Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gubbi | 2010-08-23 20:43 | |
![]() | gnuBrita: en.wikipedia.org/wik...ru g_screen | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-08-23 20:45 | |
![]() | jaapconrad: Man måste ändå imponeras över det faktum att han har haft titeln "justitieminister" det har du inte fixat ännu. | |
| gnuBrita | 2010-08-23 20:48 | |
![]() | gubbi: okej. Men jag kan ju säga att detta inte är en metod som används i Sverige i någon stor utsträckning. Kanske av anledningen som jag läste i en av källorna till artikeln. "Because drugs do not remain in oral fluids as long as they do in urine, this method shows promise in determining current use and impairment. " Dvs: att metoden inte kan visa på drogintag någon längre tid efter själva intaget. | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-08-23 20:57 | |
![]() | Det bästa drogtestet är att fråga provpersonen om hinduism är en intressant religion, om Tibet bör få frigöra sig från Kina, och om personen någonsin har begripit något av Peter Eriksson någonsin har sagt. Blir det jasvar - så är det bara sätta ett kryss i THC-rutan. | |
| Stenknäck | 2010-08-23 22:10 | |
![]() | Förstår mycket väl att han inte vill detta. Det räcker ju t ex att han tagit en insomningstablett så visas ju det i provet och vem katten har med det att göra? Sen kvittar det om han är sosse eller moderat - de ska inte gå på sådana där töntiga grejer så här i valtider. Sen ser det ju så klart inte bra ut att först säga ja och sen ångra sig. Bättre han sagt nej på en gång. Han spelar ju fotboll också och har han då t ex tagit Voltaren så syns ju det också. Journalister gör allt för rubriker och scoop. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-23 22:14 | |
![]() | Boda har slutat med fotbollen. Men visst såg det lite underligt ut....jag tror ändå han blev stressad av någon annan anledning. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-23 22:23 | |
![]() | Min bedömning är att Bodström är stressad överlag..och det här fick bägaren att rinna över. så tolkade jag det...han kollade mobilen precis innan..lite irriterat. | |
| MikaelJ | 2010-08-23 22:41 | |
![]() | Borde inte alla i riksdag och regering genomgå drogtester med tanke på att dom fattar beslut som påverkar miljoner människors liv?. | |
| gubbi | 2010-08-23 22:44 | |
![]() | Stenknäck: "Sen kvittar det om han är sosse eller moderat - de ska inte gå på sådana där töntiga grejer så här i valtider" Problemet är ju bara att det är precis det han gjort. Ett PR-mässigt självmål. | |
| janne121212 | 2010-08-23 22:48 | |
![]() | Klart att det inte är någon medicin han försöker dölja. Skulle testet visa sig vara positivt för någon substans kan han ju bara visa upp sitt recept och jag är säker på att ingen journalist skulle publicera detta i sådana fall. Nä här luktar skunk. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-23 22:51 | |
![]() | Nej,mitt svar på hans stress hittar man i mobilsamtalet i början av klippet. | |
| mjf | 2010-08-23 23:01 | |
![]() | FISTO: hahahahaha!!! Men allvarligt - jag tror att Bodström backade när han förstod att det var ett övervakat urinprov. Det är nämligen kränkande att behöva kissa inför en annan människa, som inte är ens kompis eller familjemedlem. Jag har själv tagit många drogtester och det är inte bekvämt för den sitter/står där och ska få fram några droppar. Jag tycker det är bra att de här personerna går runt och frågar om politiker kan lämna urin för drogtest - för då kanske de fattar vad det är de föreslår. Däremot skulle jag till skillnad från vissa av er andra inte bli galen av ilska om någon ville testa mina barn i skolan - precis som på en arbetsplats har väl alla elever i skolan rätt att ha en drogfri arbetsmiljö? Det handlar ju inte bara om att den personen som misstänks kränks, utan det handlar faktiskt om tusentals andra elever som dagligen utsätts för att det pågår narkotikaanvändande och handel på deras skola. Men man ska veta vad man gör när man tar drogtester, och framför allt vad man gör av resultatet. DET borde vara väldigt klart och tydligt innan själva testet tas. | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-08-23 23:48 | |
![]() | Rimliga åsikter till viss del. Men att det skulle vara kränkande att kissa med en okänd människa närvarande är ju bara trams. Speciellt med tanke på hur många pissbomber TB kan tänkas ha gjort i duschen under sin fotbollskarriär. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-08-23 23:49 | |
![]() | Lågt. | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-08-23 23:50 | |
![]() | Humor! | |
| Concerta | 2010-08-24 00:35 | |
![]() | Knarkis helt klart. Hur förklarar man annars hans... konstiga åsikter. | |
| micro113 | 2010-08-24 00:59 | |
![]() | gnuBrita Det körs på prov i Sverige nu jo - och tanken är väl att det i stor utsträckning så småningom skall ersätta UP om det slår väl ut. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-08-24 20:44 | |
![]() | På tal om att inte vara så glad för att testas... Men det är inte alltid så frivilligt... www.aftonbladet.se/n...76 68383.ab | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-24 20:45 | |
![]() | Ja men då var det det egna partiet som krävde det,, Bitte | |
| Lillstölla | 2010-08-24 20:57 | |
![]() | Men varför skulle Bodström gå med på att testas bara för nån reporter ber honom? Tänk efter själva, skulle ni gå med på det när någon som bara jagar en story ber dig. Är skillnad när det är ens arbetsgivare eller någon som har "rätten" att be en. Hade gjort som Bodström jag. | |