Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| icy | 2012-03-24 14:12 | |
![]() | Min dotter hade varit på jakt med morfar i skogen. Tyvärr hade hon fått en fästing och när hon skulle återberätta det ett par dagar senare så sa hon: Jag var ute i skogen med morfar och jag fick en lusing...:D | |
| pixie25 | 2012-03-24 15:02 | |
![]() | Jag träffade en dag på stan en invandrarkvinna vars son varit en kort period på min dotters dagis. Då vi inte setts på nästan 1 år så undrade jag hur gammal sonen var nu,hon tänkte en lång stund, så sa hon på lite knagglig svenska: "han vara halv fyra nu", hon menade alltså 3 1/2... =) | |
| toonfisken | 2012-03-24 16:17 | |
![]() | En arbetskamrat (Invandrare) satt och läste "Fyndtorget" i dagens tidning , jag frågade vad han sökte och tydligen inte hittade .. Svaret : En pinnesäng . Spjälsäng var det , inte konstigt han inte hittade någon =) | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-03-24 16:32 | |
![]() | Vågar knappt skriva att jag var runt 25 när det gick upp för mej vad singelolycka stod för. Jag hade fram tills dess trott att det var någon som fått sladd på grusväg med singel i grusen..... | |
| magga | 2012-03-24 17:22 | |
![]() | Var med mina föräldrar på ett vandrarhem i Krakow, Polen. Efter första natten bestämmer vi oss för att stanna ytteligare en natt, varför min pappa går ner till receptionen på bottenvåningen för att meddela detta till personalen. Under tiden kommer hotellreceptionisten och knackar på dörren, hon frågar min mamma på engelska om vi hade tänkt att bo kvar en natt och min mamma som inte är världens bästa på engelska blir lite chockad, står tyst en stund och utbrister sedan: "Yeah, yeah, he is there near!". Syftar då på min pappa som är "där nere" - i receptionen". | |
| corlini | 2012-03-24 17:39 | |
![]() | släktingar från estland ville till zoo för att se på vad tusan det var min dotter hade beskrivit som canalhorses. vad hon egentligen menade är inte svårt för oss att lista ut. flodhäst | |
| toonfisken | 2012-03-24 17:54 | |
![]() | Synd det inte finns en "gillaknapp" att trycka på ! Många härliga inlägg | |
| raringen | 2012-03-24 18:04 | |
![]() | Man övade för julevangeliet med tillhörande sånger och min lilla dotter sjöng "Maria satt i stallet och mjölkade sin son ... " | |
| Blasse | 2012-03-24 18:09 | |
![]() | för mig händer det ofta i korsord som idagens aftonblad där jag läser i en ruta "inkastad" jah tänker jag vad är det om man kastat in något?? svaret blev PERU inka-stad | |
| Blasse | 2012-03-24 18:14 | |
![]() | och vi hade en finne på jobbet en gång och han kom en dag å var förbannad och frågade efter schefen "jag måste nacka honom" han hade svårt att börja ord med 2 konsonanter och menade snacka | |
| Triss - Ej medlem längre | 2012-03-24 18:25 | |
![]() | Barnet såg en dvärg och mamman förklarade vad det var. När de kommer hem utbrister barnet: Pappa, vi har sett en varg - nej, en järv! | |
| snällaste | 2012-03-24 18:28 | |
![]() | Haha, Triss, den var bra! | |
| Fesebengt2 | 2012-03-24 19:14 | |
![]() | Om man beställer mat vid kassan i vår lokala Kina restaurang brukar personalen säga " äta här eller på påse" | |
| toonfisken | 2012-03-24 20:39 | |
![]() | Pizzerian i Höganäs säger när man ringer :Klart om femton minuter , en kvart . | |
| ektis - Ej medlem längre | 2012-03-24 20:42 | |
![]() | det säger alla pizzerior (eller de som jobbar där kanske) i princip..ss. | |
| Cassano | 2012-03-24 22:06 | |
![]() | Dottern var runt 3-4 och hjälpte mig i trädgården. Jag bad henne lägga det rens hon hade i sin hink på komposten. Hon traskade iväg åt fel håll och jag hejdade henne. Oförstående pekade hon på brevlådan... "men mamma...här KOM posten"! | |
| Irkko_Pirkko | 2012-03-24 22:17 | |
![]() | Jag skulle köpa en flaska vatten i en korvkiosk i Stockholm. Mannen i luckan frågar med brytning om jag ville ha "Med eller utan gas".. Jag svarade "utan gas" betalade och gick därifrån med ett leende. Det var lite småroligt :) | |
| Nauticat | 2012-03-24 23:11 | |
![]() | Satt och läste högt för min pojkvän och kom till uttrycker "manliga medlemmar." Trött som jag var vände jag på det hela och läste utan att reagera "medlande manslemmar." Min pojkvän reagerade dock och det där har jag fått höra en del sedan dess. :p | |
| hegas68 | 2012-03-25 19:18 | |
![]() | Jag var till London på klassresa och hade hittat en tröja som jag ville prova när vi var och shoppade. Så jag gick fram till expediten och frågade. _ Can I prove it? Hon såg lite frågande ut., | |
| Tina Marie - Ej medlem längre | 2012-03-25 19:24 | |
![]() | By the way, which one's Pink? | |