Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 506 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 08:07 | |
![]() | Tomas Ledin på tv vet inte om det retar mig | |
bobo flux | 2013-01-06 08:46 | |
![]() | Att jag vaknade mitt i natten och fick gå upp och stänga av datorn och alla lampor som jag glömt släcka. Hur kan man reta sig på Västtrafik, apbur? | |
Swiskonet | 2013-01-06 09:23 | |
![]() | Jag retar mig nog mest på folk som inte kan hålla sig till frågan. Om jag ställer en fråga och ber ALLA svara "SOM KAN KOMMA" till exemepel. Då får jag till 100% en massa svar från folk som säger hur ledsna de är att de "INTE kan komma". Det är väldigt tröttsamt och innebär en massa extra jobb ifall det är så att man bara ska räkna in "VILKA som kommer". Rätta mig gärna om jag har fel. Men så här känner jag och det står jag för. | |
vinter | 2013-01-06 09:43 | |
![]() | Människor som ställer sig snäppet för nära när de vill prata med en. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 10:25 | |
![]() | saknar Brottningen | |
diffdiff | 2013-01-06 11:24 | |
![]() | folk som aldrig kan komma i tid | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 13:44 | |
![]() | ja just det ja,sista dagen att byta julklappskläderna på,tror inte jag har lust att göra det och det retar mig | |
125478 - Ej medlem längre | 2013-01-06 13:58 | |
![]() | Kan det vara så, Swiskonet, att man måste tydliggöra än mer att man inte behöver svara alls om man inte ska komma. I de flesta inbjudningar står det OSA + datumet och då "ska" man ju svara oavsett vad svaret är, så folk kanske är vana vid det. | |
apbur | 2013-01-06 14:01 | |
![]() | Bobo, hur kan man inte reta sig på västtrafik? De gör ju i princip ingenting rätt. Det enda de klarar av är att regelbundet höja priserna och dra in turer eller linjer. Man motiverar ju trängselskatten med förbättrad kollektivtrafik men i mitt närområde har de slagit upp flertalet betalstationer och samtidigt dragit in en hel busslinje som kör sträckan genom zonerna. Igår retade jag mig på att de misslyckades med att visa tiderna för spårvagnen i realtid vilket resulterade i att jag inte ville vänta i 20 minuter på spårvagnen utan bestämde mig för att gå hem varpå jag en minut senare blir omkörd av spårvagnen som skulle komma om 20 minuter. Med tanke på att jag betalat närmare 40 kronor för att fanskapet ska ta mig hem så är det inte ok. Göteborg är en slumrande småstad om man ser till kollektivtrafiken. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-06 14:39 | |
![]() | Finns ingen ursäkt för västtrafik, nuke hela skiten from orbit är ni snälla. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 14:44 | |
![]() | väta i 20 minuter småstad?va fan här går det 2 bussar om dagen en bort på morgonen och en hem.utan bil stannar allt | |
limpan__2 | 2013-01-06 14:58 | |
![]() | Men då bor du på landet och inte i en (små)stad? | |
okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:01 | |
![]() | Limpan måste vara hemligt kär i ttiittii, så mycket som han bråkar! | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:06 | |
![]() | :)) så gulligt | |
okynnespåse - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:10 | |
![]() | Börjar med bråk och slutar med barnbidrag? | |
Spinello - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:10 | |
![]() | Limpan e nog inne på rätt spår, det krävs ett bra minne för att minnas alla lögner ;) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:27 | |
![]() | helt rätt limpan jag bor i en skithåla mitt ute i ingenstans. Stockholm längtar hem till avgaser asfalt tunnelbana gubbar som ligger fulla på en tunnelbanebänk,parkerings böter,längtar till och med efter skitig snö ,längtar till allt i Stockholm.det går ganska fort att ta sig härifrån ner till "Byn"det är utspritt där jag bor,ungefär så här man bor i stockholm även om man bor i Bagarmossen så ser jag på det | |
limpan__2 | 2013-01-06 15:42 | |
![]() | Ok, för även i småstäder här i Norrland går bussarna mer än två gånger om dan (snarare flera gånger i timmen). Dock oftast rätt tomma förutom vid skoldagens start och slut, ganska fascinerande dåligt resursutnyttjande om man ska hitta något att reta sig på. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2013-01-06 15:47 | |
![]() | skolbussarna inte inräknade,dom går en på morgonen och en på eftermiddagen,men den får bara barnen åka med,det roligaste är att i bussarnas bakruta gick att läsa :smarta människor åker kommunalt,det är lite svårt. det är helt omöjligt att bo här utan bil | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2013-01-06 17:41 | |
![]() | Min jävla dusch. | |