Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 982 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tompasa - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:43 | |
![]() | Upa, snus innehåller många fler gifter än bara nikotion | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:46 | |
![]() | Dude, det tvistas ju lite om det där men man har inte kunnat se någon direkt negativ effekt på de som är friska i övrigt. Hur det påverkar en i det långa loppet vet jag inte. Själv tränar jag knappt någonting och har en vilopuls på runt 50 och ett lågt blodtryck. Kanske bara har tur med generna :) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:49 | |
![]() | Tompasa, ja, det gör de flesta livsmedel med om man börjar leta. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:52 | |
![]() | Jag slutade sluta för 1½ år sedan och är fortfarande GRYMT sugen på snus, titt som tätt. Jag vet inte när det ska gå över men begäret brukar vara någon minut åt gången och sedan är det glömt! Kämpa på, alla som försöker sluta. Njut ni som inte tänker göra det, för det ÄR gott! Om jag vågade ta en prilla i månaden, utan att ramla tillbaka så skulle jag göra det utan att tveka. Jag saknar känslan men inte att behöva tänka "har jag snus med mig?" när jag ska gå någonstans...jag vill ha makt över mina begär... | |
| Tompasa - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:54 | |
![]() | Upa, ja det innehåller exempelvis bly | |
| Vikage | 2008-05-12 23:57 | |
![]() | Snus är för veklingar Riktiga män brukar alkohol och sömn av det första har jag haft nog nu vilket gör att jag känner mer och mer för det senare vilket jag ska satsa på nu. God natt | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-12 23:59 | |
![]() | (Riktiga män finns inte, och de halvdana behöver en rejäl kvinna som backar upp dem) | |
| Jaap | 2008-05-13 13:03 | |
![]() | Sen jag började snusa har jag inte haft några problem med hål i tänderna...det bara måste hänga ihop. Snus är trevligt och stör ingen annan. Just nu är det Catch eucalyptus som gäller, fin smak. testa! | |
| D-L - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:15 | |
![]() | Japp, snus är mycket bättre än rökning! :) Göteborgs portion eller General white är det som jag kör med mest :) Smakar oerhört gott!! :) | |
| E_Cantona | 2008-05-13 13:15 | |
![]() | Slutade snusa för 2 år sen ganska så exakt men fan vet om jag inte ska börja igen för satan vad jag gick upp i vikt... Hellre snusare än tjockis:((( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:16 | |
![]() | Vad är det för fel på tjockisar? | |
| E_Cantona | 2008-05-13 13:17 | |
![]() | Längtar nästan efter en stor härlig prilla Rape...Direkt ur snuskylen...mmm fan va gott | |
| E_Cantona | 2008-05-13 13:18 | |
![]() | Jamen e man en tjockis redan innan vill man inte få 35 pannor till att släpa omkring på...Inget fel på tjockisar alls men jag vill bli av med de jag la på mig....Nu kan jag inte ens längre komma undan med att Gud gav mig ett stort skinn att hålla spänt:( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:19 | |
![]() | Ahh. Finns annars andra sätt att inte gå upp i vikt på. | |
| E_Cantona | 2008-05-13 13:20 | |
![]() | Nu vill jag junte gå upp utan gå ner och det är fan inte lätt numera...inte så mycket allafall | |
| Ceckes | 2008-05-13 13:23 | |
![]() | Jag har försökt sluta snusa 2 ggr, men hur lätt är det när man haft en pojkvän som också snusat? Hmm. Första gången höll jag uppe i 3 veckor o gick på Nikotinplåster men tyvärr efter 2 v fick jag en j-a ledvärk o den vandrade precis som influensavärk. Det stod på bipackssedlen också att biverkningar kan va just ledvärk. Så då la jag ned plåstret och under tiden som jag då hade Nikotinplåster så snusade jag nikotinfria Choice som var små portionsprillor med örter. Det är ju rätt svårt som bekant att ta bort den där vanan också med att ha nåt under läppen, o att få stoppa in nåt där. Tyvärr åkte jag dit igen genom att dricka en kall öl o då blir man ju sååå snussugen o tänkte att, det fixar jag nog. Dock gjorde jag inte det!! Andra gången jag försökte så tuggade jag nikotintuggummi ist, men då bet jag sönder en plomb o fick rotfylla en tand. Så i efterhand så skulle det varit billigare om jag inte försökt sluta den gången!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:24 | |
![]() | Skrev iofs att INTE gå upp i vikt på. Tolkade ditt andra inlägg att du fortfarande snusar för att då du slutade gick upp i vikt. | |
| E_Cantona | 2008-05-13 13:27 | |
![]() | Näää, skrev att jag funderar på att börja igen, då slipper man småätandet:)) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-13 13:28 | |
![]() | My bad. *måste nog kolla sin syn* | |
| Ceckes | 2008-05-13 13:29 | |
![]() | Trashone du frågar vad är det för fel på tjockisar, grejen e ju att det framgår att han inte vill va tjock o då är det ju fel för honom. O det kan va fel att va tjockis också för det kan va ohälsosamt, det har du väl hört? En liten parentes bara. Just för att han skriver att han redan va lite tjock innan ha la på sig 35 pannor till... Fettet är farligt, det vet du väl, i allafall om det sitter kring midjan. O det vet vi ju att när män blir feta så ser de i regel ut som äpplen med 2 ben. Fast det gör även jag när jag går upp i vikt... Hmmpff O andra sidan är det ju ett sätt att gå upp i vikt att sluta med nikotin fast det finns det ju en annan tråd i detta forum om så då får vi gå över dit om vi ska diskuttera det. | |