Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2010-09-23 22:25 | |
![]() | Du sa just orden Måns_E: "som handlar om..." ja. Det är ta mig fan lika förbjudet att babbla om mig som om andra här på Betapet. Odin har vid ett flertal tillfällen sagt vad som gäller. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-23 22:26 | |
![]() | Man kan med fördel maila mig om man har något att säga mig! | |
| Måns_E | 2010-09-23 22:29 | |
![]() | Tråden handlade om vad som upplevs som ett problem, jag adresserade tydligt det till att det verkar vara för få aktiva forumvärdar och att därför forum upplevs som godtyckligt modererat av många. Peka tärna på det personangrepp som jag har begått. | |
| apbur | 2010-09-23 22:37 | |
![]() | Mouche, om flera personer är intresserade av ditt svar på kritiken som framförts är det nog inte så bra att maila alla gånger. Risken finns ju att du får sitta och skriva samma sak om och om igen. Du kanske borde tagit bort de direkta personangreppen, besvarat kritiken och låtit tråden stå kvar istället för att radera den helt? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:40 | |
![]() | Nej, Odin anar inte vidden av vad som händer. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:44 | |
![]() | Och Mouche, eftersom du har en slags ämbete på den här sajten, så måste givetvis det ämbetet få diskuteras. Om din person smutskastas eller trakasseras så är det förstås inte ok, men moderatorernas arbete och regelverk måste väl ändå få diskuteras om detta skall vara ett fungerande forum? Allt annat skulle reta mig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:45 | |
![]() | Detta är ett FORUM. Märkligt att diskussionsviljan gäller allt utom just hur forumet sköts. Känns inte rimligt. | |
| Måns_E | 2010-09-23 22:46 | |
![]() | Jaha Mouche kan du då redogöra över vad Odin tyckte var fel med tråden? Jag har trots allt hängt här sen forumet startade (och på Betapet även innan det) och jag har aldrig läst något från Odin som skulle antyda att den typen av diskussioner egentligen är olämpliga. Och du vet det är inte ett påhopp bara för att man belyser saker som inte verkar fungera så bra. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-23 22:47 | |
![]() | Det finns det vet jag ,, Bitte | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:47 | |
![]() | Usige-Beatha: Jag kan hålla med dig i hela ditt inlägg 22:08. Detta forum är tragiskt och jag gick in här för att skriva av mig min frustration över valet. Nu kan det kvitta. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:50 | |
![]() | RETAR MIG PÅ FOLK SOM ANVÄNDER KOMMATECKEN SOM PUNKTER, VAD FAN ÄR DEALEN? | |
| Måns_E | 2010-09-23 22:50 | |
![]() | Ja men varför inte länka till det då? Jag skulle helt ärligt vilja veta Odins syn på just det som framkom i tråden, och då från Odin själv (eller för all del från någon annan av ägarna till Betapet) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:54 | |
![]() | Tylösandsfolket! dom ska in på torken direkt. | |
| apbur | 2010-09-23 22:55 | |
![]() | Äsch, stäng ner hela forumet och låt det vara en ren spelsajt. Som det ser ut nu fungerar inte forumet tillfredsställande. | |
| TruckerP - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:57 | |
![]() | retar mig på copy cats och idioter i största allmänhet | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-23 22:58 | |
![]() | Måns_E det finns en sök funktion även för dig Bitte | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-23 22:59 | |
![]() | Varför ska man signa med sitt namn när man skriver i forumet? Bara undrar. Man ser ju vem som skriver ändå | |
| Måns_E | 2010-09-23 23:00 | |
![]() | Jo men eftersom jag inte kan påminna mig något sådant inlägg från ägarna så är det ju lite svårt att söka upp det :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-23 23:03 | |
![]() | Från AB: "Valexperten: Omval är inte långt borta Professor i statsvetenskap: Om det handlar om så lite som sju röster, då har rimligen valresultatet påverkats Taktikröstning i omval skulle kunna ge alliansen majoritet" Trodde det handlade om de strandade valarna först. Skärpnäng! | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-23 23:04 | |
![]() | Jag retar mig på att det alltid ska vara så svårt att komma sig i säng Bitte | |