Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-07-05 18:08 | |
![]() | Megadeth har alltid varit usla live. Dave Mustaine har noll kontakt med publiken. Det är synd, ty Megadeth har gjort en hel del bra musik. Metallica levererar fortfarande live. Det har dock inte gjort något bra album sedan det där svarta, ni vet. Anthrax framstod som ett plojband redan på 80-talet. Såg dem på Fryshuset då. Ingen större upplevelse varken då eller nu. Slayer har aldrig varit några favoriter för mig. Tyckte dock att de var riktigt hyfsade i söndags. | |
| slånbär | 2011-07-05 18:26 | |
![]() | Phantony-ja då var det i runda slag 56 tusen tondöva på ullevi som sjöng i otakt och skrek i extas........Resten satt väl hemma och lyssnade på en cd och kände sig kulturellt korrekta. | |
| wertigo | 2011-07-05 18:34 | |
![]() | Var man inte där kan man rimligtvis knappast uttala sig om hur det var, eller hur? 5 + spelning i alla avseenden | |
| mrmister83 | 2011-07-05 18:41 | |
![]() | Håller med som tidigare skrivit, Lars Ulrich sänker Metallica live, trots att han mer eller mindre bara behövt spelat trummor de senaste 30 åren så är han sjukt otajt, svajar i sina tempon, markeringar sitter lite här och där. (jag har elever som är 10-14 år som kan spela låtarna bättre) Sen tycker jag Metallicas scenshow är av den sämre skolan, stå rakt upp o ner med svarta kläder funkar inte i mitt tycke. Kolla på deras klassiska spelningar från sent 80-tidigt 90-tal så är det sjukt mycket bättre (fast samma kassa trummis) Men man får tycka vad man vill. Peace in the middle-east! | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-07-05 18:41 | |
![]() | Jag såg och hörde alldeles utmärkt där jag satt i min fåtölj. | |
| slånbär | 2011-07-05 18:48 | |
![]() | Jag också-där jag stog på Ullevi.....otakt eller ej :-D | |
| Snoosy | 2011-07-05 22:25 | |
![]() | Jag tycker Dream theater borde varit med istället för något av banden ;) | |
| Ovovivipari - Ej medlem längre | 2011-07-05 22:33 | |
![]() | Ulrich är rätt fånig ur de flesta avseenden. Att avgöra huruvida musik är bra eller inte, enbart efter teknisk skicklighet, låter oerhört tråkigt. Musik är så mycket mer. Själ, känsla, budskap, allt möjligt. Det kan vara en fantastisk upplevelse även när det levereras otajt. | |
| Tjattefackap | 2011-07-05 23:35 | |
![]() | "Att avgöra huruvida musik är bra eller inte, enbart efter teknisk skicklighet, låter oerhört tråkigt. Musik är så mycket mer. Själ, känsla, budskap, allt möjligt. Det kan vara en fantastisk upplevelse även när det levereras otajt." WORD! | |
| proMiLLan | 2011-07-06 00:15 | |
![]() | kändes som 1 big and some others med tanke på showen. föraktar musik-industri (å all annan verksamhet) som handlar om att blåsa folk på deg. men nu är det som det är.. tillväxt e gud... jag fildelar metallica-plattor av ideologiska skäl... c,") | |
| rockhummern | 2011-07-06 02:19 | |
![]() | Anser att det var mer än magiskt att vara på plats! | |