Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 764 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2012-09-26 22:39 | |
![]() | Ok vimmelmyr- ber om ursäkt för att jag läste lite för fort där. Sorry. | |
| slånbär | 2012-09-26 22:40 | |
![]() | Ttiittii- vad pratar du om nu? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-26 22:41 | |
![]() | slänbär,hade några föräldrar betett sig kränkande mot barnen eller vad?detta har jag missat helt | |
| Lillstölla | 2012-09-26 22:42 | |
![]() | Ledsamt när de inte ha råd att fortsätta, oavsett om man gör det bara för att ha kul eller om det gäller någon riktigt talangfull. Hörde precis på lokalnyheterna om en familj som de rapporterades om innan i veckan, en mamma (vet inte om hon var ensamstående eller inte) med vad jag tror var 5 barn vars 7-åring ville spela fotboll men hon hade inte råd att låta honom göra det. Nu berättade de att en annan barnfamilj skänkt henne de 2000 kronor det krävdes för att låta pojken spela. | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-09-26 22:43 | |
![]() | Men för tusan ttiittii..Var går din gräns för hur mycket du lämnar ut ANDRA personer? Du säger att det är en stor förmån att få dela ut mat och då antar jag att du menar att hjälpa andra? Men vad betalar dessa personer för personligt pris? Du lämnar ju för tusan ut deras liv på ett sätt som enligt mig är helt fruktansvärt! Du skriver att du är hans trygghet och att om du inte kommer så mår han inte bra. Hur tror du att han mår om det kommer fram att du, som talat om vilken stad du bor i dessutom, sitter och berättar om hans livs tragedi?! | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-09-26 22:44 | |
![]() | Ingen fara nu när vi rett ut det slånbär ;-) | |
| slånbär | 2012-09-26 22:46 | |
![]() | Ttiittii - ja våra killar fick ofta kommentarer från motståndarna, deras tränare men även föräldrar för att dom hade rätt slitna och udda matchkläder. Dom fick höra både det ena och det andra genom åren men det berodde nog mest på att dom till råga på allt var duktiga och framförallt ofta bättre än motståndarna. Avundsjuka klär ingen i synnerhet inte dåliga förlorare. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-26 22:56 | |
![]() | lol,hoppas att barnen blev starka av det,jag tror att det var ett bra sätt att stärka deras självsjänsla,att spela bra fotboll sitter inte i kläderna | |
| Bitte - Administratör | 2012-09-26 23:03 | |
![]() | I dag tillåts inte udda sockar och olika dräkter vid seriespel utan alla i laget ska vara klädda på samma vis . dvs i klubbens färger och det ska finnas att hemma och ett borta ställ till laget , det krävs enligt reglerna , SÅ ska laget delta i seriespel så är det bara att gilla läget Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-26 23:12 | |
![]() | vimmelyr jag är fullt kapabel att vinkla så inge ska förstå | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-09-26 23:16 | |
![]() | Jaså? Om det du skriver är sant så är det nog inte så svårt. För det här är ju inte första gången du berättar högst personliga saker OM andra. Och med tanke på vad du skriver om dina insatser så bör du ju vara en väldigt igenkänd person på den ort där du bor. Och säger dig känna alla missbrukare och så vidare. Då bör du verkligen vara rädd om ditt rykte, för deras skull! För det är ju ofta personer som blivit svikna och att få saker de berättar för dig och annat utlämnat på Internet är kanske inget de vill? Tro mig, jag kan fråga 25 av dem. | |
| vimmelyr - Ej medlem längre | 2012-09-26 23:26 | |
![]() | Och om det är så att du vinklar så bör du också tänka på att det, om man jobbar med det du säger, inte bara ska vara försiktig med vad man säger om andra utan också vara mån om att det inte skapas en misstanke. Du riskerar ju så mångas anseende. Hjälporganisationer, församlingen, bidragsgivare men framför allt de behövandes. Det ska inte ens behöva misstänkas att "den som delar ut korv och annat till oss tydligen sitter på Internet och sladdrar om en massa personer" | |
| Lillstölla | 2012-09-26 23:28 | |
![]() | Tycker det är fåniga regler, de du berättar om Bitte. Då sätter ju anordnarna själva käppar i hjulet för de som vill delta. Om alla har tejpade skor och olika strumpor är de ju dessutom likadant klädda ;P Om ni ursäktar skämtet. Fotboll, eller vilken idrott det nu må vara borde väl se till idrotten i första hand, inte klädseln. Det är ju barn det gäller för jösse namn. | |
| -Delika-tess | 2012-09-27 00:06 | |
![]() | Stölla- min (då) 6-åriga dotter gick i gymnastik och skulle vara med på en (1) tävling unde det året... gympadräkten för tävlingen gick på 800spänn och redan så långt ner i åldrarna är de ytterst noga med att alla har exakt lika klädsel och frisyr mm... | |
| Lillstölla | 2012-09-27 00:13 | |
![]() | 800 spänn??!! Och de undrar varför föräldrar inte har råd att låta barnen hålla på med idrott.... | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 00:15 | |
![]() | Fel på föreningarnas inställning till barn och idrott. | |
| Lillstölla | 2012-09-27 00:20 | |
![]() | Ja verkligen Jonisk. Var det inte AIK eller DIF som skulle typ elitsatsa på 6-åringar? Nåt av de stora Stockholmslagen var det vill jag minnas. En sån liten spelar ju för det är skoj att sparka boll, inte för att bli proffs. I det fallet är det föräldrar och klubbarna som enligt mig gör skada. De tar ju glädjen från barnen om de ska börja drilla dom redan då. | |
| Xin Chao | 2012-09-27 00:33 | |
![]() | Jag tror vi föräldrar måste återta makten och spela fotboll och leka med barnen på enkla och lika villkor varhelst det finns en plätt att leka på. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-09-27 00:34 | |
![]() | Helt rätt tänkt, tror jag. | |
| bobo flux | 2012-09-27 00:50 | |
![]() | Risken finns ju att det kan komma att bli än dyrare när EU ska stoppa ner sina vidriga klåfingrar i den ideella föreningssyltburken. | |