Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 22:25 | |
![]() | Ja fast hon ville ju inte de ska komma fram där inne.Eller hörde jag fel kanske? | |
| Gautama | 2011-02-20 22:28 | |
![]() | Jag kollar på det på nätet och då ser man chatt brevid som folk kan skriva i. Det är helt SKRÄMMANDE!! Jag mår verkligen illa att se hur unga människor skriver om andra människor som de inte känner. Allt skit ni kan tänka er. Och i synnerhet om den vackra transan som kom in. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 22:30 | |
![]() | Jo tack,dyker upp dynga så de räcker på min facebook!får bita mig rejält i tungan alltså!har hett humör & brinner av lätt annars.Men bra då får jag öva på just det,att SLÄPPA SAKER | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-20 22:38 | |
![]() | Vanessa, starkt att våga gå in i huset och utsätta sig för idioters kommentarer. Krävs verkligen någon speciell för det! Att skriva skit om henne som anonym är så fegt som det kan bli. Go Vanessa! | |
| Gautama | 2011-02-20 22:41 | |
![]() | Så konstigt det kan bli. Jag kommenterade den där chatten typ i stil med "vad är det med er här inne? Har ni ingen empati och känsla för andra människors sätt att leva" Trodde jag kryssade ur rutan så att det inte skulle postas på min facebook men det hade jag visst inte gjort såg jag sen:-)) Mina vänner fattade inget, undrade väl vad det hade tagit åt mig helt plötsligt:-) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-20 22:43 | |
![]() | Oj då ^^ | |
| Snoosy | 2011-02-21 00:09 | |
![]() | Det verkar vara roliga människor i år. Sanslöst att det är 5 år sen man såg det sist. Att Vanessa varit en man var väldigt svårt att tro. Det finns verkligen inget manligt kvar alls i ''henne''. | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-21 00:10 | |
![]() | DE kan man kalla lurmus du:) | |
| SylphiD | 2011-02-21 00:19 | |
![]() | Mitt liv blev plötsligt meningsfullt igen. | |
| Lokex | 2011-02-21 00:23 | |
![]() | Jag tyckte det var uppenbart att Vanessa hade varit man, armarna och händerna.... men en blöt kväll... Då hade man åkt dit av lurmusen | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-21 00:27 | |
![]() | Hihi!ja men hon är nog ärlig om saken då de gäller :) | |
| Lokex | 2011-02-21 00:30 | |
![]() | Det får man hoppas, hon kanske utför oralt innan hon tycker att hon har upplysningsskyldighet... Det skulle vara en smått udda situation, fast spränga gränser är å andra sidan alltid kul =) | |
| Valkyria80 - Ej medlem längre | 2011-02-21 00:35 | |
![]() | Vet en som råkade ut för det där,den personen var inte ärlig om det.Det tycker jag är oerhört respektlös & fult så den käftsmäll han åkte på tyckte jag allt han gjort sig förtjänt av!sådär gör man INTE! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2011-02-21 00:44 | |
![]() | Älskar! Perfekt program för en människa utan liv som jag. Kommer följa slaviskt. | |
| Sote | 2011-02-21 07:47 | |
![]() | Lotex och valkyria-visst kan man tycka att man bör tala om för en ev sexpartner att man har bytt kön men å andra sidan så har man ju faktiskt bytt. Vanessa är en kvinna fullt ut, hon är opererad och klar och är på alla sätt den kvinna hon alltid har varit inuti. Hon är alltså inte en fd homosexuell man utan en hetero kvinna precis som vilken annan kvinna som helst-bortsett från att hon inte kan få barn på biologiskt vis. | |
| Huzan | 2011-02-21 08:54 | |
![]() | lokex.. ja, va hemskt att ligga med en tjej.. eller? | |
| Barbie_slut | 2011-02-21 09:17 | |
![]() | Förnedrings teve är vad det är =) | |
| Grymming | 2011-02-21 09:21 | |
![]() | Jag kan inte sluta undra hur det ser ut "där nere". jag förstår ju hur en operation går till och med massa glidmedel så borde det vara funka rätt okey. Hon såg ruskigt bra ut och det var verkligen svårt att se att hon varit man. Man brukar ju kunna se på käkpartiet och höra på rösten. Nej jag hade nog åkt dit big time :) | |
| Sote | 2011-02-21 09:55 | |
![]() | när man träffar någon som det klickar med så är det ju oftast personligheten som gör att det klickar och inte hur dom ser ut. Jag skulla inte tänka två gånger om det visade sig att killen i fråga hade varit tjej en gång så länge han tekniskt funkade som man önskar. Jag är rätt övertygad om att just transsexuella är riktigt bra i sängen med tanke på att dom lär sig använda sig av andra trix och knep för att tillfredställa sig själv och sin partner än att använda just själva könsorganet då dom under rätt många år har i deras egna ögon ett värdelöst organ, fel sort helt enkelt. Alla hävdar ju att det inte är viktigt med storleken utan det handlar om teknik så vad är då problemet? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-21 10:50 | |
![]() | jag har aldrig sett ett helt program bara små snuttar,och jag tycker att det är motbjudande | |