Spelrum
| Giraffen | 56 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 93 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2010-11-08 13:48 | |
![]() | Nej, jag säger inte att jag tror på att han har misshandlat sin dåvarande flickvän, men ingen rök utan eld som man säger:-) Visst han kanske inte gör om sina kvinnor men ändå konstigt att de just i relation med honom klär sig som honom men varken innan eller efter?? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-11-08 14:02 | |
![]() | Du tror inte att han misshandlat sin dåvarande flickvän, Gautama, men ändå säger du "ingen rök utan eld"? Det är precis så illasinnade rykten sprider sig... | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-11-08 14:04 | |
![]() | Sen det där med klädseln... jag vet inte hur samtliga av hans kvinnor har varit klädda före-under-efter förhållandet med honom. Jag vet inte om jag skall bli impad eller förskräckt över att någon orkar hålla reda på såna saker ;) | |
| Satyra | 2010-11-08 14:04 | |
![]() | Gautama - Om man blir kär i en så speciell personlighet (utåt sett speciell i alla fall) som DeLeva, så är det förmodligen just hans udda stil/person man fallit för - och att DET är orsaken till att hans kvinnor tycks anamma hans klädsel/livsstil?!? För att de så att säga beundrar just det hos honom?!? ;-) | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2010-11-08 14:11 | |
![]() | Di Levas Glidtackling var det bästa av det jag såg:) | |
| Gautama | 2010-11-08 15:24 | |
![]() | Jag kanske uttalade mig klumpigt pottränad. Jag vet ju givetvis inte om han har misshandlat sin fd. Jag tror inget i saken heller. Men visst ingen rök utan eld, något har hänt eftersom polisen tillkallades, men vad vet bara de. Men det skadar ju ryktet lite anser jag i alla fall. Sen vad det gäller kläderna så hajar jag ändå inte varför man ska se ut som tvilligar bara för att man är tillsammans med någon som klär sig på ett speciellt sätt. Det ger mig vibbar åt samma träningsoverall på husvagnsfolket:-) Men men, det vara bara min åsikt som jag förmedlade och min känsla kring det hela. Han har bra låtar i alla fall. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-08 15:30 | |
![]() | "Jag kanske uttalade mig klumpigt pottränad. Jag vet ju givetvis inte om han har misshandlat sin fd. Jag tror inget i saken heller. Men visst ingen rök utan eld" Heh he?! | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-08 15:32 | |
![]() | All respekt åt Di Leva som alltid gått sin egen väg och gjort sin egen grej. Varför kan han och hans bruttor inte få klä sig som han vill? Själv brukar jag knata omkring i lägenheten och leka kapten Kalsipp. Frågor på det? | |
| Gautama | 2010-11-08 15:38 | |
![]() | Det är väl självklart att de får det, no problem. Att Dileva har sig egna stil har jag alltid tyckt varit fräckt och vågat men jag tycker bara det ser lite patetiskt ut när hans kvinnor just under förhållandet bär samma stil som han helt plötsligt. När de inte innan eller efter har den stilen. Nu vet jag inte hur det är med alla men jag har observerat en del i alla fall. Men strunt samma, jag lämnar denna tråd till det som den var ämnad för. Just programmet Så mycket bättre. Det var bara en liten bagatell som jag fundera kring. Trodde inte att det skulle väcka så mycket känslor hos er gott folk:-) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-08 15:40 | |
![]() | I så fall är det väl hans kvinnor som är patetiska? | |
| Gautama | 2010-11-08 15:42 | |
![]() | Ja, så kan det vara...eller så är det hans idéer så det ska passa hans image. Vem vet? Tror inte att han är så from som han utger sig att vara, tyvärr. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-08 15:42 | |
![]() | Nähä. | |
| Grymming | 2010-11-08 15:44 | |
![]() | Jag gillar prgrammet skarpt och känner mer för petter nu än nånsin. Lyssnade tokmycket på honom för 10 år sedan. Har börjat nu igen :) Om dom kör en omgång till, vilka artister tror ni medverkar då? jag skulle vilja ha med... Ulf Lundell, Tommy Nilsson, Tommy körberg, Robyn, Arja saionmaa (eller vad hon heter) och kanske Per gessle. | |
| Satyra | 2010-11-08 15:47 | |
![]() | Bagatell eller inte ;-) ... Jag tror ändå att det handlar om en livsstil som de - kvinnorna i fråga - tilltalats av/vill vara delaktiga i och till den livsstilen ingår dessa "klänningar"/kläder, helt enkelt. Och det där med rök utan eld ... Livsfarligt! Vem som helst kan ringa polisen och ange att misshandel pågår (oavsett om det ÄR så) och polisen kommer dit. VET det av egen erfarenhet! Hans ex innan henne har vittnat om att han inte är en våldsbenägen person. Har svårt att tänka mig att man plötsligt bara blir sådan om man inte har det i sin läggning från start. Därför har jag valt att inte tro på anmälan (så länge inga konkreta bevis finns) och som du säger, sanningen vet bara de själva. Och jo - jag tycker att det ÄR upprörande att/om synen på en person ändras radikalt utifrån påstådda händelser utan faktiska bevis. Det är allvarligt som fan! | |
| Dino78 | 2010-11-08 15:49 | |
![]() | Har aldrig sett det och vet knappt vad det är. Skulle Körberg vara med skulle jag kolla bara för att jag älskar hans röst. Men tvivlar på att han skulle medverka i nåt sånt här? Är det ingen artist jag gillar så är det inget som lockar, såg att >Berghagen var med i första och han har skrivit många fina låtar men då vill jag att han ska sjunga dem själv. Petter som det skrivs om här är inget jag lyssnar på såvida jag inte får betalt :-) Tittar för vörigt aldrig på TV heller om det inte är fotboll/hockey. Är helt nollställd på såna här nöjesprogram. | |
| Satyra | 2010-11-08 16:06 | |
![]() | Ja Grymming, Lundell, Gessle och Robyn håller jag med om - eftersom jag tycker att det främst bör vara låtskrivare, (inte "bara" framförare av låtar), med i ett program likt detta. Utöver de tre skulle jag gärna se/höra Py Bäckman, Malla (Mats Ronander), Louise Hoffsten och Orup t.ex. :-) Antar att det finns artister ur "min" lista som inte heller anses folkkära av alla. ;-) | |
| Grymming | 2010-11-08 16:41 | |
![]() | Orup håller jag med om. Lena PH oxå kanske. Men jag upplever henne som lite "tråkig". Py Bäckman och Malla kan jag inte uttala mig om. Kan inte nån låt som dom gjort eller är känd för. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-08 16:41 | |
![]() | Mycket om Di Leva. För några år sen störde jag mig på hans jesuskomplex och flummerier men senaste året har jag lyssnat mycket på honom i tal och sång och han har min djupaste aktning. Han vill verkligen alla väl och är en fantastisk musiker/sångare. Han är tydligen mycket omtyckt av kvinnor och han tycker om kvinnor och har haft ett antal sambor genom åren. Förra hösten var det väl så att hans f d sambo i svartsjuka anmälde honom för misshandel, vilket naturligtvis snappades upp av sensationsblaskorna och blåstes upp. Utredningen lades ner, då det inte fanns någonting som tydde på att Thomas någonsin hade brukat våld. Det gjorde ont i mitt härta hur ledsen han såg ut och lät, efter att ha hängts ut som misshandlare. Han har ju också sagt att det här med kaftan har blivit hans grej och publiken tycker väl det vore konstigt om han uppträde i vanliga kläder. Att hans flickvänner (som ofta varit medmusiker) klätt sig liknande är väl inte konstigare än att alla i Lars-Christers ser ut som likadana klippdockor från Ellos. Till vardags använder ju Tomas jeans och tröja. En fin sak med "Så mycket bättre" är ju att det spänner över flera generationer och musikstilar - riktigt bra. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-08 16:44 | |
![]() | word | |
| Gautama | 2010-11-08 16:58 | |
![]() | Okej zlipzten. Vad bra att du satt inne med den rätta faktan att det var hans ex som anmälde honom för att hon var svartsjuk. :-)) | |