Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 8 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-08-10 22:45 | |
![]() | Jag bara älskar komplimanger men mest glad blir jag när det kommer från min pojkvän :D | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-08-10 22:49 | |
![]() | niala,det var pinsamt...inte lol. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-08-10 22:51 | |
![]() | Eller det var lol! | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-10 23:02 | |
![]() | Förstår inte hur de kan tro att en outfit fullbordas av att de visar sitt gillande. Som om hela behållningen med att klä upp sig inte var att man tände på själva plaggen. Det är ju jag och stövlarna, stövlarna och jag. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-10 23:27 | |
![]() | Jag kan ibland få en känsla av att vissa tjejer säger positiva saker om en bara för att de vill göra en god gärning eller säga något snällt om någon som verkar mobbad/ha dåligt självförtroende. Typ populära tjejer i skolan som går fram till de som brukar vara ensamma/mobbade och säger typ "vilken fin tröja" och så blir den ledsna tjejen glad för att populära bruden sa något bra till henne. Men hon ska inte för en sekund tro att populära bruden och ensamma bruden är vänner eller kommer prata med varandra nu. Detta verkar bara vara något slags maktspel. Ibland verkar populära tjejen säga detta för att rättfärdiga att hon frågar ensamma tjejen om svar till prov eller inlämningar. Har mest bara iakttagit detta men var med om att "tuffa brudarna" (jag var varken tuff eller tönt, eller både och kanske) pressar tönttjejerna på svar de inte kan själva. En försökte med mig en gång då sa jag "jag vet inte, lägg av" efter att hon tjatat flera gånger och försökt titta på mina svar. Shit då blev man ju aldrig mer tilltalad haha. BUHU för mig. Det kan säkert vara likadant bland killar också men jag har aldrig haft speciellt många killar i klasser jag gått i. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-10 23:33 | |
![]() | Jag kan ibland få en känsla av att vissa tjejer säger positiva saker om en tjej bara för att de vill göra en god gärning eller säga något snällt om någon som verkar mobbad/ha dåligt självförtroende. skulle det vara.. | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-08-11 06:56 | |
![]() | Kan nog instämma, det känns på något sätt som situationen blir bekvämare om den "med dåligt självförtroende" får höra ngt positivt. Det är ju alltid kul att göra någon glad oavsett om man menar det man sagt eller inte.... Tolka nu INTE detta som något jag brukar göra!!!!! | |
| schmuppisch | 2010-08-25 20:31 | |
![]() | Grejen är att de flesta killar inte bryr sig om märkeskläder, smink med mera. Det är vi tjejer som klär upp oss och fixar oss för varandra. Som en hierarki ungefär. Vi försöker impa på varandra, överglänsa varandra. Killar tycker om när man klär upp sig och ser snygg ut, javisst. Men en kille kan lika gärna titta två gånger på tjejen i mysbyxor och rufs i håret som tjejen med kort kjol och mejkad. Jag tror att vi tjejer är mer kritiska mot varandra just för att vi vill vara HENNE. HON som alla killar vänder sig om efter. Så ser vi en annan snygg tjej så blir vi direkt defensiva och bröjar snacka skit. Just för att Vi ska känna Oss bättre. Helt sjukt egentligen, | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-25 21:14 | |
![]() | jag är avundsjuk på schmuppisch nick! | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-25 21:25 | |
![]() | Jag är lite avundsjuk på att Ramsay är så grymt snygg! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-25 21:27 | |
![]() | naw snällis. men det känns lite som att gå över ån efter vatten när det gäller dig elsa:) | |
| Naity_ | 2010-08-25 21:53 | |
![]() | Bara av nyfikenhet: Hur vet folk hur varandra ser ut utan profilbild?:) Men konkuransen tycks vara högre bland tjejer. Jag kan personligen bli glad om jag träffar en snygg kille, de finns fler av oss:D | |
| Katzeh | 2010-08-25 23:51 | |
![]() | tjejer är inte mer svartsjuka än killar. det är inte som att vi har olika känslor beroende av våra kön. kanske bara att det är mer accepterat för tjejer att uttala svartsjuka och för killar att visa det på andra sätt. jag har svårt att se varför tjejer ska nedvärdera varandra bara för att man upplever att den ene ser bättre ut än den andra. även om jag kan göra det själv ibland. | |
| schmuppisch | 2010-08-25 23:53 | |
![]() | Jo jag vet, mitt nick äger. =) | |
| Malla13 | 2010-08-26 00:04 | |
![]() | Jag vet inte om tjejer är mer avundsjuka/svartsjuka än killar. Men jag tror att vi tjejer kanske utrycker det mer till varandra än vad killar gör mellan varandra. Jag pratar aldrig nerlåtande om andra människor så någon skulle bli sårad, men om jag ser en snygg tjej kan jag kan säga något avundsjukt tyst till den jag befinner mig brevid, i ren avundsjuka att tjejen jag såg va så snygg och själv känner jag mig som en grå trist mus. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-26 00:12 | |
![]() | Ja, jag tror vi är mer avundsjuka.. faktiskt. I allafall som jag upplevt när jag varit och är med killar ..om det kommer in eller går förbi nån kille med snygg kropp lr något liknande, så har jag oftast hört positiva saker.. inte liksom "vad ful han är, tror han att han äger stället?".. utan mer ...berömmande saker. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-26 00:13 | |
![]() | Medans tjejer är just... såna som liksom är väldigt avundsjuka och istället för att berömma så klankar man ner på personen ifråga och fäller nedlåtande kommentarer.. Min syn på saken.. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-26 00:18 | |
![]() | Om man ser en snygg tjej kan man låtsas att man är en bordellmamma eller modellscout som upptäcker henne där på gatan. Då kanske det känns lättare. | |
| morsans syrr | 2010-08-26 00:26 | |
![]() | Känner inte riktigt igen mej här, men vet att tjejer är avundsjuka. Mina kolleger e så himla snygga o om jag stördes av det så skulle jag nog va långtids sjukskriven..... | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-08-26 00:30 | |
![]() | naity, haha så ska de låta :D | |