Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 13:54 | |
![]() | ge dig nu sussen- ingen orkar med dig längre | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 13:55 | |
![]() | vad tror du om kff nu? känns som om Elfsborg tar hela skiten nu. Hoppar du på Norra el är du mer för engelsk gammal old-school | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-25 13:58 | |
![]() | jag är bara hardcore(inte på det negativa sättet) sjung, älska och hata i 90 minuter... tror dessvärre att kff tar skiten. förlusten mot Panos körde våra guldplaner i botten. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:00 | |
![]() | jo, sang läktarkultur så välkommnar jag dock den sydländska och sydamerikanska på Norra. Hoppas att trumman kan gå lite snabbare bara. Kanske ska gå och ta ett snack med grabbarna i Sol Invictus=) | |
| tjingen68 | 2008-07-25 14:03 | |
![]() | ELFSBORG!!!!!!!!!! | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:07 | |
![]() | AIK så klart, alltid detta svartgula gäng. Finns inget annan lag av kaliber i norden enligt guds och min uppfattning. | |
| bobo flux | 2008-07-25 14:11 | |
![]() | IF Elfsborg, gammalt hederligt, hemvävt (haha) gäng med trevliga supporters! :) Jag saknar L-G Carlstrand! | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:13 | |
![]() | elfsborg- gammalt gäng med en massa nya supporters. lite dif-varning på detta lag | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:14 | |
![]() | Jag saknar Putte Kock , Kurre och Gren. Riktiga gnagar profiler, eller vad säger du Lejonmix. När är festen idag då? Har du pratat med Gustav? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:17 | |
![]() | Den drar igån vid halv sju. KOM! Förresten har kurre ett eget vin och är varje år på Råsunda massor av ggr för att se sitt AIK. Kurre Hamrin är nr1. Ska köpa boken om han, finns i AIK-shopen. Visste ni förresten att Kurres hund heter AIK? | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:22 | |
![]() | ok, men hur kan jag ta mig dit ut då =D | |
| Katten Hund - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:28 | |
![]() | hur fan kan du sakna spelare som är äldre än din farfar | |
| Yog Sothoth - Ej medlem längre | 2008-07-25 14:30 | |
![]() | ska det verkligen komma så vettiga svar ifrån en 5åring =D Eller är det mamma eller Pappa som svarar i ditt ställe? Nej det är givetvis sant, de borde man ju inte göra. Anderas Andersson, NEbo och Dick Lidman då =D | |
| Toonarmy | 2008-07-25 14:35 | |
![]() | Tills dagen hjätat slutar slå, så är jag vit och blå. Semper Fidelis Leksands If. IFK Norrköping. ...Ja ,det är i motvind som draken stiger ! | |
| Susssen | 2008-07-25 14:55 | |
![]() | skönt med en leksing! Även om det handlar om hockey... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:12 | |
![]() | haha leksingar och hammarbyare- tills den lilla skandalen i vintras när Bajen Fanz gick loss i Ejendhals arena, så hörde man ofta på söder: "Jag håller på bajen i fotboll, men bara i fotboll. I hockey är det Leksand som gäller." Det skönaste är att det är riktiga bajare som berättar dessa saker varje gång. Om hur mkt dom avskyr dessa semi-bajare, oftast inflyttade till sthlm från norr. Som nya stockholmare lägger då dessa personer sig till med att hålla på bajen. Mest kunde man läsa om dessa på olika forum för Hammarbyare i höstas och vintras då deras hockeylag ännu levde. För något år sedan skrev t.o.m. en Krönikör i DN om detta på ett mkt bitskt sätt. Om nyinflyttade som tar bajen till sitt. Notera att jag berättar vad jag själv läst 100-tals ggr på forum för bajare. Det är bajare som "avskyr" bajare. Detta resonemang "leksand i hockey och bajen i fotboll" är dock en riktig klassiker i sthlms-omr. Och det skönaste är ju att bajare som ÄLSKAR Hammarby är dom som hatar dessa som inte håller på samma lag i alla sporter. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:14 | |
![]() | yog- förslagsvis tar du dig till mig först, sen tar vi oss till fetsen | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:16 | |
![]() | Jätteotrevlig skrev: "hur kan man hålla på flera lag? ungefär som att ha 2-3 flickvänner.." Är det ngt fel på att ha 2-3 flickvänner då? Du är bara avis :P | |
| Katten Hund - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:16 | |
![]() | Leksand har varit rätt bra i softball har jag för mig. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 15:19 | |
![]() | en kärlek- ett lag. Vad det har med tjejer att göra vet inte jag heller=) | |