Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 8 |
Mobilspel
Pågående | 19 792 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Dammen | 2009-06-15 09:03 | |
![]() | Vid konfirmationstiden läste jag "att man drog för förlåten". Jag begrep inte ett dugg?? Hur kunde man dra för någon ursäktad? Och till vad? Tills jag fick förklaringen att "förlåten" är detsamma som ett draperi. | |
anna-79 | 2009-06-15 09:48 | |
![]() | En familj som vi känner hade hade en diskussion hemma eftersom deras dotter nyss hade tagit körkort!Hon skulle på egen hand fara och köpa nya däck till sin bil,och frågade sin pappa om vad det var hon skulle ha! Pappan sa att hon skulle fråga efter regummerade däck! När hon kom hem så säger Pappan:hur gick det idag? Dottern:jo jag köpte såna där kremerade däck som du sa!!! Då brister mamman ut i gapskratt och säger:Hör du vad jäntan säger hon säger kremarade haha det heter ju GALVANISERADE!!!! | |
amb1 | 2009-06-15 10:07 | |
![]() | En gammal låt som heter typ" smoke gets in your eyes", en kompis till mig sjöng" small cats in your eyes," hehe!! | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-06-15 10:08 | |
![]() | Min son undrade om jag hade några såna där goda "ketchupnötter" kvar? (cashew) En annan historia är när kusinerna bråkade om vad ena tjejens storebror hette... Det är Jaffsus, säger min dotter , nähä, säger den andra, han heter faktiskt Lappus! (Rasmus heter han : ) | |
RosaRöd | 2009-06-15 11:20 | |
![]() | Min farmor envisades med att säga "Statjoll" istället för Statoil. | |
Liinda01 | 2009-06-15 11:31 | |
![]() | Jag trodde länge att det hette ögonblink istället för ögonblick. | |
alexon | 2009-06-15 11:35 | |
![]() | det finns en fin hemsida med "misheard lyrics", en av gulgruvorna är den sluddrande yellow ledbetter av pearl jam. min favorit är dock elton johns textrad "hold me closer tiny dancer" som för någon blev "hold me close and tie me down, sir." | |
Mitis75 | 2009-06-15 12:07 | |
![]() | Hade en kompis när jag var liten som skulle säga "jag har en krita i bakfickan". Men hon sa naturligtvis "jag har en krika i bakfi**an". Det blev en pinsam tystnad, vi var ju så unga då.... | |
Zizzzi | 2009-06-15 13:48 | |
![]() | Vi var 3 tjejer på McDonalds, och diskuterade något som verkade viktigt just då. Mitt i ingenting frågar tjej 1 vad bläckfiskens armar heter - är det inte tenstakler? Tjej 2 rättar henne med en riktigt idiotförklarande ton: -TESTIKLAR heter det! :) Samma tjej (2) har sagt fel mååånga gånger. En cola blir inte avslagen, den blir avsugen, mm mm. | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-15 13:59 | |
![]() | haha ett ex till mig trodde det hette "eldskog" och inte älskog han menade att det var så passionerat och hett så hela skogen brann när man älskade | |
Lilla Busan | 2009-06-15 13:59 | |
![]() | Mina två tjekompisar var utomlands på semester . Satt på en strand tillsammans med några snyggingar till killar dem träffat o hade umgåtts med ngr dagar .. En av mina vänner rapar högt högt högt (läs extremt långt o länge o högt ler) varpå killarna kollar förvånande på henne... O hon säger Its okeay , in sweden we rape all the time and it dosnt bouder anyone att all.. Något som vi tyckte var skitkul eftersom hon inte fattade vad hon sagt förräns flera dage efteråt.. sjuk humor absolut... | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-15 14:00 | |
![]() | min farmor sa 7up som sjupp! | |
Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-15 14:03 | |
![]() | "På onsdag är det fredag den 13e" jag i klassrummet i 9 tror jag påminns än idag någras år senare | |
skitlångatår - Ej medlem längre | 2009-06-15 14:12 | |
![]() | Busan: Hahaha! | |
Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-15 14:15 | |
![]() | apropå svengelska: tjejer från sthlm på språkresa i england nånstansi krogkö: "but this is a swedish legitimation" " a swedish leg!" | |
ger055 | 2009-06-15 14:18 | |
![]() | Min kompis Håkan trodde när Abba sjöng "how can I resist you" att de sjöng "HÅkan har en syster" och eftersom det stämde in i hans familjebild så var han glad och nöjd | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-15 14:24 | |
![]() | "What kind of druves did you use to produce this wine?" Citat från "Bonde söker fru" Det var typ det enda han sa på vinresan till Frankrike. | |
Lilla Busan | 2009-06-15 14:25 | |
![]() | Skitlångatår////// ja du , vi skrattade gott då vi hör det.. Skulle kunna sitta hela dagen o berätta roliga felsägningar här men då tror jag att betapet kastar ut mig.. Vi är inte så rumsrena precis.. Kan ta ett snusk dock.. Samtal i bilen mellan mig o en vän.. Om man tar satsen i näsan så får man ju snorungar, satsen i analen blir det helt klart skitungar.. Men om man tar den i fettan vad fan blire då? *tänker o funderar* Horungar.. Ja som sagt var , vi har sjuk humor.. :-) | |
Lilla Busan | 2009-06-15 14:38 | |
![]() | fast kom på attd et var ju bara kass humor ingen felsägning... Sorry sorry | |
snorklan | 2009-06-15 15:25 | |
![]() | Min mor lyckades med en redig felsägning när hon skulle peka ut vägen till sjukhuset för engelsmannen som frågade.. "It's just uppfor the backe" Det får hon höra än idag av mig och bror :) | |