Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-03 19:32 | |
![]() | Men du ser ju faktiskt ut som en bibliotekarie, Sylvia. En snygg sådan, men ändock. :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 19:33 | |
![]() | :((((((((( Kravlar. | |
| Robbian - Ej medlem längre | 2010-10-03 19:34 | |
![]() | :-D | |
| twistedmind | 2010-10-03 19:37 | |
![]() | Tror det är ditt nick som kopplar dig till böcker och bibliotek. Själv tycker jag du ser ut som en designer! :) | |
| lightningpaw | 2010-10-03 19:38 | |
![]() | SP: man kan väl inte utifrån denna tråd säga att kvinnor är mer lättkränkta vore konstigt om en man blev kränkt av denna tråd. Min fördom är att det är killar födda på 80-talet som spelar mest analt och vägrar släppa till en enda chans, medan damer i korsordsåldern spelar öppet och är intresserade av att bygga ord och är lätta att vinna över. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-10-03 19:42 | |
![]() | Det är ungefär som att säga efter en skolbuss olycka att barn är mer benägna att skada sig i bilolyckor baserat på detta.... Hu den dagen Sylvia ska skapa statistik.... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 19:47 | |
![]() | Ja herregud, sinnet för ironi är skralt hos fruntimmer... Jag skojade, men om jag skall vara allvarlig för ett ögonblick så tycker jag nog att kvinnor generellt är mer lättstötta än män (INTE BASERAT PÅ DEN HÄR TRÅDEN, OK?) twistedmind: Tack, det lät bättre! :) | |
| annelie49 | 2010-10-03 20:38 | |
![]() | Tack ferratura! Hur klassas vi mellan 60 och döden? Får vi vara med i spelet över huvud taget? Ni som trycker ner de som inte "sköter sej" efter era oskrivna lagar kan säkert komma på ett passande skällsord för oss också! | |
| alexon | 2010-10-03 21:39 | |
![]() | jag skulle bli rentutav frustrerad om någon la SIV mot mig på beta. | |
| twistedmind | 2010-10-03 21:41 | |
![]() | Kategorin 60 till själsbefrielse har jag dessvärre inte hunnit iaktta i samma utsträckning. Föredrar ni "Normalt" som speltempo? Det kanske kan vara en utav anledningarna att jag inte kunnat tillägna er en tråd. Det kanske gör lidelsen än mer outhärdlig om ni ges längre tid att bygga in er i era hörn. Efter närmare eftertanke måste ni ändå vara värst då? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-03 21:43 | |
![]() | He he... Någon är på rethumör. :) | |
| twistedmind | 2010-10-03 21:43 | |
![]() | alexon - Haha :) Dåligt exempel av mig men jag tror den genomsnitte spelaren som bygger in sig i ett hörn är mellan 40-60 år och heter kanske just Siv. | |
| twistedmind | 2010-10-03 21:44 | |
![]() | SylviaPlath - Haha, jag har fått mitt kvällskaffe nu. ;) | |
| annelie49 | 2010-10-03 22:28 | |
![]() | Ja du twistedmind! Du lever upp till ditt användarnamn. Ordbajsa kan du. Somliga personer låter truten glappa men har inte mkt av vikt att säja. Känner typen! Förstår att du som är så smart inte spelar "Normalt" men låt oss som gör det vara ifred för din spefullhet. | |
| agre | 2010-10-03 22:34 | |
![]() | Tack och lov för att det finns alla sorters speltyper! Det är inte åldersbaserat utan kanske mer beroende på vilka bokstäver man får! Dessutom behöver man ju inte spela fler ggr med den man inte uppskattat spelet med. Roligast är att strunta i såna här trådar som faktiskt inte har nåt värde alls! | |
| med | 2010-10-03 22:40 | |
![]() | Vilket påhopp!! | |
| werigo - Ej medlem längre | 2010-10-03 22:41 | |
![]() | Men strunta i den här tråden kunde inte agre ändå. Kanske för att hon känner sig träffad månne? | |
| twistedmind | 2010-10-03 22:52 | |
![]() | annelie49 - Okey, ironi/dryghet kan vara svårt att tolka i de digitala strömmarna. Naturligtvis har du inte tagit dig tid att läsa igenom hela tråden och jag klandrar dig inte för det. Det är precis som du säger, truten går i ett här utan någon vikt i det jag säger. Men likväl som att du skall få spela "Normalt" får jag väl hålla på med mina generaliseringar? Eller gäller inte yttrandefrihet i din atmosfär? Jag känner din typ också. Typen som säger: Du får tycka precis vad du vill bara du tycker rätt! :) Do you read me? | |
| annelie49 | 2010-10-03 23:50 | |
![]() | Ja, vad är rätt tyckt? Är det att klassa ner sina medmänniskor och sätta sej själv på "höga hästar"? Att se ner på dem som inte platsar i A-laget. Har vi inte alla rätt att vara den vi är utan att behöva känna att vi är ett störande moment. Du twistedmind skapar verkligen ett vi och dom. Ni som hakar på och "stryker medhårs" - tänk lite längre. I vårt samhälle, som det ser ut idag, behöver vi visa överseende och låta alla känna gemenskap även om det bara gäller ett simpelt spel. Vi kan väl börja där? du twistedmind | |
| twistedmind | 2010-10-03 23:59 | |
![]() | Annelie49 - Du har helt rätt. Kram. Nu tycker jag vi tar och sjunger vi "We shall over come"? | |