Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:44 | |
![]() | Deal! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:45 | |
![]() | Då skulle jag sova bort mitt liv isf. Och bråka. Det äger jag på. | |
| caughtbock | 2011-02-18 12:47 | |
![]() | Haha! Om jag hade bott ensam hade det blivit onödigheter för hela slanten, det är förvånansvärt hur länge man kan leva på havregrynsgröt, kokt ägg, lite grönsaker och te. Smal blir man också = score! (om det är något man eftersträvar vill säga) Retar mig på Beach 2011. | |
| guggee | 2011-02-18 12:48 | |
![]() | Trevlig tråd det här... :-) Jag har börjat reta mig mer och mer på folk som inte säger tv (alltså tévé) utan i stället säger tevö. Och så retar jag mig på folk som säger masch i stället för marrrrrsch. (Jag håller på och lyssnar på en ljudbok just nu, som handlar mycket om kungar och soldater som marscherar hit och dit, och tyvärr blir det mycket masch från uppläsaren.) Ytterligare en sak som jag irriterar mig på är folk som inte kan vara konsekventa i sitt uttal av sje-ljud. Vissa försöker prata "fint" och i stället för sje-ljud använda ett ljud som ligger mellan tje- och sje. Ungefär som sje-ljudet i den värmländska och vissa norrländska dialekter (och då är det naturligtvis OK att uttala på det viset.) Dock, de som jag irriterar mig på är de som avslöjar sig genom att ibland använda det "fina" sje-ljudet, och ibland det vanliga. Skönt att få skriva av sig! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:48 | |
![]() | på att jag är så nyfiken och att allt finns ett klick bort:S | |
| caughtbock | 2011-02-18 12:49 | |
![]() | Men det är ju skönt att sova i alla fall. Jag gick upp klockan sju för att göra frukost till min pojkvän (insåg nu hur sjukt det är och gav mig själv en mental bitchslap). | |
| caughtbock | 2011-02-18 12:50 | |
![]() | Tillbaks till tvättis... *suck* | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:52 | |
![]() | Retar mig på att jag FB fått cpryck och tvingar mig att skriva in lösenordet två gånger, trots att det är rätt första gången. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:57 | |
![]() | "Och så retar jag mig på folk som säger masch i stället för marrrrrsch." Det är bara töntar som säger r! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 12:57 | |
![]() | "Retar mig på Beach 2011." Fjanta dig inte. Du är jättefn. :) | |
| numsan | 2011-02-18 12:58 | |
![]() | Retar mig på att jag blir sjukt nyfiken på vad det är ramsay är nyfiken på. CB - men å andra sidan går man upp de kilona pga allt vin, så det jämnar ut sig.. ;) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:01 | |
![]() | Expressen: Kvinna påkörd av lastbil En kvinna blev vid niotiden på fredagen påkörd av en lastbil på Drottningholmsvägen i västra Stockholm, uppger polisen. Kvinnan fördes till sjukhus med befarade benfrakturer. Åldern på flickan är inte känd. Kvinna...Flicka?? | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:09 | |
![]() | Retar mig på att klippen i The Schulman Show är så enormt skitnödiga. Min absoluta övertygelse är att Alex sitter och letar efter saker att störa sig på. | |
| caughtbock | 2011-02-18 13:13 | |
![]() | Haha aa numsan jag vet ju inte hur mycket vin du brukar dricka men... ;) Nej men du har så rätt så! :D Denna jäkliga dag bara fortsätter att ge mig huvudvärk. Stötte alldeles nyss ihop med värsta hunken i tvättstugan som behövde hjälp med bokningen för att han var nyinflyttad. Kändes som ett porrfilmsmanus, eller iaf en romantisk komedi. Nu är jag visserligen bara intresserad av min egna hunk, men det är ändå inte kul att visa sitt värsta jag framför snygga människor. Och angående beach 2011 så får jag väl vara lite fjantig då. Men tack för komplimangen. :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:18 | |
![]() | Normalviktiga människor som önskar att de hade en ätstörning så att dom blev "smala" (benrangel?)..... | |
| caughtbock | 2011-02-18 13:21 | |
![]() | Ja det är ju mycket enklare att önska sig en smalare kropp utan att behöva ändra sina matvanor. ;) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:27 | |
![]() | Det är ju motionen som är problemet. Menar..jobbigt att röra på sig. :S Retar mig på det. | |
| caughtbock | 2011-02-18 13:32 | |
![]() | Ja det är ju lättare att äta än att motionera om det inte ingår i ens livsstil. Alla äter ju liksom. För att kunna motionera måste man för det mesta ha ett par riktigt bra skor. Att ha vettiga skor ingår inte i min livsstil. Men finns det inte någon träningsform som intresserar dig Egenskap? Jag skulle kunna tänka mig badminton eller nån dans. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:35 | |
![]() | Lite kontraproduktivt att försöka bli anorektiker liksom :)) Retar mig på att jag gillar att simma men inte att ha på mig badkläder. Höh. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-18 13:35 | |
![]() | Retar mig på "skitnödiga"typer!spänn av för fan! | |