Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-03 22:21 | |
![]() | måste säga att så dåliga som djyrgårn var igår har jag inte sett dif på typ 10 år. Sjukt. Men kul för oss gngagare. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-03 22:21 | |
![]() | oj oj 'gnagare' menar jag ju;) puss på er | |
Maybach | 2008-07-04 19:38 | |
![]() | Puh, äntligen fixat biljetter till Bajen - Peking. Rami borta hela säsongen läste jag nyss, men Poppen är grym han med :). 2-0. | |
ossa123 | 2008-07-04 19:45 | |
![]() | Jag njuter hela vägen när KFF leder allsvenskan. Men önskar oxå ett stockholmslag i toppen. Allsvenskan behöver det! | |
Lyle | 2008-07-06 15:09 | |
![]() | Det är bara en tidsfråga innan älskade gnaget kommer upp i ledning. Bättre form än någonsin nu. | |
Miss_jk | 2008-07-07 10:50 | |
![]() | Fruktansvärd domarinsats igår. Groteskt! Raja får två matchers avstängning för att ha sparkat på en dörr i spelargången. Några matcher efter får Haginge benet nästan avsparkat och inte ett skit händer. Rakt in med dobbarna före bara. Inte ens varning. Och frisparken trelle får i slutet behöver vi väl inte ens nämna? Katastrof! När vi äntligen är på väg att ta tre poäng, borta dessutom. AAARGGHH! | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-07 10:58 | |
![]() | förstår dig miss jk, känns som gays snodde poäng av AIK igår. Dock blev jag lite mindre ledsen i ögat när jag säg att dif tappat poäng, kom som en överasknig då jag trodde att matchen mellan laget som ingen bryr sig om, Trelleborg, och dif var slut när jag kollade resultatet på mobilen. Domarna är allmänt kassa och "kapningen" på mr ugly-face haginge, ska vara gult kort på tff-spelaren, även om han träffar bollen, för han går in med dobbarna före. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-07 11:00 | |
![]() | Om KFF vinner Alllsvenskan...usch, stackars Sverige. Och f.ö. skiter jag i svärje i gult och blått o deras Markoolio-supportrar som inhandlar souvinerer på Mcdonals och klär sig i hattar från Sportbladet. | |
Maybach | 2008-07-07 11:58 | |
![]() | Hur kan du, Lyle, säga att AIK är i bättre form än någonsin när de i senaste matchen spelade oavgjort hemma på Råttsunda mot GAIS och i matchen innan det åkte ur Svenska cupen mot Landskrona BoIS?? | |
bobo flux | 2008-07-07 12:17 | |
![]() | lejonmix, varför är det synd om kalmar vinner? De gör ju rätt mycket mål, så skulle de vinna så lägger jag mig inte ner och dör. Själv är jag en postorderkatalog, men vinner Elfsborg så ska jag äta upp min hatt. De gör gör lite mål. Nostalgin sköljer över mig. Tänk om de hade haft Mats Rotting och Lars-Gunnar Carlstrand i anfallet! :) Jag får förlita mig på att nyligen inhyrde säsongsarbetaren Lasse Nilsson pytsar några strutar istället! :D | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-07 18:45 | |
![]() | Maybach- AIK spelade otroligt bra vissa stunder mot GAYS. Bra och underhållande spel är dock ingen garanti för 3 säkra poäng - något en bajenromatiker borde veta allt om. Sen sätter du dig i en piss av pöl på medis när du säger att AIK spelade mot Landskrona matchen innan. Det stämmer inte, utan man var i Örebro och besegrade deras lag med 4-1. HUr står det till i skallen? Har det varit rea på rökat i bajenland? =) Sen anser jag att man kan säga att AIK är inne i en rätt "OK" period när man i allsvenska har tagit 16 p av möjliga 18 på slutet. bobo flux- Jag hoppas att lag som halmstad, kalmar osv inte vinner Allsvenskan då jag anser att just KFF har ett för svagt marknadsvärde. Det är inte ett lag som har supporterstöd utspritt över hela Sverige. Jag tror att det är iktigt att stööre klubbar, med större upptagningsområden vinner bucklan och på så sätt kan satsa friskt. Äh, jag har huvudvärk och märeker att jag formulerar mig som en Hockey-nörd =) KFF är en lite skitklubb helt enkelt, arenan är ettt skämt, funkar i svea, men inte ska det vara Sveriges svar på vår spets? | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-07-07 18:53 | |
![]() | Fan jag missade rean. | |
Tantalia - Ej medlem längre | 2008-07-07 18:57 | |
![]() | Lejonmix: Du verkar lika kunnig inom fotboll som du är skicklig på betapet. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-07 19:02 | |
![]() | vad snackar du om tanten , jag menar, tantalia | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-07-07 19:18 | |
![]() | Fast dom där röda badbyxorna KFF har i klubbmärket är värdiga en en medelålders strandraggare. | |
Din vän | 2008-07-07 19:59 | |
![]() | Efter prestation och kunskap i att förvandla såväl ekonomiskt som psysikt kapital finns bara en värdig segrare och bara en värdig tvåa. Jag pratar inte om misskötta Stockholmsklubbar, inte ett värvningsodugligt Malmö eller Team Henrik med afrikanerna. Nej 1. Kalmar - hjälten inom svensk fotboll och den som bryter den ekonomiska alsvenskan 2. Elfsborg laget som visar hur man ska agera mot egna spelare för att få tillbaka tjänster i gengäld samt är ett föredöme i att våga satsa på en utökad kapacitet Bottentoppen 1. Norrköping - svårt att hitta en annan plats för detta lag 2. Hammarby - Går inte att bortse från i någon negativ lista 3. Djurgården jag säger bara Jan Tauer och Quirnho | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-07-07 20:21 | |
![]() | Du är inte min vän. | |
Maybach | 2008-07-07 23:38 | |
![]() | Tillbaka från ännu en kväll på Söderstadion. En match med en fantastisk inramning, knökfullt i klacken och bra publiksiffra. I första halvleken bjöd Hammarby verkligen på champagnefotboll, passningsspel i klass med Spaniens vissa stunder, hur många målchanser som helst och total utklassning. Det kunde lika gärna stått 6-0 i paus, men det bidde bara 3-0 (en missad straff bl a). Andra började blekt och blev bara sämre och sämre. Bajens spel i princip hela andra halvlek liknade mer eller mindre pekings spel i första. Otroligt tafatt och fantasilöst. Nej fyfan, sista kvarten satt man nästa och väntade på kvittering men Poppen var säker. 4-3 slutade det men det kunde lika gärna blivit 7-3. Roligt var det även att Sören "Guld" Cratz återvände för andra gången sen Bajentiderna till Sös. Inget ärevarv denna gången men mannen är helgonförklarar i Bajenland och hyllades med sång. PS. Spelar inte Petter Andersson i landslaget snart byter jag nationalitet. Utan tvekan en av allsvenskans bästa spelare (det verkar alla se utom den där Lagerbäck...). | |
bobo flux | 2008-07-07 23:53 | |
![]() | lejonmix - allsvenskan ska väl vinnas på sportsliga prestationer? annars kan vi ju låta pokalen vandra mellan storstäderna. | |
vulcan | 2008-07-07 23:59 | |
![]() | hehe maybach - matchen låter som ett koncentrat av klassiska Bajen genom åren. Jag hade faktiskt tänkt gå dit med kidsen - men väderleksprognosen igår fick mig att tappa lusten. När jag vaknade i förmiddags insåg jag att jag gjort en riktig bedömning. Men all heder åt alla äkta söderhjärtan som trotsade vädrets makter. | |