Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 501 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-01-13 08:03 | |
![]() | Håller nog med La bruja. Jag tycker också att det är roligare att rulla än att vinna. Jag spelar enbart för avkoppling och struntar helt i om jag vinner eller ej men vill gärna rulla. Att sitta och spara till en rull genom att lägga små"skitord" är ju inte värre än dom som hela tiden lägger för att blocka. Det är ju isåfall tråkigare spelstil i syfte att blocka motståndaren till förmån för egen vinst. En sån spelplan och motståndare är ju jättetrist. En rullare öppnar ju iallafall upp planen ett antal gånger under spelet och iallafall jag ger ofta bort guldlägen till förmån för en rull. Så på sätt och vis så gör ju en spelare som rullar att spelplanen är lite roligare. | |
| Mikael Ström - Ej medlem längre | 2010-01-13 17:05 | |
![]() | Vinst. | |
| The Isak | 2010-01-13 17:05 | |
![]() | Det är rulla som gäller, rulla 2 gåner på en match och tappa 100 rating > vinna utan att rulla. | |
| The Mag | 2010-01-13 17:17 | |
![]() | En klok man sa en gång: "Att vinna är inte det viktigaste som finns....det är allt" Så självklart VINNA matchen! | |
| nystan1 | 2010-01-13 17:28 | |
![]() | Vinna vinna vinna! | |
| proMiLLan | 2010-01-13 17:36 | |
![]() | Tjurskallar (loosers) som lämnar spelet kan jag suga ut på rejting. Men i övrigt (90% av gångerna typ) spelar jag å frugan för å vinna. Men främst är det väl för att döda tid.. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-01-13 17:46 | |
![]() | Vinst så klart.... att rulla och sedan förlora, är som att dribbla inom eget straffområde och tappa bollen till Zlatan. Hur glad blir........? ja det förstås. Tobias Grahn blir säkert lycklig. | |
| The Doors | 2010-01-13 18:34 | |
![]() | Varför välja? | |
| 1stclassriot | 2010-01-13 18:52 | |
![]() | tycker också det är löjligt med människor som inte kan spela mot folk som har sämre rating, det betyder ju inte att man är dålig bara för det! | |
| TomasLeonard | 2010-01-13 20:36 | |
![]() | Om vinst skulle vara viktigare än rating innebär ju detta att du hellre spelar en dålig match och förlorar rating mot en lägre rankad spelare än att förlora en match mot en högre rankad spelare, men då ha spelat bra och gått + i rating. Därför är rating viktigare än vinst. Det är kristallklart så. | |
| TomasLeonard | 2010-01-13 20:39 | |
![]() | Prioritering således: 1.Rating 2.Vinst 3. Rullar och andra "fantastiska händelser" såsom att hitta fina ord el. långsökta "byggnationer". | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-01-13 20:50 | |
![]() | Plus. | |
| entjej | 2010-01-13 21:32 | |
![]() | Vinst | |
| Pococurante | 2010-01-13 22:12 | |
![]() | Tomas: Nu blandar du ju ihop saker och ting. Klart man hellre spelar matcher där man känner att man presterat bra än tvärtom. Men huruvida man presterat bra eller inte hör ju inte till diskussionen, här handlade det enbart om huruvida man hellre vann än ökade i rating eller tvärtom. | |
| Sangria | 2010-01-13 22:21 | |
![]() | Spelade nyss en match som jag både vann och gick 30+ på. Jag försökte verkligen att inte rulla och klarade det nästan. Blev bara två stycken som liksom bara kom till mig men guuuud vad tråkigt att spela så. Rullar hellre fler gånger och förlorar än spelar taktiskt och vinner. | |
| ölgubbe - Ej medlem längre | 2010-01-14 00:35 | |
![]() | Tomas, blir du glad om du torskar men får plusrating? Jag spelar för att vinna i första hand, så mycket grönt som möjligt i tårtan är kul. För den skull inte sagt att jag skiter i ratingen, men vinst är viktigast, gärna med ett rejält uppsving i ratingen också. | |