ifall det är så att föräldrarna inte har tid med barnen eller inte klarar av att ta hand om dem. Jag syftade inte på dig och din situation. Ha det gott, tiittii. Nu ska jag sova. God natt. =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-11 00:01 | |
![]() | ttiittii - det är du som drar slutsatser. Jag har inte dragit en enda hittills under denna diskussion. Nu gör jag det däremot. =) Go´natt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-11 00:02 | |
![]() | i en utredning från socialtjänsten så är det oftast dom som har 1 barn som får sina barn omhändertagna,så du har helt fel | |
| Tinna | 2010-11-11 00:02 | |
![]() | Sov så gott, Lady! | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-11 00:02 | |
![]() | Natti på er | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-11-11 00:02 | |
![]() | *och där var slutsatsen bekräftad* Tack Tinna. Ha en bra fortsättning på natten. =) ~poof~ | |
| Tess 08 | 2010-11-11 00:10 | |
![]() | LadySol- jag tror du har en poäng där! Det betyder inte att ALLA med många barn är dåliga föräldrar (lika lite som att alla med 1 barn får barnet omhändertaget av soc). Jag har dock sett själv familjer med många barn där det bara gick runt om de större barnen tog hand om de mindre, fixade hemma osv... Bara för att de stora barnen fått småsyskon måste de också få vara barn!! Jag har iofs sett en familj med ca 4 barn där man funderar på varför de fortsatte efter barn nr 1... | |
| Trolsa | 2010-11-11 00:16 | |
![]() | Det finns två saker som spelar roll i livet. Den ena vet man, den andra tar man reda på! | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-11 01:08 | |
![]() | [inloggad via mobilen] Sömnproblem! Varje j¤kla natt man ska lägga sig så kommer alla tankar och funderingar... Har nu legat i en timme och stirrat upp i taket på trädets skuggor som lyser in genom förtret. Det är den elfte idag och det är dagen som min underbara vän Jonna kommer hem igen:). Det har verkligen varit tråkigt utan hennes närvaro:) Själv blir man 20 om min dagar och kanske är det längtan dit som håller mig vaken. Hmm eftersom jag skriver från min nalle så hör jag nästan hur pengarna strömmar iväg! God natt På er här i tråden. Kramar till er :) Ando | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-11 01:13 | |
![]() | Sov gott, Andreas :) PS. Min katt fyller år idag 11/11 :) | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-11 01:15 | |
![]() | [inloggad via mobilen] Sömnproblem! Varje j¤kla natt man ska lägga sig så kommer alla tankar och funderingar... Har nu legat i en timme och stirrat upp i taket på trädets skuggor som lyser in genom fönstret. Det är den elfte idag och det är dagen som min underbara vän Jonna kommer hem igen:). Det har verkligen varit tråkigt utan hennes närvaro:) Själv blir man 20 om nio dagar och kanske är det längtan dit som håller mig vaken. Hmm eftersom jag skriver från min nalle så hör jag nästan hur pengarna strömmar iväg! God natt På er här i tråden. Kramar till er :) Man kan ju alltid läsa det man har skrivit för att försäkra sig om att man har skrivit rätt :) Ando | |
| Tinna | 2010-11-11 01:17 | |
![]() | Nu ska jag bege mig mot sängen.. :) Natti! | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-11 01:18 | |
![]() | Sov gott själv zlipzten :-d Åh nu får du allt klappa kissen och ro om den;) grattis till kissen:) Natti! Kommer tillbax imorgon:) | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-11 07:45 | |
![]() | Sovit illa, men dock ledig halva dagen för sjukhusbesöket på EM ,, blir en resa på 18 mil t&r i snörök,, sedan jobbar jag nog kvällen i alla fall Bitte | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-11 07:59 | |
![]() | Hoppas det blir en bra dag, trots snörusk och en kort natt för dig, Bitte. :) | |
| ojjojj | 2010-11-11 09:00 | |
![]() | seg, huvudvärk å seeeeg | |