Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 633 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ruhrområdet | 2013-01-15 23:41 | |
![]() | Oz, Boss, The Wire, Breaking bad, Sopranos, Seinfeldt mfl. Sen kan man ju omöjligt påstå att Walking Dead är "bra", särskilt de tortyrlånga scenerna med kristen propaganda under andra säsongen är olidliga. Men när väl slafsaslafsa-scenerna kommer var det kanske värt det. | |
| FLuBBaH - Ej medlem längre | 2013-01-15 23:41 | |
![]() | Vi har inga liv, snövits. Du vet. :) | |
| snövits - Ej medlem längre | 2013-01-15 23:42 | |
![]() | :) hähä | |
| Maradona1986 | 2013-01-15 23:44 | |
![]() | Helt OT, men som barn för trettio år sedan eller så läste jag Åshöjdenböckerna minste ett tiotal gånger vardera. Bästa ungdomsböckerna någonsin!! Nu i julas fick jag som skämtjulklapp av min bror DVD-versionen av Åshöjden som TV-serie. Detta är fantastiskt uselt. Usel regi. Uselt skådespeleri. Usel dialog. Usla fotbollsscener. Helt obetalbart att kolla på detta på Annandagen tillsammans med brorsan över en öl eller två :))) | |
| Skblole | 2013-01-15 23:46 | |
![]() | Kollar i princip aldrig på tv-serier. Nöjer mig med fem. The Sarah Connor Chronicles Crocodile Shoes Firefly That '70s Show Seinfeld | |
| wordgirl | 2013-01-16 02:02 | |
![]() | Friends Frasier The Big Bang Theory Supernatural Being Erica Smallville Everwood Felicity Merlin Vampire Diaries sen har jag fler favoriter :) | |
| Richy Rich | 2013-01-16 04:45 | |
![]() | The Shield (bästa ever) The Oz Seinfeld CSI (alla 3) Criminal minds Law and Order Prison Break första säsongen blodsbröder (Hoffas måleri) första säsongen Solsidan Hillstreet blues | |
| Mindymoo | 2013-01-16 05:35 | |
![]() | Drama/deckare: Deadwood, The Wire, Treme, Law and order SVU, Humor: Vicar of Dibley, Fawlty towers, Absolutely Fabulous, Big Bang Theory. Egen klass: Hem till byn. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2013-01-16 06:25 | |
![]() | De flesta är med men saknar Riket och Matador, sen tycker jag att första omgången av Borgen var strålande samt första utav Brottet likaså. Oj vad Danskt det blev. | |
| schmuppisch | 2013-01-16 07:24 | |
![]() | Buffy Grey's Anatomy Game of Thrones Walking Dead Charmed Bones Sex and the City Modern Family Breaking Bad Dexter | |
| schmuppisch | 2013-01-16 07:25 | |
![]() | oj, friends borde ju absolut vara med på listan! | |
| Biggalo | 2013-01-16 10:55 | |
![]() | Borgen Lykke Mordkommissionen Matador Livvakterna Bron Anna Phil Hem till gården En idiot på resa Downton Abbey | |
| Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-01-16 12:43 | |
![]() | Pretty Little Liars Gossip Girl Friends Frasier Poirot (sänd som serie i brittisk tv) Mrs Marple (sänd som serie i brittisk tv) Morden i Midsommer White collar Kommer inte på fler:) | |
| Anna Ellie - Ej medlem längre | 2013-01-16 12:45 | |
![]() | Måste lägga till Seinfeld:) | |
| Leopardhonan | 2013-01-16 12:45 | |
![]() | Utan inbördes ordning några serier jag diggar; * Twin Peaks * OZ * V * Lost * Sex & The City * Desperate Housewives * Prison Break * True Blood * Weeds * The Increasingly Poor Decisions of Todd Margaret * Dexter Har blivit rekommenderas The Sopranos som jag ska börja kolla på.. Walking Dead är jag tveksam till- älskar skräck men är inte överdrivet förtjust i zombies.. Hört att American Horror Story ska vara bra.. Sen finns det ju ex antal realityserier, en jag följer är Hell´s Kitchen. | |
| Leopardhonan | 2013-01-16 12:47 | |
![]() | Och.. Oprah Winfrey, Ellen, 2½ män går ju också att strötitta på i brist på annat.. | |
| Leopardhonan | 2013-01-16 12:48 | |
![]() | Nån bra kriminalserie ni kan rekommendera, typ OZ? Fängelseserier? | |
| _elsa | 2013-01-16 12:51 | |
![]() | Six Feet Under Dexter Breaking Bad Homeland En idiot på resa Mad men Game of Thrones The Office (brittiska) Twin Peaks Six feet under Blackie, vi har ju lite liknande smak om vi säger så. | |
| _elsa | 2013-01-16 12:52 | |
![]() | Oj, den sista ska vara True Blood. | |
| BlackMirror | 2013-01-16 13:03 | |
![]() | Visst är det så Elsa! Och som sagt, du kommer att älska Girls. Jag menar, titta bara på den här lilla scenen: www.youtube.com/watc...6w gwZR0KFs Jag nämnde inte Girls i min lista men det är för att det hittills bara har visats en säsong av den tv-serien. Andra säsongen verkar dock mycket lovande! SVT börjar för övrigt sända Girls i februari (för den som orkar vänta). | |