Spelrum
Giraffen | 29 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 19 856 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tess 08 | 2011-04-26 12:21 | |
![]() | Långpannebulle i ugnen. Den är dessutom väljäst eftersom jag tog en tur och handlade när den skulle jäsa :) Väntar på att den ska bli klar så jag kan åka på nästa shoppingtripp... hoppas jag handlat färdigt sen. Vad tror nu om svampinjonhattar med brie och bacon, små minipizzor med skinka, smördegsskruvar med Västerbotten ost, majsknyten, kycklingspett med jordnötssås och bulgursallad med halloumi?? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:21 | |
![]() | Tomhet och vacuum är inte samma sak. Tomhet ett alldeles eget fenomen. Det kan finnas mycket inom det och ändå är det tomt. Jo tack, allt är bara fint. Hur är det själv? :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:23 | |
![]() | Låter fantastiskt gott Tess. :) | |
bobo flux | 2011-04-26 12:28 | |
![]() | Jag ska sluta att aspergertolka alla begrepp ;) Det är sådär. Jag är vansinnigt trött, och dessutom långsint och mörk i sinnet i vanlig ordning. Lite på det här viset: img62.imageshack.us/...gj oke.jpg/ Men jag fortsätter andas. Snart är sommaren här och jag kommer ha två månader där jag kan göra precis det jag vill göra :) | |
Loozer | 2011-04-26 12:30 | |
![]() | mjau | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:32 | |
![]() | Hej hopp,snart är det sommarlov,jag har börjat räkna ner,avslutningskläder ska köpas,en son tar studenten mycket kring skolavslutningen,jag ser fram emot det,och sen låååång ledighet från skolan att bara softa loss,och ha semester | |
bobo flux | 2011-04-26 12:34 | |
![]() | bra ttiittii, jag längtar nåt sjukt efter sommaren! :) | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2011-04-26 12:44 | |
![]() | Vi sitter i samma båt bobo,det har varit en grymt lång vinter att stå ut med,det blommar här bara någon ynklig snöhög kvar i norrläge,nu finns det ingen återvändo det blir sommar vare sig folk vill det eller inte | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:33 | |
![]() | Bobo - du har ju varit ganska uppåt nu under våren. Synd att du fallit tillbaka till det mörka igen. :( Inget jobb under sommaren alltså? Visst var du i valet och kvalet mellan jobb och inget jobb, eller minns jag fel? :) | |
bobo flux | 2011-04-26 13:43 | |
![]() | Jag har varit i turbulens sen i vintras, men det kommer ordna upp sig :) Jo, jag kan jobba i sommar om jag vill, men jag vill inte, och jag kan och tänker unna mig det och förverkliga lite drömmar istället. Nu ska jag plugga. Sköt om dig, Lady. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 13:45 | |
![]() | Turbulens innebär både upp och nedgångar. Det är inte alltid något dåligt. :) Att förverkliga sina drömmar är inte fy skam. Lycka till! Simma lugnt, Bobo. :) | |
Tess 08 | 2011-04-26 15:02 | |
![]() | Så börjar någon maträtt bli klar (eller nästan i alla fall)... Har stått så länge att jag fått ont i ryggen så nu TVINGAS jag vila lite :) | |
Tinna | 2011-04-26 15:13 | |
![]() | Hm.. Ca 22h kvar i Borås. Vad jag ska hinna med: Sy klart filtar, Fixa ett kort, Städa, Diska, Äta och sova.. Ja, jag borde hinna. :) Om inte annat får jag köra en vakennatt, och sova på bussen imorgon. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 16:25 | |
![]() | Tinna - bussresor kan vara undergörande ibland. ;) | |
Tinna | 2011-04-26 16:26 | |
![]() | Ja, jag tror också det. :) Och särskilt Bus4you med de sköna sätena! ^^ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 16:29 | |
![]() | Jag kollade igår, de sköna sätena finns inte på någon av bussarna jag ska åka på. :S | |
Tinna | 2011-04-26 16:34 | |
![]() | Lady. Åh, attans. :( Men med lite bra musik och en kudde går bussresan rätt fort ändå. ^^ | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 16:36 | |
![]() | Jag kollar swebus nu. De kör utan att åka via Gbg. Kostar ungefär samma och man sparar flera timmar på resan. Kan nog bli det istället när det ändå inte finns sköna säten att sova i. :P | |
Tinna | 2011-04-26 16:42 | |
![]() | Ah, men satsa på det istället.. :) Själv kan jag bara åka Bus4you utan att få ont. ;P | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-26 16:47 | |
![]() | Jag beställer biljetter i morgon. Ska bara kolla en sista gång med brorsan så att det inte blir några förändringar i sista minuten. :) Jag har ju inte sådana begränsningar, så jag kan nog klara swebus. :) | |