Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fartland | 2010-09-01 14:14 | |
![]() | Haha ja men rätt intressant...fast alla vaskar, har man någon s.k. statuspryl som inte tillför något annat än att vara dyr och frän istället för den billiga varianten på clas ohlson så är det ju bara en mildare form av vaskning. Så jag tycker inte vi ska vara så hårda. | |
| Miss A | 2010-09-01 14:16 | |
![]() | Tycker vaskarna att det är ett sätt att visa status är de dumma i huvet.. både pengar och champange kan och bör användas till bättre saker PUNKT :) | |
| Fartland | 2010-09-01 14:23 | |
![]() | Ja andelen människor som verkligen anser att det höjer någons status borde vara rätt låg, procentsats någon? Men existerar fenomenet verkligen så finns det åtminstone ett antal som faktiskt anser det. | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2010-09-01 14:26 | |
![]() | SMS:ade 20 spänn till en godisautomat på gullmarsplans t-baneperrong igår men hann inte plocka ut vattenflaskan eftersom tåget skulle gå. Först kändes det skönt stekigt, men sen kom jag på att nån farstaplebej kanske skulle gå förbi och använda min kredit. Gränsen mellan vaskning och bjussning är hårfin. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-01 14:39 | |
![]() | Tycker att det är så sjukt komiskt att detta är ett sätt att göra revolt mot mamma och pappa på. Men för mammas och pappas pengar då rå.... Lägger fram alternativa revolt vaskningar: Få 10 000 kronor i julklapp/skänk till välgörenhet OCH gå med i amnesty International...Kan nog irritera nån vaskprins förälder. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-01 22:08 | |
![]() | första gången jag stötte på det var för 100 år sedan i saint tropez. en man beställde in en flaska för 30 000 sen sprutade han hela den på mig. jag var blöt och arg. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-01 22:09 | |
![]() | aha. vaska. sorry. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-01 22:13 | |
![]() | smsvaskningen är ju underbar:) | |
| bj-olle | 2010-09-04 11:44 | |
![]() | kan man inte se en tendens här? gjag menar, nästa grej blir väl att betala för två flaskor, men istället för att ens vaska den ena får den helt enkelt stå kvar, tas med hem av personalen eller säljas igen. steget efter blir väl att bara lägga en summa pengar på bardisken och så är det bra så. sen rätt var det är är det apfett med cred att stanna hemma, ev. att skicka ett postförskott på en macka. och vips så slipper vi de där snubbarna! | |
| Jobbar | 2010-09-04 11:58 | |
![]() | Skulle aldrig falla mig in att göra, eller imponeras av någon som gör det. En sådan ytlighet är ju bara avtändande för mig. Men annars får väl folk göra av med sina pengar som de vill, så länge de inte skadar någon annan. Det vore dock imponerande om de skänkte dem till välgörande ändamål i stället, vilket skulle visa på både empati och att de har något mellan öronen | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-09-04 13:10 | |
![]() | Jag tycker verkligen inte att det här med vaskande är häftigt på något vis men jag tycker inte att det är tex värre än att kasta massa färst mat etc som butiker gör. Alltså, jag jämför det med vilket slöseri som helst och bryr mig inte nämnvärt om något av det. Egentligen. Skulle heller inte bry mig om någon spolade ner 500 kr i toaletten..Men det är väl bara jag. | |
| clinton | 2010-09-04 15:54 | |
![]() | Om någon försökte impa på mig eller någon i min omgivning genom att vaska champagne skulle jag ge den personen ett par cementtofflor och vaska vederbörande i nybroviken! | |
| jonfre | 2010-09-04 15:57 | |
![]() | haha men va fan är detta ett skämt? För det första så är jag kommunaler och har knappt råd me champagne.. Även om jag hade obegränsat med pengar så skulle man väl aldrig få för sig att göra något sådant? helt sjukt:) men men.... finns mycket konstigt folk:) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2010-09-04 16:00 | |
![]() | haha, sjukt ju... | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-04 16:36 | |
![]() | Herre min je, jag tror inte mina öger! | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-04 16:58 | |
![]() | Nietsmmar, jag håller verkligen med. Förvirrad är det vad man blir. | |
| Jorick | 2010-09-04 17:21 | |
![]() | Ungefär som att åka och storhandla och slänga allt i sopcontainern bakom affären, och sen gå in igen för att handla det man behöver.... | |