Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ovetrampolin | 2010-06-18 22:05 | |
![]() | De som vill se ut som Barbie eller Ken kan gärna få göra det, själv är jag nöjd med mig själv som jag är och det verkar det motsatta könet också vara! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:06 | |
![]() | Själv har jag nog blivit misstagen för bimbo ett antal gånger. Jag är rätt säker på att det aldrig nånsin hänt min syster. Det beror dels på medfött utseende, dels på stil och dels på vad vi utstrålar. Min syster utstrålar intelligens och mognad, därför står hon över omdömen som bimbo. Orättvist va? Vad ska man göra åt att alla inte uppfattas lika? | |
| Tess 08 | 2010-06-18 22:08 | |
![]() | sÅ jag måste redovisa vad operationen kostade och hur jag fick fram pengarna för att andra ska kunna bedöma om jag är bimbo eller inte?? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:09 | |
![]() | jo men larv, av döma av tråden ser det ut så. "ja kunde hon inte leva, stog inte ut, orkade inte med terapi (stackarn) så är det väl en sak. tänker man, det här vore snyggt, jag har råd, det gör jag. då är man bimbo/korkad. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:09 | |
![]() | haha tess:) tydligen. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:12 | |
![]() | ramsay: Att lägga pengar på ytliga saker brukar inte förknippas med själsligt djup. Fast det ena behöver såklart inte utesluta det andra. Tess: Nej, tricket är att hålla käft. Vill du verka "smart" ska du inte pladdra på om en operation. Tråkigt men sant. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:13 | |
![]() | tur att man är stor nog att ha yta OCH djup. ärligt, jag tror det är det som är mest provocerande. | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:16 | |
![]() | Det är nog många här som skulle ha förutfattade meningar om de såg en person med tatueringar i hela ansiktet, likaså kan man ha förutfattade åsikter om en bimbo med silikontuttar. | |
| apbur | 2010-06-18 22:19 | |
![]() | Hehe, tur att Larvbrud tar sig tid och försöker lära folk hur man ska föra sig om man vill undvika bimbo-stämpel. Man kan ju tycka att man borde lärt sig det själv om man är väldigt mån om hur andra uppfattar en. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:22 | |
![]() | ramsay: Fast de där pengarna som gick till operationen gick ju inte till svältande barn också eller hur? ;) Nu tycker inte jag att operationer på något sätt skiljer sig från övrig lyxkonsumtion. Jag tycker att det är ett tecken på viss tomhet att tycka att det bästa man kan göra är att unna sig ett jävla spabesök :) Ingen djup människa jag träffat håller på med sånt. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:25 | |
![]() | larv, det hade de inte gjort i alla fall. gör belackarnas överskott det? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:27 | |
![]() | Det är väldigt onaturligt att operera sig av kosmetiska skäl.. Och att äta raffinerat socker, ta nässprey, köra bil, titta på TV etc etc... Visste ni att det på fullt allvar var en chef på patentverket i USA som hävdade att all utveckling var nått och att patentverket kunde stängas. Det här med förändring och utveckling är svårt för många. Jag läste på en islamsk rådgivnings sajt att kvinnor inte skulle noppa ögonbrynen ens om mannen tillät det eftersom Allah hade gjort vissa kvinnor fula och det bara var att gilla läget. Dra det hur långt ni vill med motståndet, men jag väntar bara på rean! | |
| apbur | 2010-06-18 22:28 | |
![]() | Vilken rea? Du menar mängdrabatten om man gör en helrenovering hos plastikkirurgen? | |
| Amandaaan - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:29 | |
![]() | Att jämföra kirurgiska ingrepp med att äta socker är ju skrattretande Tvålis! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:30 | |
![]() | "Allah hade gjort vissa kvinnor fula och det bara var att gilla läget" hahaha:D | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:31 | |
![]() | Jag tror på fullt allvar att sockret är en mycket större fara i vårt samhälle än skönhetsoprerationer. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:35 | |
![]() | "larv, det hade de inte gjort i alla fall. gör belackarnas överskott det?" Nej. Men det är ju inte relevant för hur det verkar om man lägger ned mycket pengar på att förbättra sitt yttre. Andra får det svart på vitt att du gärna (helst av allt) spenderar större summor på dig själv. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:42 | |
![]() | ja, förstår. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:42 | |
![]() | "Fara i vårt samhälle"? Vad diskuterar vi helt plötsligt? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-18 22:43 | |
![]() | plastik sylvia. läs bakåt i tråden. det skall tydligen vara det enligt vissa. | |