Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-24 21:41 | |
![]() | Jaaaaa!!! det kan ju aldrig vara fel. Men det finns en som öppnades i samband med biljettsläppet. | |
| söt gilliv - Ej medlem längre | 2009-04-24 22:58 | |
![]() | Godsmack - Make me belive (Vanmäktiga känslostormar) Johnny Cash - Folsom prison blues (Mitt livs party någonsin) Metallica - One (Älskar och grät ihjäl mig när jag äntligen fick se dem live eftersom låten betytt så mycket under så lång tid) Barbro Hörberg - Gamla älskade barn (Mamma!) Amon Amarth eftersom det påminner om den nyfunna lycka jag känner just nu... ^^ | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-24 23:00 | |
![]() | www.youtube.com/watc...cX pQ0eIfY4 | |
| Snoosy | 2009-04-25 00:21 | |
![]() | ''Det finns'' med Mauro Scocco är en låt som är riktigt djup.. | |
| Snoosy | 2009-04-25 00:21 | |
![]() | ondis,, kevlarsjäl är oxå en riktig djuping | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-27 13:37 | |
![]() | Kommer du ihåg? jag tror att det var igår...... Signerat allas vår Gessle, undrar om det är lite alzeimers på G eller om det bara är ett taffligt nödrim? lite kul är det i alla fall och fullkomligt betydelselöst..... | |
| Rhinelady | 2009-05-06 08:58 | |
![]() | Synd att man inte hittarr låten med X japan på spotify, den var grymt fin .. Guns N roses Dont cry e fin Scorpions ballader ... Still lovin you & Always somwhere då ryseer jag verkligen .. Cecilia Wennersten Det vackraste ... ja några av min favoritlåtar .. men har många flera | |
| wildcard | 2009-05-06 09:17 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Kh bzLmpw34 Den här låten får mig alltid att känna lite extra - obehag - pga texten och att det kanske känns lite oväntat att Motörhead har gjort denna ballad men det är en tänkvärd låt i ett läskigt ämne. | |
| LillMumlan | 2009-05-06 09:26 | |
![]() | wildcard, har aldrig hört den låten förut, men nu sitter jag med gåshud längs armarna, usch! | |
| wildcard | 2009-05-06 09:28 | |
![]() | mmmhm | |
| gnill | 2010-10-09 21:56 | |
![]() | någon stängde tråden med hänvisning till denna, över ett år gamla tråd. Här är i alla fall mitt bidrag: www.thelyricarchive....id eo.shtml och texten är följande VIDEO By: India Arie Submitted by: tantaliesing@aol.com Verse 1 Sometimes I shave my legs and sometimes I don’t Sometimes I comb my hair and sometimes I won’t Depend of how the wind blows I might even paint my toes It really just depends on whatever feels good in my soul Chorus I’m not the average girl from your video And I ain’t built like a supermodel But I learned to love myself unconditionally, Because I am a queen I not the average girl from your video My worth is not determined by the price of my clothes No matter what I’m wearing I will always be India.Arie Verse 2 When I look in the mirror and the only one there is me Every freckle on my face is where it’s suppose to be And I know my creator didn’t make no mistakes on me My feet, my thighs, my Lips, my eyes, I’m loving what I see Repeat Chorus Verse 3 Am I less of a lady if I don’t where panty hose My momma said a lady ain’t what she wears but what she knows But I’ve drawn the conclusion, it’s all an illusion Confusion’s the name of the game A misconception, a vast deception, Something got to change Now don’t be offended this is all my opinion Ain’t nothing that I’m saying law This is a true confession Of a life learned lesson I was sent here to share with y'all So get in when you fit in Go on and shine Clear your mind Now’s the time Put your salt on the shelf Go on and love yourself ‘Cause everything’s gonna be alright Repeat Chorus Out Keep your fancy drink, and your expensive minks I don’t need that to have a good time Keep your expensive cars and your caviar All’s I need is my guitar Keep your crystalle and your pistol I’d rather have a pretty piece of crystal Don’t need you silicone, I prefer my own What god gave me is just fine Repeat Chorus | |
| gnill | 2010-10-09 21:56 | |
![]() | hoppsan det var ju youtubelänken som skulle in där www.youtube.com/resu...o& amp;aq=4 | |
| Cover Me | 2010-10-09 22:04 | |
![]() | Fantastisk låt, tänkvärd text... Ur en hemlös synvinkel - 7 års olycka www.youtube.com/watc...la aOwN3ibY | |
| SkySpy_ | 2010-10-09 22:20 | |
![]() | Jag har en klockren som haft stor betydelse för mig. Jag var 11 år och tittade ihop med en kompis på en fritidsgård, minns det så väl. Satt som klistrad framför tv`n Älskade varje ögonblick ha ha. www.youtube.com/watc...hv z2Q-GVbE | |
| bobo flux | 2010-10-09 22:25 | |
![]() | Den allra första hårdrockslåt jag hörde... www.youtube.com/watc...Ti 5lQRKFZk | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:36 | |
![]() | www.youtube.com/watc...mp ;ob=av3e min sång. | |
| SkySpy_ | 2010-10-09 22:38 | |
![]() | Bra låt ramsay! En av mina bästa. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:43 | |
![]() | www.youtube.com/watc...hU y9ePyo6Q är min svarta sång. gråter till den. hör den när världen rasar och i ögonblicken när jag tänkre på min far. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-09 22:46 | |
![]() | www.youtube.com/watc...LE myeQlS5M bättre ljud här. | |
| SkySpy_ | 2010-10-09 22:50 | |
![]() | www.youtube.com/watc...kS dTPigq60 Min svarta låt. Men samtidigt skönt att höra, fridfull. Spelade den på en närståendes begraving. | |