Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 173 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:34 | |
![]() | Ok, segt. Hoppas personen inte är av den energikrävande, dränerande sorten då. Vissa personer behöver man sjukskriva sig efter att ha spenderat nån timma med. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:38 | |
![]() | Haha! Nja. Med tanke på att jag på fullaste allvar funderar på att flytta ihop med den ena av dem så hoppas jag detsamma. ;) De andra vi ska träffa är himla trevliga, men jag blir liksom lite femte hjulet eftersom alla andra känner varandra väldigt väl medan jag träffat dem någon enstaka gång och då i stora sällskap tidigare. Det retar mig att jag målar fan på väggen. Jag kommer säkert att ha trevligt. Om inte annat får jag ta med mig kameran. Det ger mig i alla fall något att göra om de börjar prata gamla minnen. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:41 | |
![]() | Du kommer ha det strålande Lady, det är alltid kul när man väl tar sig dit. Jag har själv sofflängtan lite för ofta, men den brukar bara vara närvarande inför - aldrig under - tillställningen i fråga. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:41 | |
![]() | Känner igen ditt sätt att måla fan på väggen, jag gör likadant och sen blir jag alltid glatt överraskad. Det ingår i ritualen liksom. Det blir kul, jag lovar. Retar mig på att prognosen lovar regn, åska, allmänt elände. | |
| rien de neuf - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:41 | |
![]() | Tillställning är ju ett ord man kan reta sig på, iofs. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:43 | |
![]() | Även solen har fläckar. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:44 | |
![]() | Jag tillbringar rätt lite tid i soffan när jag är ledig, så det vore ju ändå skönt att få göra det. :P Jag tror dock att ni bägge har rätt. Jag har också en sådan ritual. Ser fram emot något hur mycket som helst men blir sedan helt off när det väl är dags och funderar på allvar på om det finns någon ursäkt att dra till med. Tack och lov hittar jag sällan någon jag själv kan acceptera. Det retar mig att jag funkar på det viset. Det retar mig även att det tog en stund innan jag insåg att jag skrivit runkar istället för funkar. Tur att jag hann se det innan jag postade. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:46 | |
![]() | Ha ha! Saved by the bell. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:48 | |
![]() | Nu blir det några värktabletter och sedan hångel med Johnny. God natt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2013-08-16 00:52 | |
![]() | Sov gott! :) | |
| blue_moon | 2013-08-16 01:11 | |
![]() | Retar mig _inte_ på senaste sidans inlägg i denna tråd. Spirituellt gnäll som gav mig många skratt. *S* | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-08-16 09:07 | |
![]() | Lite det som utgör trådens hjärta väl, Blå månen? ;) Jag retar mig på att det är alldeles tyst på baksidan den morgonen jag ändå måste kliva upp tidigt. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-16 09:58 | |
![]() | Jag retar mig på att jag var tvungen att lämna tentasaken efter att ha gjort halva provet pga syrebrist och oavbruten hosta. Jävla influensa. Aldrig varit så arg. | |
| bobo flux | 2013-08-16 10:26 | |
![]() | Att jag skriver på forumet när jag är salongsberusad. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-16 10:35 | |
![]() | Ja du bobo flux, så kan det gå | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-08-16 10:47 | |
![]() | Retar mig på att jag inte har samma lön som en kompis som har råd att köpa oxfilé lite då och då. Retar mig inte alls på att att det var jag som blev bjuden på nämnda oxfilé. Retar mig inte heller på att han är antagligen är världens bästa kompis. Sorry alla ni andra som får nöja er med kompisar som inte är världens bästa. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-08-16 10:59 | |
![]() | Mollee :/ Bobo flux: Det hände ingen katastrof i alla fall :) Du är en glädjespridare i motsats till andra jag retar mig på. Retar mig också på xl-bullar med en hel näve pärlsocker på. Missbrukarmellanmål. | |
| bobo flux | 2013-08-16 11:05 | |
![]() | Tack, pink ribbon! :) Nu ska jag lyssna på Pat Benatar och pigga upp mig med O'boy. | |
| bobo flux | 2013-08-16 11:08 | |
![]() | Men Pat Benatar och O'boy är ju inget att reta sig på. Retar mig på att jag är sölig idag istället. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-08-16 11:23 | |
![]() | Haha! Vad illa min kommentar ser ut. Förlåt bobo! | |