Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-08-21 15:54 | |
![]() | Sjukt rolig tråd måste jag säga! Vet inte om jag har några historier som kan mäta sig med dessa, men det bästa jag kan komma på på rak arm är från en lunch i högstadiet, när jag och en kompis satt och sa osmakliga saker om en tredje kompis mat ( han hade en väldigt lättstörd aptit). Till slut får han nog, och utan att tänka smäller han upp en fjärde kompis (helt oskyldig) mat på väggen. Så nerför väggen rinner det spaghetti med köttfärssås, och vem kommer då om inte skolans strängaste lärare? Och inte nog med det, de 2 som fick skulden och fick städa upp var dels han som kastat maten, men också de oskyldiga stackaren som blivit av med sin mat! Detta har vi skrattat gott åt bra många gånger | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-21 16:17 | |
![]() | Haha åh, önskar jag kunde vara så där ilsken och direkt. Jag är mer revenge is a dish best served cold-typen, och såna historier är ju inte alls lika roliga. | |
| nettan23 | 2011-08-21 16:40 | |
![]() | Blev oxå sådär trött/arg när jag var runt sju år och satte mig oxå ner och vägrade gå någonstans på ett bra tag. Det var bara det att det var efter en tröttsam och turbulent flygning från Lanzarote och jag satte mig mitt i gången, så att ingen kunde komma förbi (mitt i natten). Mamma fick rätt många arga blickar. Mina systrar började bråka en gång så att mellansysterns träsko flög av och träffade rätt i munnen på storasystern, som till råga på allt tappade en tand. | |
| Marika1987 | 2011-08-21 16:45 | |
![]() | Jag tog mitt ex kebabrulle som han precis börjat äta på och slängde ut genom fönstret=P Jag brukar inte bli arg men då var det befogat. | |
| miss evelyne | 2011-08-21 16:53 | |
![]() | Oj när jag var liten och var riktigt jävla arg så stampade jag i trappan upp till andra våningen och sen tog av mig kläderna och kastade ner dom för trappan ett efter ett. XD | |
| EmmAr82 - Ej medlem längre | 2011-08-21 17:00 | |
![]() | Underbart att läsa att andra också blir arga ibland. ;) Själv blev jag en gång så rosenrasande att jag dängde en stekpanna i golvet. Den blev alldeles bucklig och under flera månaders tid efteråt blev pannkakorna bara gräddade på ena sidan eftersom den andra sidan bucklade uppåt. | |
| EmmAr82 - Ej medlem längre | 2011-08-21 17:04 | |
![]() | Det ska kanske tilläggas att jag inte heller ofta blir arg. ;) | |
| tina_haxa | 2011-08-21 17:44 | |
![]() | Min numera exman och jag grälade, jag anklagade honom för att han aldrig var hemma, fokusera all sin energi på jobbet och försumma mig och vårt äktenskap. Han hävdade givetvis motsatsen, varpå jag gormade: "Jag är så j-a trött på att du väntar dig att jag ska vara härhemma som nån j-a TV i standby-läge som står och väntar på att bli påsatt!" Vi är skilda idag, av ovanstående orsak, men när vi ses kan vi fortfarande garva ihjäl oss åt det där uttalandet | |
| Liten Kaka - Ej medlem längre | 2011-08-21 17:44 | |
![]() | Inga aggressioner är roliga. Alla aggros blir dyra ... | |
| bodycheck | 2011-08-21 18:56 | |
![]() | ja sparkade i en salt-låda för 2 år sen näör ja va arg på min kille, fortfarande dubbelt så stor tå, råkade även slå sönder en ruta på danslokal vi var vid så jag blev 5000 kr fattigare å dagen efter gjorde min kille slut... kanon å bli arg ;) | |
| Leasmamma | 2011-08-23 10:24 | |
![]() | Tina: Herregud sådan rolig kommentar! Men usch vilken hemsk känsla det måste ha varit som fick den kommentaren att komma! Nu hoppas jag att du lever livet och mår mycket bättre utan att känna dig som den TV'n. :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-23 11:48 | |
![]() | Att kalla någon för en idiot som gillar korv och bacon och/eller karlsson på taket. | |
| Liltif_Nomad | 2011-08-23 23:47 | |
![]() | Jag blev verkligen tvärsur en gång på en kompis (vi var vuxna) skrek på henne och drog iväg i snabb fart och försvann. Stötte på en godisaffär då och köpte lite godis, tänkte det gillar nog min kompis och sedan gick jag hem. Hela turen tog kanske ett par timmar. Väl hemma gav jag henne godiset och hon såg lite halvt skräckslaget på mig o jag fattade ingenting. Hon undrar om jag inte är arg längre, om vi är sams nu? Jag bara tittar fåraktigt på henne och undrar vaddå... klart vi är. Jag hade bara glömt bort att jag varit rosenrasande. Vad är man då... kortsint? | |
| Ragge88 | 2011-08-26 02:30 | |
![]() | Det hände mej en intressant sak med ett ex för ett par år sen. Vi skulle äta frukost och hade båda planerat i tysthet att göra något med ägg. Tjejen tog fram äggen ur kylen varpå jag sa "men dom där hade ju ja planerat att använda". Efter lite övertygande då ja berättade hur sugen ja va på äggen gav hon med sej och lät mej få dom, motvilligt. De närmaste 15 minuterna medans jag tillagar mina ägg får jag lyssna på småspydiga och ironiska kommentarer angående att jag "tog" äggen. Tillslut får jag nog och skriker något i stil med att "jag vill inte ha dom där fucking äggen om det är en sån stor grej" varpå jag slänger hela skiten i diskhon. Tro på fan att hon blir sur på riktigt då, inte för att jag skrek eller var otrevlig eller nåt, utan för att ja slängde äggen som jag "snodde" istf att äta upp dom och njuta av dom varpå en halvtimmes bråk följer av svordomar, skrik och otrevligt beteende. Hon var sur på mej för att jag tog äggen och inte njöt av dom och jag tyckte hon va dum i huvet :) Efteråt vart det ett stående skämt emellan oss om hur dum i huvet man kan vara ibland och vilka löjliga saker som kan leda till bråk, vem fan bryr sej om ett par ägg egentligen? :) Det var en av tusen absurda bråk jag hade i det förhållandet, om något så var det inte tråkigt! PS: spännande tråd Sandra... ;) | |
| 7 of 9 | 2011-08-26 07:43 | |
![]() | 50 personer i en trång lokal. Alla sitter packade. Föreläsning. De flesta känner bara 1-2 personer i rummet. En mbt ringer. En dam mitt i en rad mitt i rummet kryper ner med mbt och överkroppen under närmaste bord. Allt blir tyst förutom damens högt viskande diskussion. Sekunderna går. Föreläsaren är helt tyst. Sen säger ngn "det är inte så bra att ha mbt på". Varpå damen får ett argt utbrott, reste sig och börjar ett högt försvarstal om att hon var tvungen att svara. Snack om överspänd. Ingen svarade och föreläsaren fortsatte. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-08-26 07:54 | |
![]() | Skulle köra ner till mina föräldrar i Helsingborg med mina tre små töser. Fick för mig att ha med mig 1(!) påse godis för att ha lugn och ro i baksätet. En rättviseprocess som får Nürmbergrättegångarna att vara enkla drar i gång i baksättet och stämningen är allt annat än lugn och alla gnäller på alla. Med lugn röst ber jag om att få titta på påsen, öppnar fönstret och kastar ut den. 3 fågelholkar stirrade på mig i baksätet, men dom har a l d r i g bråkat om godis i bilen efter det. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-26 08:02 | |
![]() | så grymt Tvålis! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-26 08:02 | |
![]() | och vadå mbt? kbt eller vafan var det svårt att skriva mobiltelefon? | |
| tipitina | 2011-08-26 08:35 | |
![]() | För ett par år sedan var vi ute och åkte bil mitt ex och jag och börjar diskutera någonting vi helt uppenbart bli osams över. Hans reaktion är då att vrida upp stereon på maxvolym för att slippa svara för sig (jag kan vara rätt så gå-påig i mitt ifrågasättande och han hade alltid svårt att argumentera emot). Det värsta jag vet är när folk vägrar avsluta en diskussion så jag sänker naturligtvis volymen igen varpå han höjer, jag sänker och sådär håller vi på en stund. Efter att ha gjort detta ett antal gånger blir jag så jävla arg att jag tar hela bunten med cd-skivor som ligger i sidofacket, öppnar rutan och slänger helt sonika ut dem så att de sprid som frön för vinden. Tyvärr inser jag efter ett tag att en hel del av mina favoritskivor flög med i den gängen och fortfarande idag om jag frågar efter nån skiva som är borta brukar han hänvisa till de flygande fodralen. En annan gång tappade jag behärskningen när jag var ute och seglade och slängde helt sonika en använd toalettrasa i nyllet på den femtonåring som vägrade hjälpa till att skura skitholkarna. Jag blev ju inte mindre arg när ungj-veln bara flinar och säger att "du har faktiskt väldigt mycket tålamod". | |
| Filurflizan | 2011-08-26 11:42 | |
![]() | Den här är så ny att jag fortfarande svettas och skakas . Den ligger under Facebooktråden också : så utan närmare förklaring får ni statusuppdateringen Tror aldrig jag har vart så HÄR jävla arg förut, har skrikit och gråtit.. på ..en gardinstång !! Att vara 150 kort är förjävligt , och gardinstångsjäveln passa inte ihop så jag hamrade ihop skiten så den passade , ja då är den för lång !! Så tillslut vart jag så förbannad så jag bröt av skiten i ren ilska . Sen var det balns, tappade den, den åkte ur på ena sidan.. sen andra . gardinerna är dammiga och skrynkliga efter att ha blivit runtsläpade i hela lägenheten i rent raseri | |