Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 18:55 | |
![]() | Haha. Att hjärtat smälter för sitt barn kvalificerar en inte till att vara en mjukis. Det hör till. Naturen skapade oss så för att vi inte skulle mörde de små satungarna när de sover efter en synnerligen svår dag i deras sällskap. ;) Jo tack, det är bra. Jag har varit ledig idag och tänkte göra ingenting men på något vis blev ändå hela huset städat (jag vet inte om du läser tillbaka men jag valde till slut att ta en dusch men inte förrän jag städat hela badrummet), så nu kan jag verkligen slappna av i morgon då jag också är ledig. :) | |
hfranke | 2014-02-19 19:30 | |
![]() | Hahaha ja det är en evinnerlig tur att dom ler mot en dom små sadisterna :) Solen, jag såg att du börjar få ont i andra foten. Jag insåg då att min värk har lanat av betydligt i högerfoten. Ont varje dag fortfarande, men inte så fort jag ställer mig upp. Bara att se fram emot att jag också får ont i den andra.... Vet du om man kan få om det fler gånger i samma fot? | |
Lill-IT | 2014-02-19 19:36 | |
![]() | Första leendet. <3 | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 19:38 | |
![]() | Tänker jag efter kan jag inte se hur man inte skulle kunna det, hfranke. Det handlar ju om en överbelastning på senan i hålfoten och det kan man ju få igen beroende på vilka skor man har och hur man belastar foten. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 19:40 | |
![]() | Hej Lill. <3 | |
Lill-IT | 2014-02-19 19:43 | |
![]() | Hej raringar. <3 Det är ett elände med hälsporre. Sonen har haft jätteproblem med det. Jag misstänker att senan inte hann med när hans fötte stack iväg i storlek. Han fick ju även schlatter i knäna.. när benen växte som värst. | |
hfranke | 2014-02-19 19:44 | |
![]() | Träligt.... Jag tänkte i samma banor, men hoppades ;) | |
Lill-IT | 2014-02-19 19:46 | |
![]() | Men sen han blev färdigväxt så har han inte haft ont av någotdera.. som tur är. Ni får vara rädda om era fötter och skämma bort dem riktigt med fotriktiga skor. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 19:49 | |
![]() | Usch, stackars pojke. Skönt att han mår bättre nu Lill. :) Jag tittar efter nya skor nu, faktiskt. Behöver ett par tunnare uteskor och ett par nya sandaler till jobbet. Ordentlig dämpning i hälen och bra stöd för hålfoten är krav. | |
hfranke | 2014-02-19 19:52 | |
![]() | Jag vet inte riktigt varför jag fick det. Är sådär fotriktig och lägger stor möda vid att ha bra skor, framförallt på jobbet. Det började ganska snart efter att jag började på mitt jobb, det är nog underlaget. Stenhårda golv. Tur vi kommer till nya lokaler i april! | |
Lill-IT | 2014-02-19 19:54 | |
![]() | Stehårda golv kan nog säkert bidra.. | |
kryddeluntan | 2014-02-19 19:55 | |
![]() | Hej alla:-) förstår hur ont din son har haft Lill-IT, fick hälsporre i vuxen ålder, så nu är det fotriktiga skor som gäller, inga high-heels här :-) | |
hfranke | 2014-02-19 19:58 | |
![]() | Har haft flera par MBT, nu har jag ett par av märket Joya. Hälen avlastas, och dom är verkligen supersköna. Har ett par eccosandaler också, men 9av 10 dagar tar jag joya-skorna. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 20:43 | |
![]() | Jag fick det av golven på jobbet. Också stenhårda. Nu ska vi tack och lov byta bygge, så det blir förhoppningsvis bättre. Sen ska jag ha bättre skor också, så det hjälper nog till. :) | |
hfranke | 2014-02-19 22:45 | |
![]() | Nu har jag pratat med unga fröken hfranke.... älskar detta barn av hela mitt hjärta. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 22:46 | |
![]() | Konstigt vore ju annat, hfranke. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 22:46 | |
![]() | Jag känner likadant om Mini-Belse trots att jag ibland vill betala för att någon annan ska vara hans mamma. ;) | |
hfranke | 2014-02-19 22:50 | |
![]() | Ja, hon har varit nära att hamna i bortskänkes-annonserna många gånger :) Hon betättade att några kompisar åkt offpist och när den femte och sista killen åkte så startade han en lavin. Så ikväll var det lavinkurs och hon och den tjejen hon åker skidor med kom överens om att det är färdigåkt utanför pisterna nu, även om det är härlig skidåkning. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2014-02-19 22:52 | |
![]() | Oj. Jo, kan tänka mig att det blir lite överväldigande. Naturen är en mäktig kraft. Jag tycker att det är ett bra beslut av dem. | |
amper sand - Ej medlem längre | 2014-02-19 22:54 | |
![]() | Så kul åka offpist, så ont det kan göra. | |