Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:11 | |
![]() | Temp, jag är så j*vla snäll idag så jag skickar dig och Salon på en romantisk middag, på en flotte, mitt i havet! | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:19 | |
![]() | Sjyst! Kom temp, så ska du få smaka på min sjögurka! | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:21 | |
![]() | fan.. måste.. LOL!!! | |
| temperance | 2007-12-06 00:23 | |
![]() | haha..din lilla pussgurka där! ;) Jag delar den i två delar så kan du också få... :O) | |
| temperance | 2007-12-06 00:29 | |
![]() | Ja, illiterate. Jag kan ta Martin också, han är en snel hest. | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:31 | |
![]() | Jag vill skriva nåt men jag vet inte vad... Så.... | |
| temperance | 2007-12-06 00:34 | |
![]() | Förlåt, det blev för omoraliskt kanske. Jag ska genast skärpa mig. Spela fia med knuff? | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:36 | |
![]() | :) | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-06 00:39 | |
![]() | Nä jag vill köra Abalone, fixa du bräde Temp så kan vi använda mina kulor. | |
| Nemi | 2007-12-06 11:34 | |
![]() | Vilka är det som är kvar på ön och i tävlingen? Mvh, en lite smått förvirrad doku-såpa-läsare | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 11:45 | |
![]() | För att göra lite klart för Nemi och alla andra nyfikna! Deltagare som är kvar: Barbi Smeknamn: Bari Ålder: 25 Stjärntecken: Fisk Jobb/plugg: Pluggar Favoritfärg: Rosa Hobby (förutom scrabble): Muski och min hund Varför ni är med i BetaRobinson: Har alltid velat vara med hihi Er Idol, vem och varför: Min mamma En person ni ogillar, vem och varför: En som har lämnat sin son Personlig sak: Foto på familjen Gunilla N Smeknamn: Gun, Gunill (!) Ålder: Frågar man en dam om det!? Eeh... 26...? Stjärntecken: Lejon Jobb/plugg: Fritidspedagog Favoritfärg: Blå Hobby (förutom scrabble): Måla, musik Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag behöver semester Er Idol, vem och varför: Min pappa, jo för att han kan "allt" och är snäll och generös och myyysig! En person ni ogillar, vem och varför: Pass Personlig sak: Scrabblespel (räknar med att vara borta länge och för att överleva abstinensen pga frånvaron från beta så...) Salon Smeknamn: Macks Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Pluggar & Jobbar Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Tennis Varför ni är med i BetaRobinson: Vinna Er Idol, vem och varför: Har ingen. En person ni ogillar, vem och varför: Kungen, sveriges girigaste socfall. Vad har ni för personlig sak med er: En låda vin -McLovin- Smeknamn: Kniven Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Arbetslös Favoritfärg: Svart Hobby (förutom scrabble): Poker Varför ni är med i BetaRobinson: För att vinna! Er Idol, vem och varför: Che Guevara för att hans vilja att förändra världen En person ni ogillar, vem och varför: Jag ogillar Linda Skugge för hennes skeva världsbild. Vad har ni för personlig sak med er: Kalajsnikov Temperance Smeknamn: Stalin Ålder: 23 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Undersköterska. Snart student Favoritfärg: Grön Hobby (förutom scrabble): Alternativterapi, läsning, nynnande Varför ni är med i BetaRobinson: För att jag ska ragga, så klart. Doh Er Idol, vem och varför: Mamma är skönast. Annars är Angela Gossow i arch enemy jävligt cool. En person ni ogillar, vem och varför: Carola. Fy faen. Behöver jag motivera? Tänkte väl det. Vad har ni för personlig sak med er: Fullt utrustat medicinskåp inklusive sprit. Falafelibröd Smeknamn: Elo Ålder: 22 Stjärntecken: Skytt Jobb/plugg: Apotekarstudent Favoritfärg: röd Hobby (förutom scrabble): Fika Varför ni är med i BetaRobinson: För att bilda pakt med skogstorparn (om han vill, vågar och kan) Er Idol, vem och varför: Aragorn, för att han kan allt En person ni ogillar, vem och varför: Mörkhåriga, krulliga killen i tripple and touch, för han är så djävla självgod Personlig sak: Pilbåge med pilar Deltagare som "försvunnit"- Vita_syrener, Miss JK, snorklan, snucke16, eddiethehead, le-lou, skogstorparn ÖN Ön består av en sandstrand med vit sand, sån som inte fastnar i fötterna. Stranden går runt hela ön. I mitten av ön finns en skog med en massa palmer. Skogen verkar bli tätare och tätare desto längre in man kommer, man kan också höra djurläten från skogen. På östra sidan av ön är det ganska stenigt, både i vattnet och på stranden. På västra sidan ligger lite verktyg, mat, fiskespö, kastruller och lite annat. VIKTIGA HÄNDELSER 2 -3 December – first day ”Båten med alla deltagare i på väg till den okända ön” ”skåldå följde också med i båten med hopp om att få vara med men knuffades av en okänd man in i havet. Programledaren misstänks men ingen vill utreda fallet” ”Salons vinlåda försvinner. Fallet utreds. Trots att man misstänkte brott så visade det sig efter ett alkotest att det var Salon som själv hade klunkat i sig hela vinet men sedan glömt bort det” ” Två av deltagarna har blivit mördade, den misstänkta gärningsmannen(kvinnan) är skåldå. Hon verkar ha kommit tillbaka efter att ha blivit kastad överbord. Men med hjälp av Salon och Mclovin så lyckades Jag kasta ut henne. De två mördade deltagrna var Miss_JK och snorklan” ”Skåldå har kommit tillbaka på båten, denna gång så hoppar temperance på henne bakifrån och knockar henne med sin spritflaska. Resten av deltagarna slänger skåldå överbord (för 3e gången)” ”Vindsus helikopter kraschar, jokern le-lou hoppar in i leken istället” ”Kim Jong II blir anställd som väktare” ”Pang pang skåldå, död. *phew* sist gången nu” ”20.00 hålls snorklans och Miss JKs begravning, le-lou håller tal, barbi samlar blommor, falafelibröd sjunger en låt” ”EddieTheHead lämnar ön självmant, 10 deltagare kvar, vita_syrener hoppar in, 11 deltagare igen” ”Gunilla N vinner första tävlingen och får bli immun i nästa omröstning tillsammans med Temp” 4 December ”Le-lou pallar inte med ön och beslutar sig för att dra hem och käka pizza. Sammtidigt börjar utröstningen som ska hålla på till den 5 december kl.21.00” ”Dödsfighten mellan snucke och skogstorparn börjar till skogstorparns fördel som tar ledningen med 5-3. Nästa delmoment går snucke om och på den sista dödsstöten så avslutar snucke med topp poäng och vinner med 29-13, alla fäller en tår och skogstorparn simmar med fiskarna” ”Snucke begår harakiri, en deltagare mindre” 5 December ”Utröstning, vita_syrener åker ut efter en tight utröstning. Barbi var nära att åka ut med sina -4 poäng (-1 från publiken) men vita fick -5 (-2 från publiken) och hade då mer minus än Barbi och fick lämna ön” | |
| Nemi | 2007-12-06 11:59 | |
![]() | Aah :) Tackar. | |
| barbi | 2007-12-06 17:14 | |
![]() | hoho vart är alla:) själv såå har ja solat:) nu ska ja jaga svin nån som ska me? | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-06 17:18 | |
![]() | Här är jag, har nyss styrketränat lite, lyft lite kokosnötter och palmstammar! Jag hänger gärna med o knäpper några svin. | |
| barbi | 2007-12-06 17:19 | |
![]() | va bra:) ja tar me mig lite mums som ja har hittat i nåns väska:) såå vi kan ha lite kul hihi men säg inte till nån:) | |
| Salon - Ej medlem längre | 2007-12-06 17:21 | |
![]() | Jag tror vi hittar mums från samma väska, jag brukar va där dagligen o roffa åt mig lite av varje! Efter vildsvinsjakten så kanske vi kunde smälla upp en liten TV-hörna o glo på någon film, har du nåt bra filmtips? | |
| falafelibröd | 2007-12-06 19:03 | |
![]() | det finns bara en tv-möjlighet på denna ö, vi bygger en ram som vi sedan ställer upp på stranden. sen turas vi om att framföra våra favoritprogram/filmer för varandra. jag tycker att salon kan börja med att framföra fame eller footloose. | |
| Bet_You_Lose - Ej medlem längre | 2007-12-06 19:14 | |
![]() | Ska jag ta tillbaka Jelena och ge er en tv med massa dvd-filmer(fast utan dvd)? | |
| falafelibröd | 2007-12-06 19:20 | |
![]() | nej, det blir så mkt bättre med "live-tv" :) dessutom så kan jag framföra sagan om ringen med jelenas hjälp! | |
| falafelibröd | 2007-12-06 19:20 | |
![]() | eller black beauty | |