Spelrum
Giraffen6
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
4
Inloggade10
Mobilspel
Pågående19 611

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SplashDamage - Ej medlem längre2010-04-17 14:09
Antal inlägg: 71

När jag var 15 hade jag en kompis som var 12 och betydligt mer utvecklad och sexuellt aktiv än jag någonsin blivit... Så kan det gå.

Tycker det är kanon att ts tar ansvar i den här frågan, då föräldrarna uppenbarligen inte är kapabla till det. Önskar flickan att inte för allt i världen berätta för dem så finns det förmodligen större skäl än moralister på beta som avgör det!

Zmurfy2010-05-08 23:51
Antal inlägg: 117

moralister...för i helvete barn ska inte ha sex! Om sen två st. 15 åringar har sex med varandra på samma villkor är det en helt annan sak. Men för det allra mesta handlar det om utnyttjanden då 12-13 åriga flickor blir gravida. Sen kan man sitta i sin nyliberala våning och tro vad fan man vill. Sexlagen är till för att skydda våra barn. PUUUUNKT!

Snoosy2010-05-09 00:02
Antal inlägg: 4273

Jag blir så ledsen då jag läser om detta.
Stackars lilla flicka :(
Hoppas av hela mitt hjärta att hon får ett bra liv fortsättningsvis. Det verkar inte ha börjat så bra. :(
Fy faan för föräldrar som super och inte bryr sig om sina barn. Det är så hemskt. Oförlåtligt!!

Snoosy2010-05-09 00:04
Antal inlägg: 4273

zmurfy, vad man ska och inte ha är inte diskutabelt i detta fallet. Nu har hon redan haft.
Det finns så mycket som spelar in i en människas liv. Varför man gör ditt och datt. Tänk på det!

lillakia2010-05-09 14:29
Antal inlägg: 849

Seriöst - hur många tror att inte 13-åriga tjejer faktiskt HAR sex, hur fruktansvärt vi vuxna än tycker att det är...pressen från media, internet, kompisar, är grym... Tyvärr blev då denna arma stackars flicka då gravid och i hennes situation spelar det väl ingen roll om killen är över eller under 15??? Det hon skall gå igenom är inte lätt - och att dessutom vara VETTSKRÄMD och TOTALFÖRVIRRAD ?!? stackars tjej!
och vi vuxna är ju så förbannat snabba på att döma e ju sååå jävla typiskt - istället för att ställa upp och finnas för flickans skull. och vad f***n skall socialen göra åt situationen? Tror folk på fullaste allvar att flickan bara slutar ha sex och väntar tills hon är 15? Lider med flickan.
och vad den saken beträffar så kan man inte som förälder mer än informera, och försökka skrämma barnen - vi kan inte följa efter dom.

fo sho2010-05-09 14:51
Antal inlägg: 72

" och att dessutom vara VETTSKRÄMD och TOTALFÖRVIRRAD ?!? stackars tjej!
och vi vuxna är ju så förbannat snabba på att döma e ju sååå jävla typiskt"

härligt med lite söndagshumor =)

Sote2010-05-09 17:25
Antal inlägg: 3557

Fo sho-hur kan du se något komiskt överhuvudtaget i inlägget du syftar på eller ämnet ifråga för den delen?

lillakia2010-05-09 18:41
Antal inlägg: 849

Ja, precisera dig gärna fo sho. Jag undrar också var du hittar humorn i detta.
Ja, hon kanske inte var så förvirrad och rädd under själva sextillfället, men nu - när hon sitter och har blivit gravid är det nog en hel del skräck!!
Vet Trådskaparen hur långt den stackars flickan har gått? Och hur vet du att hon är gravid - hm...dumt formulerat...Jag menar, är DU någon hon kan anförtro sig åt, kanske du kan hjälpa henne?

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?