Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bromsolja - Ej medlem längre | 2009-01-24 10:57 | |
![]() | Aha, ja jag hade det lite på känn att det rörde sig om nåt sånt. Tack Ond Kanin. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-24 10:59 | |
![]() | Ingen orsak..:) | |
| micro113 | 2009-01-24 11:17 | |
![]() | Bromsolja Och det betyder givetvis att du bör ha en hemlighet för din kompis :)) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:41 | |
![]() | Saga Li: God morgon! Jag blev mycket glad över att jag liknar någon som är sympatisk. Alltid något att stärka sig med på mornarna när man stryker längs väggarna på väg till tunnelbanan med röda ögon/näsa och frissigt hår. Tack! och kram. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:42 | |
![]() | mrperfect: Japp. Det betyder att du kommer att få polera, laga, rostskydda, tanka och restaurera din gamla bil-häck alldeles själv. Och det kommer bli dyrt som f-n. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:44 | |
![]() | Löken Weise: Nja... du blir ev snarare en gråsparv med starka hälsenor. Vi andra ska tänka på att kasta muffinssmulor till dig vid fiken. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:46 | |
![]() | marina9: Livet är ju i sanning sexuellt överförbart. Men vad tomten har att göra med det hela är en svår nöt att knäcka. Ska fundera på den. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:46 | |
![]() | Jag drömde att jag var otrogen mot min sambo med en kille i taggtrådstribal runt överarmen. Det var uppe på Himalaya också. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:47 | |
![]() | Bromsolja: Well, well. Det betyder bara att du ska SKÄRPA DIG. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:48 | |
![]() | Januari67: Du kan komma tillrätta med denna dröm genom att nästa natt iklä dig ett par raffiga nätstrumpbyxor och s a s utmana spindeln. Då kommer den ej att hemsöka dig igen. | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:50 | |
![]() | yayasout: Oooaa. Det betyder att du ska hålla dig så långt bort från tribal-tatuerade killar som du bara kan (inte bara för att de är smaklösa) annars kommer du att sluta i armarna på RobinsonRobban. Och det vill vi ju inte, eller hur? | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-24 12:56 | |
![]() | Chansen känns rätt liten. Även om jag har en tribalkille i bagaget. Men han kompenserade den med en gudalik kropp. | |
| Engelein | 2009-01-24 15:18 | |
![]() | Jag drömmer att jag tappar alla tänder!!! En annan dröm är att jag försöker dränka min nyfödda dotter. (har inga barn) Alltid lika hemskt :S | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 22:07 | |
![]() | Nu tycker jag min tråd legat och vilat sig lite väl länge. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-24 22:09 | |
![]() | Tusen sinom tusen skepp lämnar jorden, jag står förundrat och ser detta spektakel, natthimlen lyses upp av oräkniliga förbränningsmotorer. Plötsligt sitter jag i ett skepp, vi slåss mot utomjordingarna. Eftersom slaget är en minor detail, så är det diffust för tillfället, jag kraschar med mitt skepp, men jag har erövrat en handske, en handske av utomjordisk teknologi, den är svart och har guldiga kretsar i ett tufft mönster och lite okända tecken. I kraschen så förlorar jag medvetandet och drömmer om hur våra jordliga bilar har fått teknologin som göms i handsken. När jag vaknar upp, så inser jag att jag måste skynda mig till labratoriet, där jag normalt jobbar. Jag är nämligen professor i fysik. Jag går längs en skogsstig och ser att namnet "Roland" är skrivit baklänges på handsken. Roland var en professor, som för många år sedan, reste ut i rymden och nu är tillbaka för erövra jorden. Jag får en flashback från slaget. Jag och Roland står på en ödslig planet, det var då jag lade beslag på handsken. Jag måste skynda mig. Plötsligt så är jag en forskarlärling, jag har fått handsken från min professor och lärare, för att överlämna den till den forskare som har hand om ny teknologi. Jag rusar genom forskarcentret och gömmer handsken bakom ryggen. När jag väl står utanför ingången till forskarens rum, så blockeras min infart av två beväpnade vakter. Dessa vill att jag lägger, vad det nu är jag har, i en stor glaskupol, som kan skickas ned till professorn. Jag visar handsken, trots att jag egentligen måste ha den gömd bakom ryggen, vakterna inser dock the importance med handsken och släpper in mig. Jag rusar ned för trappan, ned mot forskarens labratorium. Väl där nere, så välkomnas jag först för sedan fösas ut i all hast. Det är nu jag vaknar. Tråkigt, jag ville veta hur det slutade. Tolka? :) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 22:40 | |
![]() | Linders: Du kommer troligen bli en 2000talets McGuyver om jag tolkar det hela rätt. Eller ev en framgångsrik handskdesigner tillsammans med din queer-kompis Roland Den store. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-24 22:59 | |
![]() | Oh, handskdesigner låter inte helt fel. Tackar! | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:08 | |
![]() | Du är så välkommen, Linders | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:11 | |
![]() | Förut så drömde ja att ja flög ofta.. ingen såg mig men ja flög överallt..oftast när ja kände mig jagad.. nu e de bara ibland.. för ca 15 år sen så blev ja jagad varje natt..dom va nära att ta mig varje gång.. men sista gången blev ja skjuten i armen uppe i ett kyrktorn.. men dom drömmarna har ja inte längre.. men varför flyger ja? Vore kul o veta om du nu e seriös :) | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-24 23:16 | |
![]() | EssQ: Herregud, jag är inte seriös, jag skojar bara lite! Förlåt om jag lurat någon... Så jag vågar inte hippie-Afrobeat-tolka din dröm nu... *rodnar* | |