Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-08-25 20:36 | |
![]() | Håller med Potten. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-08-25 20:48 | |
![]() | Potten - huvudet på spiken | |
| jensa802 | 2009-08-25 20:49 | |
![]() | Inte jag... | |
| GeeBaby | 2009-08-25 20:58 | |
![]() | Försöker fortfarande klura ut om det är att dom klär av sig i cammen lr inte?? Om man bara visar upp sig så känns d ju meningslöst, har väl inte direkt med sex att göra som sagt.. Anser dock inte heller att pussa alt kyssa någon är otrohet då jag märker hur enkelt det är för folk att göra bort sig, så om min sambo skulle göra något sådant så skulle jag inte reagera så mycket på det.. Kan dock säga att d e inte nått jag gör o inget jag tänker på heller för den delen.. Tycker det händer mycket saker i förhållanden och vet att folk gör misstag. Anser inte att det är någon större sak heller att tex visa upp sig inför cammen inför någon annan, tex bara visa upp sig tom om d nu e lite lättklätt.. Alla söker spänning på egna sätt, tom om dom har någon som dom verkligen tycker om.... Antar att jag kommer få massa motsägelser nu, menmen... Alla e vi olika.. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-08-25 21:00 | |
![]() | ond kanin, det där är en härlig inställning! Ska ta till mig den genast | |
| Skugga | 2009-08-25 21:01 | |
![]() | Sex i cam går väl mer ut på att man smeker sig själv och tittar på när den andre gör det också, kanske sexchattar samtidigt. :) Ren gissning, själv har jag ingen aaaaaning... ;) | |
| GeeBaby | 2009-08-25 21:04 | |
![]() | Skugga: jo, funderade sj på om det var så som menades men då alla började yra här inne så är jag helt borta just nu och fattar "nothing" :) | |
| Mixiplus | 2009-08-25 21:05 | |
![]() | Otrohet är när man bryter mot de regler om otrohet som man satt upp INOM relationen, oavsett vad andra eller samhället anser om saken. Om man nu inte har pratat om var gränserna går... så finns inga absoluta regler. | |
| bobo flux | 2009-08-25 21:14 | |
![]() | Grejen är väl den att man visar sig för och interagerar med en annan människa som befinner sig utanför relationen...om jag kom hem och min tjej stod framför spegeln och klädde av sig så hade jag inte brytt mig...men när man delar något sådant med en annan människa som inte är en del av relationen så blir det en helt annan sak... Ni som inte tycker att det är otrohet att ha camsex, sitter ni ogenerat kvar då och camsexar när era respektive kommer in i rummet? | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-08-25 21:15 | |
![]() | Linn79, du kanske inte har hängt med i tråden tidigare? | |
| Soke | 2009-08-25 21:17 | |
![]() | Varför ha sex, skit amma på vilken våglängd, än den man älskar?? | |
| drakenborg | 2009-08-25 21:25 | |
![]() | klart som fan de e otrohet! Otrohet e ju inte bara fysiskt så... på ett sätt kan ja tycka - skaffa aptiten ute- genom att titta osv, men till de att göra nåt de e helt klart otrohet.... Men sen e de ju individuellt hur vissa ser på otrohet. Om flickvännen/pojkvännen inte ser camsex som otrohet ja då e de ju ok för dom, men för mig e de helt klart de! | |
| GeeBaby | 2009-08-25 21:36 | |
![]() | bobo flux: OM jag kom hem och tjejen tex satt i underkläder och pratade med en annan på nätet så skulle jag inte bry mig. Hon hade ju säkert slutat men hade inte reagerat så mycket på det.. OM sambon därimot sitter och tar på sig själv samtidigt så är det ju en annan sak.. Hade nog reagerat lite mer på det, dock ej fått utbrott eller anklagat henne för otrohet då jag inte direkt anser att det är så i det fallet.. MEN som sagt, bara för att jag tycker just så om detta så betyder d ej att JAG själv som person gör d utan tycker själv för min del att det skulle vara fel.. Anser dock att det e ett mindre problem om det skulle inträffa och tycker därför inte det är någon större sak av det... | |
| bobo flux | 2009-08-25 21:48 | |
![]() | camsex inbegriper väl någon form av sexuell handling? Det var det jag frågade om (låt vara att mitt spegelexempel var dåligt). Men, det är ju individuellt var man har sina gränser för otrohet, i min bok är det i alla fall otrohet. | |
| annienilsson | 2009-08-25 21:53 | |
![]() | Otrohet tycker jag är när man gör sånt man inte skulle kunna göra när ens partner är med.. | |
| GeeBaby | 2009-08-25 21:54 | |
![]() | har du skrivit bok? ;) hihi Jo, camsex är väl mer en form av s*xuell handling.. Jo, men kan nog förstå dig.. ingen riktigt som någonsin förstått sig på mig så trodde ej någon skulle det nu heller :) dock bra o skriva d man tycker iaf då det ej verkar vara många som känner likadant och som skriver det här.. vem vet, kanske är den ända :) tycker dock det är skönt att känna så.. Ingen svartsjuka men litar ändå på att min sambo ej gör något "dumt" och ändå känslan av att man ej reagerar mycket om man nu skulle få reda på att nått sånt hände utan reagerar mer förlåtande på det :) | |
| låst - Ej medlem längre | 2009-08-25 22:17 | |
![]() | "utan reagerar mer förlåtande på det" Det innebär med andra ord att du (?) då ändå anser det vara "fel"...? Om det nu ska "reageras förlåtande". | |
| DennisPlz | 2009-08-25 22:27 | |
![]() | "Otrohet tycker jag är när man gör sånt man inte skulle kunna göra när ens partner är med.. " Tuffa gränser där. Grabbkvällar och toalettbesök blir kniviga för din bättre hälft. | |
| dcastor | 2009-08-25 22:38 | |
![]() | Mixiplus: "Om man nu inte har pratat om var gränserna går... så finns inga absoluta regler." En kärleksrelation handlar i mina ögon inte om att hålla sig till regler utan att älska sin partner så mycket att hon får monopol på den form av kärlek som hör relationen till. Det gör att till exempel camsex blir otrohet oavsett vad hon eller jag eller någon annan har satt upp för eventuella regler eller gränser. Några har diskuterat huruvida det är mina gränser eller min partners som avgör vad som är otrohet. Jag menar att det är otrohet och förmodligen skadar vår relation även om min partner och jag har kommit överens om att "lite otrohet" är okay. Jag tror inte att man kommer ifrån att testandet av sådana gränser tär på tryggheten och tilliten i relationen. | |
| ordelia - Ej medlem längre | 2009-08-25 22:58 | |
![]() | Jag är så rekORDELIG att jag skulle aldrig kunna vara otrogen, i allfall inte när jag spelar betapet.... Nåja, skulle vara lite betapetting dåra. | |