Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:24 | |
![]() | Haha | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:44 | |
![]() | retar mig på att jägarna glömde tömma sulon i slaktboden efter sig, låg massa inälvor och hudar kvar!! inte kul att behöva ta hand om när man lånat ut utrymmet för att vara snäll. jävla sätt rent ut sagt. brakaren någon kul typ lämnade efter sig i unikabox rum är ingenting mot detta i odörväg om det blir liggandes :( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-25 19:59 | |
![]() | Krypningar i benen och extrem trötthet due to nikotinabstinens. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:03 | |
![]() | Gräver fram dosan ur byxfickan, lägger den bordet och uppmanar Sylvia att stilla sitt begär genom att baka sig en redig paj. | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-25 20:03 | |
![]() | Om jag en enda gång till får syn på att _någon_, det spelar alltså ingen roll vem det är, använder forumet som slasktratt för att lämna ut andra istället för att uppföra sig som en vuxen människa och ta det via mail, så kommer jag att bli riktigt jädrans sur. Det är rent bedrövligt att man alltid ska behöva hitta dumheter. Är det något oklart angående detta så skicka ett mail till mig om saken. Mouche | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:06 | |
![]() | Okej. Jag ger Sylvia ett nikotintuggummi istället. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:07 | |
![]() | Haha, jag läste "inälvor och hundar" | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:08 | |
![]() | Deli, vad makaber du är. :-) | |
| Behringer | 2010-11-25 20:11 | |
![]() | Lite OT men på tal om brakare. Nån deltävling av melodifestivalen gick av stapeln i Norrköping härom året. Det var svårt att hitta hotel i sta´n så artister, journalister och andra fick bo på Vildmarkshotellet i Kolmården. Det var lite snöigt och besvärligt vilket fick Bert karlsson att på sitt eget sätt kritisera arrangören. En skribent i den lokala tidningen skrev då att Bert Karlsson kunde ta första bästa X2000 hem. Påföljande morgon hamnar de båda i samma hiss. Bert ska av ett plan före skribenten. Just när B ska kliva ut hissen släpper att han en rejäl brakare, vänder sig mot skribenten " Där fick du din jävel " Sen stängdes hissdörren... Det låg nån sorts obehag i den hissen just då. Småsaker Bert Karlsson retar sig på | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:16 | |
![]() | He he, den storyn har jag läst förut. Typiskt Bert på nåt sätt. :-) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:28 | |
![]() | :D | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:31 | |
![]() | Usch, Krille, var det inhyrda jägare som inte kunde komma och städa efter sig sen då? | |
| oepion | 2010-11-25 20:31 | |
![]() | Reklam. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-11-25 20:49 | |
![]() | nä, det var ett jaktlag som fick lov att nyttja lokalerna bara. jag är själv inte intresserad av jakt för fem öre men har ganska mycket riksväg genom marken och skog så man har ju ett ansvar. blir skitäcklad när det kryper omkring maggottar och det luktar ruttet kadaver för att en jaktintresserad stadsbo bara lämnat det efter sig och tror det är någon serviceinrättning med allincusive, det är ju för fan gratis och fritt efter eget bestämmande. då kan man väl åtminstonde lämna det fräscht efter sig??!! eller när folk kör som fan över gårdsvägar och inte visar respekt för de som bor här och deras djur, hundar, hästar etc. den som körde jävligast förra året var per moberg som var här på vildsvinsjakt. han fick en avhyvling och det kändes så jävla skönt :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-25 21:00 | |
![]() | Mår sjukt illa efter att ha sett folk äta orm, ormblod och galla på tv... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-11-25 21:04 | |
![]() | Mår sjukt illa av låtsassnusets vidriga smak. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-25 21:05 | |
![]() | Jag såg också det, Delicious. Retar mig mest på att kantoneserna inte har minsta känsla för att djuren är levande och upplever plåga i alla dess former, innan de till slut blir mat. | |
| SkySpy_ | 2010-11-25 21:25 | |
![]() | Retar mig på min lägenhet. Den är självstökande. | |
| Lill-IT | 2010-11-25 21:27 | |
![]() | Retar mig på Dys senaste rebus.. jag fattar nada:( Al al vs rostig manick.. | |
| nystan1 | 2010-11-25 21:31 | |
![]() | Folk som är ute i mörkret utan reflex, cyklister med pannlampor på 3000 W (avbländningsfunktion..?) , cyklister utan ringklocka på cykeln, cyklister som HAR ringklocka på cykeln men vägrar använda den, och sedan har mage att muttra och blänga när de nästan kör ner i diket för att undvika att köra på en, ägare till stora jävla hundar som inte tycker att koppel är nödvändigt bland folk (favorit i repris), och slutligen den finska trio som på mitt gym ockuperade tre träningsmaskiner i uppskattningsvis 20 minuter ikväll. Jag är i högförm ikväll. Yeah baby! | |