Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 894 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:47 | |
![]() | Jag skulle gärna städa. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:47 | |
![]() | 2: Kan man flytta till stan utan pengar, och vara jobbsökande? Ja, fast du får nog betala flytten själv om du inte har ett jobb på gång. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:48 | |
![]() | Larvbrud'n. Hur fan fungerar det? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:48 | |
![]() | Jag antog det eftersom du hade jobbat med telemarketing? Finns människor som inte klarar av att torka bajs på gamla, inte sitter jag och säger att dom är dumma i huvudet för det. Alla har inte samma förutsättningar. Hur många gånger har man inte hört "fan vad äckligt" när man sagt att man jobbar på äldreboende. Man kan inte direkt stå och spy på jobbet om man inte klarar av att se eller känna lukten av avföring. | |
| YamahaJet | 2010-09-29 21:48 | |
![]() | "Om ni tvingar mig arbeta med något tråkigt så går jag in i väggen, och det är dyrare för er än om ni bara betalar bidrag till mig!" Var det ett hot, typ? Bästa rättfärdigandet av arbetsskygghet på länge. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:49 | |
![]() | schmuppisch.. Håller med dig helt. Jag är för att betala skatt och för ett samhälle som tar hand om varandra.Imorgon så är det jag som står där med förvånad blick och undrar vad tusan som hände och utan möjligheter att påverka det. Vi måste värna om varandra. Det tror jag verkligen på och i en sann demokrati så ser jag att det är det som kollektivet går ut på. | |
| Jesper M | 2010-09-29 21:50 | |
![]() | det är klart att det krävs en viss erfarenhet för att kunna städa professionellt. lika klart är det att arbetsgivaren i första hand tar en som har den erfarenheten. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:52 | |
![]() | Delicious.. Jag hade det jobbet för att mitt andra alternativ var att vara arbetslös. Inte för att jag har en mental maschocistisk ådra. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:52 | |
![]() | YJ, Vore intressant att veta vad du jobbar med. Telemarketing? | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:53 | |
![]() | Mmmm, och du ser inte ner på det yrket och ser dig förmer än säljare? Eller hur? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:53 | |
![]() | vad innom städning går inte attlära sej på 2 minuter?yamaha varför jobbar inte du på telemarketting? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:53 | |
![]() | Om man inte får ta ställning till olika arbetsgivare och olika företag är det väl lika bra att lägga ned skolan. Det är inte bara lata människor utan även människor från fina hem med välutbildade föräldrar, som faktiskt inte vill sänka sig till att slakta sälar eller strippa i webcam. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:54 | |
![]() | Nej, men om du hade brutit ihop varje dag hade du antagligen inte jobbat där så länge. Därför antog jag att du var starkare psykiskt på det planet. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:55 | |
![]() | Nerösktji: Jag antar att man bara flyttar och söker bidrag när man kommer dit? Beror såklart på vad du har för ersättning nu. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:55 | |
![]() | Förmer än säljare? Vart vill du komma? Känns som att du enbart tog det personligt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:56 | |
![]() | Del ,bestämm dej för att bli sjukjymnast tx och plugga till det ,då har du jobb när du är klar,eller varför inte sjuksköterska dom skriker efter sjuksköterskor | |
| bove | 2010-09-29 21:57 | |
![]() | Tvålis: Nej jag tycker inte att sexuell prostitution och telemarketing är samma sak, men jag tycker inte att skillnaden är helt milsvid. I ett humant samhälle tycker jag dock inte att gränsen för vilken nivå man ska behöva sänka sig till bör ligga precis ovanför prostitution heller. Om jag behöver jobbar jag gärna, och har jobbat i flera år, på arbetsplatser där man blir trött, skitig och/eller uttråkad. Men jag tar inte ett jobb där följden av ett utfört arbete är att man känner sig som en jävla skit som inte gör annat än att störa folk. Ditt resonemang påminner om pennalism i mina öron. "När jag var förstaårsstudent blev jag trackad av de äldre studenterna och mådde skit, så nu måste alla de nya förstaårsstudenterna få känna på samma medicin". Två fel gör inte ett rätt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-29 21:58 | |
![]() | sluta tjafsa och kasta skit på varann,kom med konkreta förslag i stället ,krig har aldrig löst problem utan bara skapar nya problem | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-09-29 22:00 | |
![]() | Bove, bra uttryckt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-29 22:01 | |
![]() | titti, jag har redan sagt vad jag tycker - att det ställs för höga krav och att arbetsgivarna inte är villiga att lägga lite krut på en ny personal. | |