Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 432 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trovik - Ej medlem längre | 2011-10-24 01:41 | |
![]() | Föräldrarna ville se någon hänga. Simple as that. Resonerar man med känslor så blir resultatet oftast bajs. I övrigt kan läkemedel vara svårdoserade med halveringstid och allt som hör därtill. Speciellt när det gäller så små individer. Det må vara hänt att orutinerade läkare gör misstag. Men att någon rutinerad i yrket skulle göra en sådan tabbe är inte speciellt troligt. Självklart bör läkaren få ett rejält skadestånd för den pärs hon har genomgått. | |
| Humblen | 2011-10-26 11:08 | |
![]() | Otäckt fall. Bra att hon blev frikänd. Personligen tycker jag aldrig att det borde ha gått till rättegång. | |
| gnill | 2011-12-22 08:24 | |
![]() | Läs detta, läkaren berättar själv: www.lakartidningen.s...le Id=17586 | |
| __Nanna___ - Ej medlem längre | 2011-12-22 10:15 | |
![]() | Läste, och ställer mig samma fråga som läkaren själv: »Är detta Sverige?« | |
| Peddape | 2011-12-22 10:36 | |
![]() | Fruktansvärt. Sorg är inte lätt, men att försöka sätta dit en annan männsika på detta viset är banne mig inte särskilt rättvist. | |
| AMF | 2011-12-22 13:48 | |
![]() | Låg sprutorna framme? Munchausensyndromet? Nej usch, så får man inte tänka! | |
| gnill | 2011-12-22 14:48 | |
![]() | Fast det är kanske mest polisens och åklagarens hantering man borde uppröras över (och pressens), samt uppdragsgivare som stängde av hennes uppdrag. Att föräldrarna befann sig i kris är ju knappast märkligt med tanke på att barnet hade fått en felaktig dos koksalt (av en sjuksköterska) någon tid före detta, vilket kanske bidrog till hjärnskador. | |