Spelrum
Giraffen24
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade46
Mobilspel
Pågående19 340

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Trixxie2011-12-25 17:36
Antal inlägg: 80

Håller med några andra här. Sex, sprit och massor av kärlek

Trolsa2011-12-25 17:36
Antal inlägg: 89

Jag hade talat om för alla jag känner vad jag verkligen tycker om dom.

mrperfect2011-12-25 19:55
Antal inlägg: 11437

Intressant att se hur många olika preferenser det finns, jag har svårt att välja mellan:

- kategorin "göra något för mig själv"
- kategorin "göra något för mina närmaste"
-kategorin "göra något som ger avtryck i historien och hjälper en hel drös med människor"

tror jag skulle valt det sistnämnda enligt den gamla devisen:

"Einstein är död , beethoven är död, Dag Hammarsköld är död och jag känner mig inte så bra jag heller!

ArchForge2011-12-25 20:16
Antal inlägg: 156

Det hade verkligen varit sista chansen att röja upp på diskbänken. Hade nog fått cykla och handla först, sen städa resten av tiden. Hoppas jag hinner.

Paradispesso2011-12-25 20:35
Antal inlägg: 297

Vild panik och dödsångest hade nog vart den huvudsakliga sysselsättningen. Men sex och prova heroin hade vart ett intressant slut annars.

morsans syrr2011-12-25 20:41
Antal inlägg: 2311

Dövat dödsångesten med whisky o bett mina söner hålla om mej...
Lagt ut ny status på fejjan :))))

Lenafagerdal - Ej medlem längre2011-12-25 20:45
Antal inlägg: 3

Jag hade gått och satt på någon snygging

Robandage - Ej medlem längre2011-12-25 21:29
Antal inlägg: 847

"Lagt ut ny status på fejjan :))))"

Ha ha, självklart! :-)

-le Baudi - Ej medlem längre2011-12-25 23:45
Antal inlägg: 178

spelat 10 panikmatcher :S

pajasek2011-12-26 00:32
Antal inlägg: 50

Jag hade donerat alla mina organ...

mrperfect2011-12-26 00:54
Antal inlägg: 11437

jag förstår inte droghysterin.... men donera organ låter bra

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-26 10:43
Antal inlägg: 37631

jag fattar inte heller droghysterin,Be om ett extra liv,fast inte helt fel att komma till nästa Level

LoveMeNow2011-12-26 10:55
Antal inlägg: 202

Om jag bara hade haft en timme till att leva, hade jag samlat min familj, min pojkvän och mina vänner för att få ett trevligt avslut. Jag hade ätit en god måltid tillsammans med dem, pratat om minnen och sedan hade jag i stilla ro, tagit farväl av dem. Kanske inte alla på samma gång, utan några i taget.
Jag hade berättat min vilja, och sagt hur mycket de betytt för mig. Sedan hade jag dött i ro, och mina organ hade kunnat doneras till bättre behövande.
Sedan beror det ju på om jag varit sjuk eller inte. Men så hade jag nog gjort om det varit min sista timme i livet.

mergallfeber2011-12-26 11:23
Antal inlägg: 132

Först skulle jag ordna upp alla affärer, pengar och papper sen skulle jag åka ut till mitt favoritställe och sätta mig där och vänta.
Det finns ju liksom inte så mycket att säga till nära och kära som man inte säger till dem varje dag, så då kan de få slippa sitta där och glo på klockan hela tiden och känna någon sorts stress.

Kh-collies2011-12-26 11:25
Antal inlägg: 374

Om jag bara hade en timme kvar vore jag förmodligen så sjuk att jag inte orkade göra något....

ttiittii - Ej medlem längre2011-12-26 11:28
Antal inlägg: 37631

jag kan tänka mig att i verkligheten skulle alla få sådan dödsångest att ingenting skulle funkat, förmodligen bara skrikit och hyperventilerat att någon skulle pallat att ha sex i det tillståndet är inte troligt

anka_i_potta - Ej medlem längre2011-12-26 11:35
Antal inlägg: 439

jag skulle stjäla den snabbaste bilen och köra som en galning. älskar fart.

kanske byta bil då och då GTA style. Fast inte medvetet döda eller skada folk, bara ta deras flashiga bilar och köra fort.

Real-one - Ej medlem längre2014-02-23 16:27
Antal inlägg: 223

Inget

-FaMo- - Ej medlem längre2014-02-23 17:11
Antal inlägg: 2999

Ringa sonen o plastdotra o säga att jag Älskar dem, sen ta en insomningstablett o flyta iväg.

I love Jesus2014-02-23 18:31
Antal inlägg: 160

Åh..tänkvärd fråga,känslosam tanke och ögonblick..Bara Gud vet vad man skulle göra i den stunden..

men troligtvis söka Gud i mitt hjärta,ta vara på tiden väl. Meddela sina systrar och säga att man önskar att de väljer att följa Jesus i detta livet så att de får evigt liv med Gud på andra sidan sen. Krama och välsigna alla varmt.

Pratat med folk och troende vänner,visat kärlek till alla,vittnat, Jesus har lovat att den som tror på han ska leva om han än dör.

Dyrbart löfte. Eftersom jag har upplevt Jesus så starkt och blivit överbevisad om hans existens och kärlek så går det inte att förneka att han finns lever och verkar.

Är så innerligt tacksam för det Jesus gjort för mig och hela mänskligheten. Jesus är verkligen vägen sanningen och livet.

Rekommenderar alla varmt att söka sig till Jesus. Allt gott. Gud välsigne. Jesu frid. Gudkram och blomma.

Jesus lever,i Johannesevangeliet 11:25 så står det:

Då sade Jesus till henne: Jag är uppståndelsen och livet. Den som tror på mig skall leva om han än dör. amen. Vilket hopp och ljus vi har i Jesus.

Glädja mig åt att jag valt att leva för att vittna och sprida evangeliet kärleksbudskapet de goda nyheterna och försökt göra gott,att jag med rent samvete och med Jesus frälsning kunna möta Gud frimodigt,veta att tack vare Jesus är jag förlåten och frälst/räddad,inte av egna gärningar utan endast genom Guds nåd och kärlek. Lite nervöst förstås och pirrigt att veta att man ska möta sin skapare,men hoppfullt och glädjefyllt. Gud är god. Gud älskar en mer än man kan förstå.. Ber man förstår. Bless.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?