Spelrum
Giraffen | 8 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 939 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:40 | |
![]() | Hahaha, jag kan se det framför mig. Måns som smyger omkring och försöker vara obemärkt. :) | |
Måns_E | 2011-04-25 00:41 | |
![]() | LS:Nja jag är nog rätt säker på att få napp. Vi är något av experter på det vi fiskar, och vi räknar väl snarare i hundratals kilo. Mer än så säger jag inte :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:42 | |
![]() | Jag brukar försöka undvika SJ helt faktiskt. De är dyra, är ofta försenade och har tydligen övernitiska konduktörer. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:42 | |
![]() | hej igen fick åka till sjukhuset med sjuk jänta | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:43 | |
![]() | Jag ska dock understryka att det nog bara gäller korta tågresor, jag har iaf aldrig sett det på längre sträckor! Bara så jag inte ger folk mag- och tarmproblem för att de hållet sig mellan Malmö och Narvik eller så :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:44 | |
![]() | Men väldigt vad mystisk du blev nu då. Du vet att det är ett rätt säkert sätt att göra folk än mer nyfikna, eller hur? *haha* Men hundratals kilo låter mycket, oavsett vad du fiskar. | |
Måns_E | 2011-04-25 00:44 | |
![]() | Usige, jag är ju inte direkt något proffs på att tjuvåka, men jag ville inte bli avslängd i Knivsta, och det är ju inte mer än 5-6 minuter mellan Märsta och Knivsta så det var mest en säkerhetsåtgärd mot det. Om jag hade fått någon form av böter så hade väl det fått gå som sagt. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:45 | |
![]() | Uisge-beatha - hahahaha, det vore lite väl många timmar att hålla sig. Men troligen byter man tåg någonstans på vägen. Får väl tima det efter det. ;) titti - stackars flicka. Hur mår hon nu? | |
bobo flux | 2011-04-25 00:46 | |
![]() | Som det freak of bureaucracy nature jag är så tycker jag om SJ. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:47 | |
![]() | Bobo - det är ok. Vi förstår inte, men gillar dig ändå. :) | |
Måns_E | 2011-04-25 00:47 | |
![]() | LS, det är möjligt :) Men det kan inte hjälpas. | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:47 | |
![]() | Ajdå :( jag insinuerade inte att du gick under kategorin tjuvåkare! Du försökte ju betala. Jag menade det mest som en varning om att toaletten inte är en trygg plats på korta tågsträckor oavsett vad man gör där :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:48 | |
![]() | bättre mår hon nu ,sänkan var 66,jag var orolig för hjärnhinneinflamation hon var stel i nacken,men hon klarade sig från det eländet tack för det | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:49 | |
![]() | Får man veta efter att sagda fiskeresa varit eller kommer du vara lika hemlighetsfull då? Du vet förresten att vrakplundring är olagligt? Tänkte bara förvarna dig ifall du ämnade fiska efter skatter från havets botten. ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:50 | |
![]() | Skönt att hon mår bättre, titti. :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:51 | |
![]() | tack lady ja det är skönt,tycker inte om att sova på sjukhus,skönt vi slapp,ska du upp i morgon? | |
Måns_E | 2011-04-25 00:51 | |
![]() | Det skulle ju vara lite lustigt om man hade löst biljett och satt och tja, lite oavsett vilket faktiskt, men exempelvis onanerade när konduktören låste upp från utsidan. Jag menar är det verkligen helt ok att göra så? Just på toaletter så tycker jag nog att det vill ganska mycket till innan man låser upp de från utsidan. Det står ju inga varningstexter på toalettdörrarna att de kan låsas upp från utsidan om man befinner sig där mer än x antal minuter. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:52 | |
![]() | Ja, jag ska upp om några timmar. Typiskt mig att sitta kvar här ändå. :P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-25 00:53 | |
![]() | Det låter konstigt att det är ok att göra som du beskrivit, Måns. Som du säger, finns det inga skyltar så borde det inte ske. Magsjuka deluxe och nyfiken/övernitisk konduktör verkar inte vara en bra kombination. | |
Måns_E | 2011-04-25 00:54 | |
![]() | LS: Inga vrakplundringar så mycket kan jag lova. | |