Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 19 675 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
supersnygg87 - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:43 | |
![]() | okej. jag missuppfattade nog frågan lite.. självklart så tycker jag inte att det är smickrande | |
Porslin - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:44 | |
![]() | Och du tror inte att han vill knulla då....om han kommer fram och inleder ett snack menar jag? | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-05 23:44 | |
![]() | Ojojoj, det börjar hetta till här. Får väl gå och träna på helikoptern då. Skamliga förslag finns ju lite överallt. Men att någon kan tro att man jag med på hångel över nätet bara för att det passar personen just då. Utan att prata. Det är väl precis som att gå med sista chansen hem och smyga ut genom balkondörren sen. | |
bobo flux | 2008-12-05 23:45 | |
![]() | "sen har man ju det där uttrycket, "Där hjärnan tar slut tar nävarna vid" eller nå sånt" dagens sanning, formulaW...de gånger jag på krogen har flörtat med en brud har det startat direkt: the battle of witz! | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:46 | |
![]() | SKAM är inte det KRISTET? ... | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:46 | |
![]() | Jag reagerar ibland precis som carlmartin beskrev tidigare i tråden. Oftast ignorerar jag eller glömmer svara eftersom jag har en ovana att skjuta upp mail och pm -även från kända. Något jag har svårt att svara på är frågan: "Ska vi spela nån dag?" Tycker de att det verkar som en bra ide att bestämam tid med nån som är inloggad på konstiga tider ofta mitt i natten... Varför inte välja ett offer som är vaket dagtid och som har kammat sig. Jag kan inte passa några tider. | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:46 | |
![]() | nix! Absolut inte, jag tror han är frigid! Klart att alla vill knulla, jag med även om det låter som nåt annat. Men jag tycker nog man kan lära känna varann lite och kanske ha ett seriöst förhållande. Då kommer nog det andra i sinom tid. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:46 | |
![]() | skam och hyckleri <3 | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:48 | |
![]() | staten och kapitalet <3 | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:49 | |
![]() | kroppskondom och besprutningsmedel <3 | |
Porslin - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:51 | |
![]() | Jag har själv testat den där repliken på krogen och det gick hur bra som helst. Om man nu vill kn-lla....varför då snacka massa annan smörja först? Är väl bättre att säga vad man vill...och spara tid. :) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-05 23:51 | |
![]() | Dagens sanning blir istället: "Klart alla vill knulla". Problemet är bara att vissa (män i mitt fall då) just tar det på blodigt allvar och glömmer resten. Det är inte bara pang bom på! | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:52 | |
![]() | Case closed. | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:52 | |
![]() | Du kommer inte till himlen då, man måste leka svår i x antal minuter | |
mrperfect | 2008-12-05 23:52 | |
![]() | Som kvinna kan man väl köra dubbelhelikoptern, eller som det heter vertol... | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:54 | |
![]() | Fast man skulle ju kunna ställla lite mera intelligenta och direkta frågor som önskemål om analsex, helikoptermanövers, kiss och bajs, latex eller rakat/orakat kanske... vad vet jag... man kanske skulle ta och utforma ett formulär man delar ut till de intressenter som är på samma krog som en själv... | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-05 23:55 | |
![]() | Ja, men man hinner ju inte ens spela svår när det inte ens är "Hej, hur mår du?" eller "Ska vi spela en runda? eller vad sjutton vet jag und det första bästa är "Pang, nu sätter vi igång". Att spela svår är ju inte det jag tänker på då. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-05 23:57 | |
![]() | formulaW: Och då menar du att vi även kan ha ett formulär här på Beta också. Ett liknande som man nu fyller i för klädstil, älsklingsrätt och dylikt? Hade ju förenklat det hela. Men då faller hela "spela svårflörtat" bort totalt. Och den biten gillar jag faktiskt lite. ;-) | |
alexon | 2008-12-05 23:58 | |
![]() | myny svarade 2. yes! | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-05 23:58 | |
![]() | Oj, nä... nu ringde Sovlarmet... sov gott... jag drömmer fram ett formulär och fyller på imorgon.. natti Lois Armstrong - What A Wonderfull World www.youtube.com/watc...nR qYMTpXHc | |