Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 366 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| stigulrik | 2008-12-15 19:27 | |
![]() | sängrökning och bilkörning hör inte ihop | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-16 01:05 | |
![]() | Jag har läst eller hört nånstans att en artist får 25kr per gång hans låt spelas på radio.. vi säger Rix FM spelar ju samma låtar dag ut o dag in..o då e de bara EN kanal..de återstår en del andra.. så ja tror inte direkt att dom blir uteliggare | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-12-16 01:19 | |
![]() | "Råkar köra rattfull" | |
| bitley - Ej medlem längre | 2008-12-16 02:48 | |
![]() | EssQ: stämmer inte. Man kan få uppåt 70 kronor per minut om man har tur, men det som betalar bäst är livesändningar samt s k "seriös musik", dvs musik författad på ett partitur och med någon viss grad av komplexitet som jag inte känner till riktigt. Detta gäller sändningar från Sveriges Radio. Reklamfinansierade kanaler betalar däremot knappt ingenting, de betalar en klumpsumma som delas upp och pengarna ger möjligen ett bidrag till kaffe och en halv mazarin, inte mycket mer. Men givetvis är trådens frågeställning helt barock. Jag fokuserade på piratdelen. Rattfylleri går inte ens att diskutera. | |
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-16 08:28 | |
![]() | belugavis, starta den tråden, jag tror du kommer förvånas över hur många som kommer välja "fel" alternativ bara de får tänka efter en stund. | |
| JiZzMaSTeR89 | 2008-12-17 17:17 | |
![]() | att piratkopiering kan få de konsekvenser som det nu kan få är skrattretande... Sedan kan man ju även tänja lite på gränsen för rattfylla enligt mitt tycke. Efter några pilsner så brukar man vara mer fokuserad och därav köra ännu bättre än i nyktert tillstånd. | |