Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 635 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-14 17:45 | |
![]() | Håller med dej Ceckes..Det är bra att ha prövat på och insett att det inte var något som passade, och slutat i tid innan bitterheten har satt sina spår i omvårdnaden! Och så heter det kolleger, och inget annat * pekpinne mot mej själv* | |
| Ceckes | 2008-07-14 18:15 | |
![]() | Nä det var faktiskt inte det de gamla rävarna ville säga mig. Det var till o med en gammal räv som slog en tant i huvudet med en borste när hon inte fick som hon ville med den demente.. Bara en sån sak att det finns folk som jobbar med det de inte tycker om! Det har gått flera år sedan dess o jag blir fortfarande upprörd när jag tänker på denna kollega. | |
| Ceckes | 2008-07-14 18:17 | |
![]() | De tyckte därimot inte om att jag opponerade mig om detta beteende och då fick jag skit för att jag lade mig i deras sätt att handla. Så det e inte bra för de gamla rävarna att nya ögon dyker upp o det är ju så att egentligen vill man ha nya ögon, men det tål man dock inte i verkligheten och då blir det jag som är den jobbiga individen som kommer in på en arbetsplats. Då får väl de gamla rävarna jobba där bäst de vill då! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-14 18:20 | |
![]() | Usch ja Ceckes, fy va hemskt!! Men nu har vi anmälningsplikt då det gäller vanvård av våra gamlingar, och det skulle jag inte tveka en sekund att göra!! Det är därför jag säger att det måste vara folk som tycker om att jobba med äldre och med personer med demens i synnerhet, och att det är viktigt med en grundutbildning som uska/msk OCH kontinuerlig utbildning i bl.a bemötande, etik o moral, m.m... | |
| Ceckes | 2008-07-14 18:24 | |
![]() | Jag hade väl kanske försökt få jobb som uska om det inte vore så tungt, o i så fall jobbat 75% för då är det i allafall fortfarande roligt o då orkar man också. Men när man blivit sagt ifrån inom vården om gamla rävars bemötande o sen fått skit för det så vill man inte söka sig dit mera. Tyvärr. Nu skulle jag definitivt anmält dom! Så hade i allafall jag haft min heder o fått upprättelse! | |
| Ceckes | 2008-07-14 18:24 | |
![]() | När man sagt ifrån inom vården menade jag. Och inte när man blivit sagt ifrån | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-14 18:26 | |
![]() | Nu har jag spårat ur totalt i denna tråd...Förlåt TS!!...Men jag blir så engagerad då det gäller vår äldreomsorg o dess personal!! Att jobba som dörrvakt på krogarna kan väl inte vara så roligt heller? Fulla människor som ska tjafsa om allt??! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-14 18:28 | |
![]() | Det är kanske nåt liknande att vara övervakare här på beta :D | |
| Ceckes | 2008-07-14 18:28 | |
![]() | ja ursäkta, lätt hänt att man ramlar in på flera andra områden när det gäller ett ämne man pratar om... | |