Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-24 00:38 | |
![]() | Hissmusik haha, ge ett exempel? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-24 00:38 | |
![]() | Gör en remix och lägg upp | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-24 00:49 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...dw UnwHJYck | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-24 00:51 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...re =related | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-06-24 00:55 | |
![]() | haha grymt | |
| Zampano | 2008-06-24 00:58 | |
![]() | youtube.com/watch?v=...n_ PjRXV5l8 | |
| vonne_ | 2008-06-24 01:39 | |
![]() | Be dom dra åt helvete eller säg att du har kronofogden efter dig | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-24 01:43 | |
![]() | Hit ringer minsann ingen :S Inga jehovas eller mattförsäljare heller. *synd om* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-24 01:45 | |
![]() | Glömde visst -knackar på- bakom mattförsäljare... | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-24 01:56 | |
![]() | Skaffa hemligt nr! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-24 01:58 | |
![]() | Skaffa hemligt nummer för att slippa försäljare? Man skall väl kunna slippa dem ändå | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-06-24 02:18 | |
![]() | men det har ju många andra fördelar och ha hemligt nr. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-24 02:20 | |
![]() | Maybe.. Är så van vid stalkers numera så :) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-06-24 10:57 | |
![]() | Jag tror att det hela är en ond cirkel, som aldrig kommer att ta slut. En del uppringda, potentiella kunder kan vara fruktansvärt otrevliga mot de arma telefonförsäljarna, som trots allt bara försöker utföra sina (extremt otacksamma) jobb. För vissa av telefonförsäljarna slår det slint, och de börjar jävlas med de flesta de ringer till, som någon form av "anfall är bästa försvar". | |
| dinodog | 2008-06-24 11:09 | |
![]() | För ett tag sedan ringde en kalsongförsäljare hit. Efter en lång utläggning om kalsongerna och hur fantastiska dessa var sa han visst verkar dom bra? Då var jag rejält trött på han och hade funderat ut ett svar så jag sa. -Jodå men min man använder inte kallingar. Då blev det alldeles tyst i andra ändan. Så jag lade på. | |
| Katrine12 | 2008-06-24 11:59 | |
![]() | Ärmed i Nix och får sälla telefonsäljare samtal längre. Men när det ringde som mest så slutade jag att vara artig, det gick ju aldrig på ett enkelt sätt att säga nej tack. Jag la helt enkelt på luren när jag hörde att det var en försäljare | |
| nystan1 | 2008-06-24 12:57 | |
![]() | Som många här redan sagt är Nix helt super. Jag är väldigt lätt att övertala, och hakade på diverse tros-klubbar och telefonabonnemang. Min pojkvän tvingade mig i princip att skaffa Nix-spärr och nu slipper vi fok som ringer och tjötar! | |
| Minta | 2008-06-24 13:16 | |
![]() | Känner igen mig i det. Väldigt lätt att falla för "trevliga" övertalande försäljare. Börjar man lyssna står man lätt där med ett abonnemang. Det är svårt att vara otrevlig tycker jag om någon är trevlig. Det sitter i ryggmärgen att vilja vara trevlig tillbaka och har man låtit dem lägga ut texten ett tag är det svårt att stå emot. Har haft många abonnemang och byte av telefonoperatör och elleverantör innan jag tröttnat på mig själv och blivit mycket hård, jag säger att jag är nöjd med den jag har och inte tänker byta. Det borde räcka med att säga det, men då kommer ofta "vill du inte ringa billigare då?". Då får man vara envisare än dem och det kan bli en slags maktkamp eller uthållighetskamp många gånger. Jag hade en gång en hög stapel av någonting från Naturex, efter att jag sagt ja i telefonen damp det ner paket var och varannan dag. Jag ringde till konsumentverket och frågade vad jag skulle göra och de sa att jag skulle skriva ett brev där jag bestrider dessa krav då jag inte ingått något avtal eller prenumeration med dem och ville de ha tillbaka dem fick de skicka porto. Men då hade jag redan skickat tillbaka hela stapel. Numera spelar de in på band för att de ska kunna ha ett sådant avtal. | |
| girl83 | 2008-06-24 16:21 | |
![]() | dra ur telefonsladden så är skiten löst! ;) :D *ler gulligt* | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-06-24 16:21 | |
![]() | Nr 100. Kthnx. | |