Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 916 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-04 10:26 | |
![]() | Aftonbladet hade en liten intressant krönika om boken i dag: www.aftonbladet.se/n...80 66584.ab Allvarlig kritik framförs på ett rätt mjäkigt sätt. Om man läser lite mellan raderna tycks bokförfattarnas källkritik få UFO-tråden här på Betapet att framstå som det vetenskapliga skrivandets högborg. | |
| lightningpaw | 2010-11-04 11:00 | |
![]() | intressant det där med uppgifterna om nattklubben i bratislava som författarna själva dementerar efteråt... så avslöjandet är alltså att han antagligen inte var på nattklubb i bratislava? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-04 11:03 | |
![]() | Tja, det är väl bara att fråga den serbiske gamle proffsboxaren med ett kriminellt förflutet - han verkar ju ha en förbluffande bra insyn i kungahuset. | |
| le-lou | 2010-11-04 11:18 | |
![]() | vad är problemet? Att kungen varit på nattklubb? Vad märkligt. minns när det var ett sabla rabalder om att karln rökte, so? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-04 11:28 | |
![]() | Han röker väl inte på balkonger hoppas jag. :) | |
| eeistan | 2010-11-04 11:48 | |
![]() | Kungen rockar fett! Länge leve konungariket Sverige. | |
| Minta | 2010-11-04 11:59 | |
![]() | Att statsöverhuvudet är en lallande fåne mellan statsuppdragen. | |
| tipitina | 2010-11-04 12:10 | |
![]() | Måns_E: alltid lika rätt! | |
| Minta | 2010-11-04 12:17 | |
![]() | Vad är en kaffeflicka? | |
| Minta | 2010-11-04 12:17 | |
![]() | En flicka till kaffet... | |
| Aquilalore - Ej medlem längre | 2010-11-04 12:30 | |
![]() | @Resurrection Nja, på nobelfesten :) www.youtube.com/watc...w3 5FuHrE_4 Äh, vad fan ska man läsa rykten för? De gör sig ju bäst i muntligt tal, speciellt efter att ha gått runt några varv... | |
| Sportsman78 | 2010-11-04 17:35 | |
![]() | Dyslekso: Jag menar precis det jag skrev. Monarkin är odemokratisk eftersom innehållet i moarkin strider mot flera grundläggande demokratiska principer. Däremot är BESLUTET att ha monarki demokratiskt eftersom riksdagen tagit det beslutet. Ta en funderare på det... jag orkar inte förklara igen. | |
| Evor | 2010-11-04 17:56 | |
![]() | Låt kungafamiljen ha sitt privatliv för sig själv, likväl som jag vill ha mitt i fred | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-11-04 18:45 | |
![]() | Det finns inget värre än folk som säger vad var det jag sa, men jag kan inte låta bli. Jag misstänkte att kungens läshastighet inte skulle göra det möjligt för honom att läsa den tills idag, vilket även visade sig stämma utmärkt. :) Den här SIFO-undersökningen som säger att kring hälften av befolkningen vill att vi inte rotar i kungens privatsaker. Endast 15% av kvinnorna tycker att vi ska rota. Evor är en av dom. Jag tycker att det är rimligt att rota. Vår statschef är visserligen befriad från straffansvar, vilket betyder att han inte kan göra något kriminellt. Men om vår statschef ändå gör något som vi andra skulle straffas för är det rimligt att vi får reda på det. De två LO-pamparna som torskade på prostitutionsköp innan valet gjorde det som privatpersoner. Likaså kungen. Som republikan föreslår jag att vi omgående börjar med att välja våran statschef i öppna och transparenta val. Kungen kan givetvis ställa upp men skulle antagligen få gostryk av Victoria. | |
| Svea_Land | 2010-11-04 18:58 | |
![]() | Ska vi kolla alla andra som ahr socialbidrag också så lär det nog bli smaskiga nyheter. Ne låt kungen va ifred - han har inte valt själv- | |
| Sportsman78 | 2010-11-04 19:03 | |
![]() | Jag håller med. Om det är så att kungen gjort en massa kriminella saker så är det helt ok eftersom han är KUNG. Oj nu var jag ironisk. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-04 19:03 | |
![]() | Lite skillnad på kungen med familj och en socialbidragstagare kanske | |
| Kirstin | 2010-11-04 19:05 | |
![]() | Jag är helt övertygad om att boken beskriver sanningen. Jag hade redan innan hört talas om kungens middagar med herrbekanta, och hur de samlade en skara kvinnor utanför som man sedan valde ut några lämpliga kandidater bland, till kaffet. Makt korrumperar. Tyvärr. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-04 19:10 | |
![]() | It´s good to be the prince/king. Klart att han utnyttjade situationen för att få doppa ibland. Men jag tror inte att han var särskilt svinig för det. Han var partysugen och kåt helt enkelt, precis som de flesta ungdomar. No big deal. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-04 19:10 | |
![]() | Kirstin: Var det före eller efter kungen gifte sig? | |