Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 829 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Birgerkung - Spelvärd | 2009-03-04 22:50 | |
![]() | Du har väl säkert någon vänlig släkting, om inte föräldrar så kanske nån faster eller moster eller kusin eller nåt. Ring och förklara din situation och fråga om dom kan tänka sig att låna ut typ 5000 kr om du lovar att betala tillbaka inom ett år. Några sådana samtal och våren är räddad. Sen gäller det bara att göra upp en plan för att tjäna in pengarna så att du kan betala tillbaka... | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:52 | |
![]() | alldeles för mycket moral birgerking.. är det inte bättre hon säljer någon? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:53 | |
![]() | Jag försökte bara att vara lite konstruktiv,duden. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:56 | |
![]() | Snabba cash innebär ofta en lätt baksmälla. Finns få genvägar. Vissa jobb ger mer OB t.ex., kan vara värt att kolla. Men inte är det lätt i lågkonkunkturen, nästan ingen anställer nu. Tvärtom. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:56 | |
![]() | bra försök anneli! ;) Jag står fast vid min lista på snabba cash (alla tre kan du utföra under en dag;) 1. Morgonpass: Sälj flourtabletter med smileys till skolungdomar för 50 kronor per tablett. 2. Lunchpass: Stå utanför systembolaget och ta upp beställningar av ungdomar och alkisar 3. Eftermiddagspass: Sälj kroppsdelar utanför sjukhuset 4. Kväll: Fria aktiviteter, gärna något i linje med att hitta en rik man (eller kvinna) på krogen som kan komplettera din inkomst | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:57 | |
![]() | alla fyra menade jag. det är ett fyrapunktsprogram. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:57 | |
![]() | Jag ska ta såväl moraliskt riktiga förslag som dem i gråzonen i beaktande. På något vis ska jag klara det, yes we can! | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:58 | |
![]() | Jag tänkte jobba ihop lite pengar. Offererade en handbok för 68 500:- plus moms nyss. Och har redan upp över öronen med beställningar. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 22:59 | |
![]() | Jag hoppas verkligen att du vet vad du gör,Astrud. | |
| Tess 08 | 2009-03-04 23:00 | |
![]() | Mitt förslag kanske var alldeles för Wild änd crazy för denna tråd... Ber genast om ursäkt! | |
| Tess 08 | 2009-03-04 23:00 | |
![]() | Mitt förslag kanske var alldeles för Wild änd crazy för denna tråd... Ber genast om ursäkt! | |
| veggie_d | 2009-03-04 23:05 | |
![]() | Meh. Varför är det ingen som har föreslagit att du startar ett pyramidspel? Eller mer seriöst: kolla om det finns något på www.getafreelancer.com som du kan göra. Finns en hel del olika uppdrag där, bara att leta runt en stund så hittar du säkert något. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:22 | |
![]() | Veggie, getafreelancer var en mycket intressant grej. Jag önskar att det fanns en svensk motsvarighet för det känns lite osäkert att göra ett layoutarbete eller liknande åt någon så far away. Ey! Jag gör det till mitt projekt. Köp en frilansare. Fskattesedeln, here i come. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:25 | |
![]() | Jag kanske kan få startaegetbidrag under tiden. Någon som vill investera? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:27 | |
![]() | Hehe, har investerat färdigt på ett tag astrud - men lägg fram ett bra koncept så får vi se! :) | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:44 | |
![]() | "det känns lite osäkert att göra ett layoutarbete eller liknande åt någon så far away." Vi frilansare jobbar lite hur som helst numera. Just nu gör jat ett jobb åt en firma i Canada, för layout som jag inte klarar själv har jag en bra kille i Chile som jag anlitar. | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:47 | |
![]() | Jag har filansat som översättare sen 1991, och det flyter på rätt bra. Trots lågkonjunkturen, eller kanske just därför; företagen kickar de fast anställda och hyr in folk för projekt i stället. Jag tror att det faktiskt kommer att bli ännu vanligare. | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:50 | |
![]() | Och marknaden är internationell, har inte haft jobb i Sverige på länge. Däremot sitter jag rent fysiskt i radhuset, eller sommartid på skärgårdsstugan i Finland (trådlöst bredband via nmt 900 ute på ön, det funkar hyfsat) | |
| veggie_d | 2009-03-04 23:52 | |
![]() | De som driver sidan är svenskar, om det hjälper :) Det finns en annan som de har med, www.eufreelance.com, där de väl tänker sig att det hålls mer inom EU.. fast den verkar rätt ny, inte så många projekt där. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-04 23:53 | |
![]() | Du tenderar att bli lite pinsam,Salthatten. | |