Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-21 22:46 | |
![]() | Roza - fy fan vilken genomvidrig, falsk dramaqueen som gråter exhibitionistens krokodiltårar över att mytomanen åkt ut. | |
| Ruus | 2011-03-22 04:13 | |
![]() | Det är jävligt pinsamt att sitta och hata som du gör SylviaPlath. Vad har hon gjort som gör att hon förtjänas att kallas för genomvidrig och falsk av dig? Hur fan kan en vuxen människa sitta och skriva så om en 20-åring i en dokusåpa.... Det är så man skäms. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-22 04:45 | |
![]() | Jag hatar ingen, tala för dig själv. Du ser, det här forumet påminner om Big Brother ur den aspekten att vi får favoriter och människor vi irriterar oss på och att dessa individer egentligen mest är symboler för en samling egenskaper som får oss att känna saker. Tack för ditt vänliga pm. | |
| AMF | 2011-03-22 10:49 | |
![]() | Så skönt att vi nu är några stycken som reagerar på dessa "vuxnas" beteende. Det finns hopp om mänskligheten! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-22 10:55 | |
![]() | AMF, det tycks mig som om du behöver en hobby. Teve kanske kan kanalisera dina behov, du borde prova! | |
| AMF | 2011-03-22 11:44 | |
![]() | En HOBBY är att titta på Big brother för somliga - stackars krakar! Nej, inte skulle jag välja teven som hobby vare sig det gäller Bb eller annat. Har högre krav än så. Så SylviaPlath - kom igen, värre kan du! | |
| Gautama | 2011-03-22 11:51 | |
![]() | AMF din hobby verkar vara att sitta på betapet anonym och klanka ner på andra människor. Hur mår du egentligen? | |
| le-lou | 2011-03-22 11:53 | |
![]() | haha. att behöva skapa en ny användare för att ge nån en verbal käftsmäll är väl höjden av feghet. | |
| le-lou | 2011-03-22 11:54 | |
![]() | el för all del - använda en gammal "gnäll-alias" som används vid väl valda tillfällen. Jag hatar ingen i BB, men jag hatar att betapet tillåter flera användare per medlem, det uppmanar till knivar i ryggen och falskspel. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-22 12:01 | |
![]() | Ett konto per person, knutet till ens personnummer, hade varit bra. | |
| Gautama | 2011-03-22 12:08 | |
![]() | Håller med kvinnorna över mig. Det är nog allt för vanligt att man använder "jävelskonto" bara för att de inte vågar stå för sina åsikter. Eller för att hålla med sig själva:-) | |
| AMF | 2011-03-22 12:28 | |
![]() | Nu är ni väl ändå paranoida! Ska jag ha ändrat min alias?? Om ni kan besvära er och gå bakåt i tråden så ser ni hur det är med den saken. Och du Gautama - anonym- vem är inte det på Forum eller spelet? Att vara ickeanonym är det att ha ett foto inlagt? I så fall är vi ett antal anonyma. Och du le-lou; var hämtade du krafter ifrån? Kolla upp fakta innan du låter truten glappa. Här ovan har vi järngänget men var är Valkyria? Gänget som försvarar Big brother med hull och hår. | |
| Gautama | 2011-03-22 12:33 | |
![]() | Men varifrån kommer din ilska? Du tycker att vi slår ner på folk i BB men du sitter ju här och tror du vet allt om oss, vad vi är för människor och det utifrån att vi ser på BB. Du är inte ett dugg bättre själv! Varför ens lägga energi på att vara i denna tråd som handlar om det program som du hatar? Får känslan av att du har ett stort behov av att "förfina" dig själv. "Jag är så fin och klok, jag tittar inte på skräp som ni andra loosers gör" Ta nu bara och tagga ner och sysselsätt dig med något värdefullt i din fina värld istället. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-03-22 12:44 | |
![]() | Haha, alltså hur orkar man :)) | |
| Pubbe | 2011-03-22 12:48 | |
![]() | Vad man ödslar tid på på sin fritid spelar väl inte så stor roll, så länge man sköter det man bör. Om det skulle vara big brother eller top model eller nåt liknande spelar väl ingen roll. Måste det vara finkultur eller? Vem bestämmer vad som är skit eller inte? | |
| Gautama | 2011-03-22 12:51 | |
![]() | Exakt Pubbe, håller med!! Annars kan jag berätta att Roza fortfarande gråter och gråter. Hon verkar vara väldigt känslig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-03-22 12:55 | |
![]() | Men suck, ut med posören. | |
| Gautama | 2011-03-22 12:58 | |
![]() | Alltså detta är ju inte en diskussionstråd på så sätt så jag fattar inte vart AMF vill komma. Känns som att det räcker med att tala om att man tycker programet är skit sen räcker det. Det är ungerfär som att man skulle ge sig in i chattråden och hela tiden tala om vad man tycker om folk som chattar?? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-22 13:08 | |
![]() | Förstår inte heller vart AMF vill komma. Hon gillar inte BB, helt ok men att gång på gång berätta vilka idioter det är som följer programmet är inte okej. Hon borde faktiskt få en varning. För jag är ganska säker på att jag hade fått en om jag gått in i någon sporttråd och berättat för alla sportfånar gång på gång att de är dumma i huvet för att de gillar fotboll exempelvis så hade jag nog fått kontot raderat.. | |
| le-lou | 2011-03-22 13:09 | |
![]() | AMF - låter alltid truten glappa om folk går in på trådar som uppenbarligen inte intresserar dem utan det ska bara in och gnällas. Skaffa ett hobby istället för att häcka i BB tråden. | |