Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 298 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snowlion | 2010-08-26 09:39 | |
![]() | Jo, jag vet.. Och jag tycker det är synd att dom måste springa med halsband omkring sig hela tiden. Men om man har halsband som "går sönder" om dom fastnar så är det okej. Men tyvärr är många så snåla med detta och tänker inte så långt.. =( | |
| wildman | 2010-08-26 09:47 | |
![]() | Tatuering verkar dock duga för dom flesta kommuner när jag snabbkollat lite. Men chip går bort. | |
| Snowlion | 2010-08-26 09:59 | |
![]() | Ja, jag har ingen större koll nu eftersom jag inte har katt sj.. Ska ev skaffa katt lite längre fram, men då jag bor i lägenhet just nu så blir det innekatter.. Men det är ju klart man kollar upp vad som gäller när man väl ska skaffa.. | |
| LisaLong | 2010-08-26 10:08 | |
![]() | Småfåglarnas minskning beror inte på katten utan dom större fåglarnas tillväxt | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-26 19:09 | |
![]() | Det är ju katterna som är ett satans påfund. De hör inte hemma i naturen och de flesta jägare brukar skjuta dem när de påträffas ute i det fria. | |
| mrperfect | 2010-08-26 22:43 | |
![]() | Småfåglarnas minskning beror inte på katten , inte heller på de större fåglarnas tillväxt Utan på att: de jagas i sydeuropa det finns miljögifter det är svåra vintrar det finns färre bra häcklingsbiotoper på grund av skogsbruk | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-26 23:43 | |
![]() | Har du räknat fåglarna, mr perfect? Hur många är dom? | |