Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-02-19 20:41 | |
![]() | Ha ha :-) Skrev faktiskt inlägget innan jag googlade. Hade på känn att det var sådana fina bilder. :-) | |
| kajix | 2011-02-19 21:23 | |
![]() | avgår | |
| Tinna | 2011-02-19 22:07 | |
![]() | Retar mig på att reklamen för Smallville på tv6 har snott Entourages introlåt. Grr. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-02-19 22:43 | |
![]() | retar mig på att min vän inte ville sova över utan gick så tidigt. på vin som inte tar, ett sug efter stephen kings språk och rastlöshet. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-19 23:32 | |
![]() | Människor som alltid är trevlig och glada och tycker om allt och alla.They dont exist! variation är bäst,de är inte de falskaste iallafall! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-19 23:47 | |
![]() | Retar mig på att det inte går att ligga på ett skönt sätt med datorn i sängen. Hej nackspärr. | |
| Jarnis86 | 2011-02-19 23:53 | |
![]() | "Då ger jag dig en förklaring. Det är osm Hoodman säger . . . inget att diskutera över. En YouTube-film av en miljon andra tramsfilmer . . . Dessutom så kommer du inte med något som kan ligga till grund för en djupare diskussion runt filmen. Du bara lägger upp en film som verkligen platsar i YouTube-tråden."-"förklar ingar" kan jag störa mig på en aning. Förvisso är det bättre än inget svar alls (som Mr.X gav igår). "En YouTube-film av en miljon andra tramsfilmer"-argumentet var troligen det mest ologiska jag hört denna veckan. Att diskutera detta klipp i en annan YouTube-tråd funkar ju inte heller, det såg vi igår om inte annat när andra klipp såsom ett "Björnes Magasin-intro"-klipp länkas mitt uppe i allt. Jaja, skitsamma, får väl vänta ett par år till nåt annat geni väljer att göra en film. Hoppas verkligen inte han väljer att posta trailern på tuben bara, för då är det kört (åtminstone här). Tar två valium och går å lägger mig ;) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:03 | |
![]() | Go Jarnis! Döda överheten. | |
| Jarnis86 | 2011-02-20 00:06 | |
![]() | Verkar vara locket på tyvärr. Synd, men föga oväntat. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:17 | |
![]() | Vad ville du säga med videon då? Mer än att du tyckte att den var rolig? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:20 | |
![]() | Människor som bara gnäller och sen dessutom väljer att upprepa gnället var femte minut, oavsett om jag säger ifrån eller inte. Bla bla bla bla bla bla bla bla... | |
| Jarnis86 | 2011-02-20 00:34 | |
![]() | Jadu, jag vet inte riktigt. Mest starta upp tråden och se vart skutan styr (finns ju väldigt många intressanta personer här på forumet, hade varit spännande att se vad dessa tycker). Tankegångar om hur konstnären (Johannes Nyholm) reagerar när hans film kammar hem Göteborg International Film Festivals kortfilmspris samt 800 000 kr? Hur stor blir Björn Olsson tack vare detta? Hur stort kan detta bli? Störst någonsin? Åtminstone bland svenska klipp? Hur stor kommer 13-14-versionen bli? Nåt sånt kanske :/ Kom precis på att man bör passa sig för vad man skriver, mitt första konto blev spärrat p.g.a. att jag skrev "byt blöja" till en som inte ville spela mot mig. Säger kanske en del, vad vet jag? Vad hade du villat diskutera själv? Hypotetisk fråga förvisso... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:37 | |
![]() | Varför nämnde du då inte något av detta i den berörda tråden? | |
| Jarnis86 | 2011-02-20 00:38 | |
![]() | Är det tvång på sånt? Startar aldrig trådar... | |
| Jarnis86 | 2011-02-20 00:38 | |
![]() | typ aldrig* | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:39 | |
![]() | Snacka om att göra en höna av en fjäder... Alltså klippet e kul, smart o så. Men alltså det e inget värt en egen tråd. Finns många bra klipp. Väx upp, byt blöja, kamma till dig, skaffa dig ett liv :) | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:39 | |
![]() | För oss "utomstående" tolkades bara som ett klipp, särskilt när du nämner saker som att det har 2 miljoner tittare på 5 dygn. Skriv istället vad du vill utreda/uppnå med tråden du skapar. | |
| Mouche - Administratör | 2011-02-20 00:41 | |
![]() | Jarnis86: Det du skrev här ovan är en alldeles ypperligt bra början till en diskussion. Kläm in länken underst också bara. Natt natt Mouche | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:41 | |
![]() | tanten m:hahaha! | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 00:44 | |
![]() | mitt spelsug förvann direkt då jag loggade in har inte fått tummen ur att spela ett enda än,inget sug :( | |