Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 90 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-10 23:56 | |
![]() | invändigt och körglädjen ja,men utseendet är ungefär lika på dom alla inget som sticker ut förutom cryslern då som är lite anorlunda | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:05 | |
![]() | Ja tror att det beror på om du har intresse för det! En del har inga problem att se skillnad på bilarna som finns på vägarna | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:07 | |
![]() | Vart fan är YamahaYet? Hamnade han i någon sorts paltkoma när börsen gick upp igen? | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:08 | |
![]() | Om inte får han pallra sig tillbaka hit och höja nivån lite. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:13 | |
![]() | Håller med....men i biltråden? | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:14 | |
![]() | Han har inte varit inloggad sen maj, har väl hittat nya intressen....... | |
| kicki56 | 2013-07-11 00:16 | |
![]() | Tjejer med hjärna kör bilar med stjärna | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-07-11 00:16 | |
![]() | Ärthjärna? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 17:52 | |
![]() | saknar YJ han har inte varit här och försvarat Audi som han borde | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-07-12 18:32 | |
![]() | Är inte han SAAB-fantast? Om jag har totalfel kanske jag väcker upp honom i ren indignation. Min bästa bil har varit en Volvo 245, världens snabbaste traktor med plats för barnvagn, hund och svärmor. Nu har jag en annan helt ok bil men drömmer i smyg om en tysk. | |
| Gunilla _ | 2013-07-12 18:45 | |
![]() | ttiittii; "Audi opel ford mercedes osv på 20 meters håll ser dom alla likadana ut,inget som är unikt och sticker ut" - hehe, min ena grabb kunde som treåring se skillnad på de bilar vi mötte. Själv har jag precis köpt en Skoda Superb - I love it! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 19:54 | |
![]() | det var ett tag sedan han var 3 förmodligen | |
| vase | 2013-07-12 20:43 | |
![]() | Provocerande? Bästa bilen är den jag har chaufför till o som är lyxig o som jag inte bet för. Typ politiker, kungligheter el dyl. | |
| Silfverkrok - Ej medlem längre | 2013-07-12 20:46 | |
![]() | håller lite med tiitti faktiskt även om det finns skillnader. på långt håll kan det vara svårt att se skillnad om man inte har ett stort bilintresse. det är förstås biltillverkarnas cadcam-program som är skurken. på 70- och 80-talet var skillnaderna i utseende betydligt större, vem kunde ta fel på en bubbla och en Volvo 142 liksom? | |
| Gunilla _ | 2013-07-12 21:02 | |
![]() | Det behöver då inte vara så stort (bilintresset alltså) - bilmärket må man väl känna igen om än inte modell? Iofs, min pappa kan bara identifiera Håkan Hellström då det gäller nyare artister :p | |
| blue_moon | 2013-07-12 21:30 | |
![]() | Håller med Titti och Krokis om att det är svårare att skilja mellan bilmärkena nu än på 70-talet. de flesta småbilar verkar vara stöpta i samma bulliga form och är intill förväxling lika. Mer än en gång har jag gått fel när jag letat efter min bordeauxfärgade Honda Civic 97:a på stora parkeringsplatser. Saab, Volvo och några till har liknande modeller i exakt samma färg! :P | |
| drifting - Ej medlem längre | 2013-07-12 21:49 | |
![]() | Att se på en bil å veta dom olika motor alternativen och när modellen kom/slutade att tillverkas om bilen är sv-såld mm ligger nog i intresse dylikt...har vänner som under vapenhot inte kan säga vad för märke dom kör som firmabil på jobbet tex | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 21:49 | |
![]() | ser man en bil från sidan och inte ser märket bak eller fram så är det svårt,bilarna var mer olika förr,känns som tillverkarna nu bara vill att alla bilar ska vara lika,om jag jämför bilarna tx 1975 så gick det inte att ta fel på en saab volvo eller en citroeng,möjligen gick det att ta fel på en ford och en opel på 50 meters håll.Biltillverkarna har dålig fantasi ingen vill tydligen sticka ut.möjligen kalleanka cryslern då som är lite annorlunda | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-12 22:05 | |
![]() | ett tag funderade jag på en Hynday H1 men den ser ut presis som dom andra i samma klass,så blir det ny så blir det Toyota för det är ett andrahandsvärde som heter duga | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-12 22:10 | |
![]() | Av de vanligare bilmärkena så är Audi utan tvekan den snyggaste bilen..och en bra bil med bra väghållning. Den som ritar modellerna på Audibilar har en förmåga att alltid få dom snygga ..oavsett om det är en vanlig eller sportmodell..Både fronten och bakpartiet..För oftast så har många bilkonstruerare svårt att få till en snygg front på sina bilar.Och har studerat BMW som ofta har haft det lite coolare stuket på biltyp..men BMW ligger i lä modellmässigt mot Audi..så är de bara.. | |